Dodo gids/ chauffeur

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
marinadelaat
Gebruiker
spacer line

Hallo mede forumgebruikers,
Aanstaande maandag vertrek ik naar Sulawesi.
De afgelopen tijd kom in zeer regelmatig de naam en e-mailadres tegen van Dodo.
Behalve.......als ik het nodig heb.
Kan iemand mij dit adres geven, wil graag van zijn service gebruik maken
Met vriendelijke groet,
Marina.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Hai Marina,

Dit is zijn e-mailadres: donow77Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com.
Hij heet Mursalim Dodo. Hij heeft 2 jaar geleden transport voor ons geregeld van Makassar naar Rantepao (was teveel, realisserden wij ons later) en ons in contact gebracht met de Guide coordinator in Rantepao. De naam van die guide coordinator, die inderdaad een ur na onze aankomst in ons hotel stond om afspraken te maken, heet:
Enos Emoticon: Clown 628124246228, vanuit Indonesie 08124246228
Wij kregen van hem een geweldige gids mee, genaamd Pak .. nou ben ik de naam even kwijt...Ik zal morgen even in mijn mails duiken.
Met de zoekfunctie van dit forum kom je hem ook wel tegen.

helena
Gebruiker
spacer line

Hallo Marinadenaat,

Een goede gids/driver
Yakobus Uddo telf 08124144843 0411-2346654
ykb_uddo2000Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com
vr. gr Heleen

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Hallo Marina,

De naam van onze gids in Rantepao was: Otto Miting . Zijn emailadres is:
toraja_ottoyahoo.com. Een erg aardige, rustige en bescheiden man. Wij hebben 2 jaar geleden 3 dagen met hem getourd in Tanatoraja.
Kijk even bij de zoekfunctie onder Sulawesi . Daar staat flink wat info over Sulawesi.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,696,003 pageviews Een website van indahnesia.com