Kleren kopen, hier of toch daar?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Yep inderdaad niets met IndonesiŽ te maken Elsbeth, maar een waarheid als een koe en dat is al decennia aan de gang, modellen zonder tieten en billen en twee ons zwaarder als een toverheks.
Al 50 jaar geleden was dat zo, toen hadden ze ene Twiggy dat kind had duidelijk anorexia, ik denk ook niet dat er veel mannen zijn die dat soort zakken zonder vlees en alleen maar botten als droombeeld hebben. Emoticon: Nooo

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Hehehe...... Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship

madrotter
Gebruiker
User icon of madrotter
spacer line

Als ouwe punker lichting '78 moet ik altijd een beetje lachen om die kapotte spijkerbroeken, wij werden op straat vaak letterlijk aangevallen omdat we er een beetje anders uitzagen Emoticon: Smile

madrotter
Gebruiker
User icon of madrotter
spacer line

Toegegeven, ik liep wel met een enorm embleem van de Rote Armee Fractione en een hamer en sickel er door heen op m'n rug rond Emoticon: Smile

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Hm... ik vind het wel leuk die opengeknipte en gerafelde knieen, maar ieder zijn ding. De mode herhaalt zich om de 20 jaar...

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Ik loop ook weleenns met de gaten in mijn kleding.
Alleen heb ik het vaak niet door. Is per ongeluk Emoticon: Confused

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

61,627,540 pageviews Een website van indahnesia.com