overstappen Kuala Lumpur

Subforum Bali, het godeneiland 
51 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

Beste forumleden,

Binnenkort vlieg ik naar Bali met Malaysia. De overstap is gepland in Kuala Lumpur, waar ik ongeveer twee en half uur overstaptijd heb.
Via internet kan ik niet ontdekken hoe deze overstap in zijn werk gaat.
Voorheen ben ik met diverse andere maatschappijen gevlogen, waar ik op internet volop info kon verkrijgen.
Is er iemand die ervaring heeft met het transit-gebeuren in KL
De rokersruimte(n) op het vliegveld heb ik inmiddels ontdekt, maar ik zou graag meer willen weten over het overstappen enz enz.
Wie kan mij aan deze info helpen ??

thx

www.ramahomestay.com

hlrw_62
Gebruiker
spacer line

Hallo rama,

Vorige maand een overstap gemaakt in KUL naar Surabaya.
Op de heenweg een overstaptijd van 1:45, op de terugweg van 1:15.
Wij moesten van de ene terminal naar de andere terminal gaan via een metro.
Deze metro rijdt om de 5 minuten, dus genoeg kans en tijd om van de ene terminal naar de andere te gaan.
Op de terugweg bijvoorbeeld van SUB naar KUL bij gate G8 aangekomen.
Vandaar naar gate C25 met de metro.
Heb je hier iets aan?

Groet,
hlrw_62

Bintang1
Gebruiker
User icon of Bintang1
spacer line

Ik vlieg regelmatig via KUL naar DPS. Bij aankomst moet je gewoon de borden volgen naar TRANSFER. het is idd zo dat de mogelijkheid bestaat dat je van de ene terminal naar de andere moet(metro). Dit alles staat heel duidelijk aangegeven. Het vliegveld van KUL is niet zo groot, ondanks dat het uit 2 terminals bestaat.

rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

Dank je wel hlrw en Bintang1,
Hier kan ik wat mee. Ik was al bang dat ik verloren zou lopen op zo'n groot vliegveld.
Het is dus voor een leek ( zoals ik) goed te doen om uiteindelijk in het goede vliegtuig terecht te komen en ook nog op tijd.

Is er toevallig ook nog een mogelijkheid om een kopje koffie oid te doen ?

www.ramahomestay.com

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Rama, geloof me: de Europeanen in Parijs en Madrid kunnen nog wat leren van Kuala Lumpur. Je kunt er haast niet verdwaald raken. Waar je in Parijs en Madrid zelf je weg moet zien te vinden en een bus moet pakken van de een naar de andere terminal (New York JKF Airport trouwens ook slecht georganiseerd), is het in Kuala Lumpur een makkie. De magneettrein is bovendien zeer comfortabel en bijna geluidloos. Je hoeft dus geen moment nerveus te zijn!
Koffie kan natuurlijk op elke airport genuttigd worden.

From Dayeuhkolot with love

zoefje
Gebruiker
spacer line

hallo,maandag vliegen we met emirates naar singapore via dubai.
weet iemand of we dan weer opnieuw moeten inchecken enz.,worden de koffers vanaf a'dam doorgelabeld?aankomst en vertrek op dubai is allebei op/vanaf terminal 3.
Ik wil graag mijn sigaartjes meenemen,moet ik met zwetende oksels door de douane op singapore??wat staat me te gebeuren???
bedankt alvast,
groetjes zoefje

paulana
Gebruiker
spacer line

Wij zijn via Frankfurt in Singapore beland, en konden op de bovenste verdieping een frisse duik nemen roken - drinken, Dubai weet ik niet ,maar Singapore was (voor ons appeltje eitje) en heerlijk dat zwembad helemaal boven, destijds geen restricties wat roken betreft. Het was wel 2002.

Om Swastiastu

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 31-08-2011 19:53 zoefje wrote:

Ik wil graag mijn sigaartjes meenemen,moet ik met zwetende oksels door de douane op singapore?? wat staat me te gebeuren???

Zorg dat je de regels niet overtreedt, doe je dat en je wordt gesnapt , dan kan het onaangenaam zijn .

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,698,164 pageviews Een website van indahnesia.com