Maandje naar Maleisie

Subforum Andere praat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 24-08-2011 10:43 Malam wrote:

[quote removed]

Sander ik ga jou nu heel streng terecht wijzen Emoticon: Angry
AM mag dan wel niet in IndonesiŽ wonen, maar weet verdomd goed waar ze het over heeft, ze heeft werkelijk wel haast alle delen van IndonesiŽ gezien en bezocht.

Een toegift van Ome Sid.

Hij zou niet durven Emoticon: Wink om een expat/zakenman die daar woont terecht wijzen, ondanks dati hij in sommige gevallen weet hoe het daar is.

Zelfs Ome Sid gaat stiekem de reisverhalen van A.M lezen.
En vraagt advies over hotel etc in plaatsen waar hij nog niet geweest is.

bisa dicek of makemyday .

SanderBali
Gebruiker
spacer line

Waar gaat dit over?
Zij schrijft dat er meer is dan alleen KL, java en Bali.
Ik probeer duidelijk te maken dat ik er geen behoefte aan heb om voor vakantie naar bv Oost IndonesiŽ te gaan. Ik kan me best voorstellen dat Annemieke het leuk vind om vanuit het luxe Nederland op vakantie te gaan naar wat meer primitievere delen van IndonesiŽ maar dan moet ze ook begrijpen dat ik en Albert daar geen zin in hebben en het juist voor vakantie leuk is om naar een beetje meer westers comfort te gaan.

Sorry hoor, ik krrijg een beetje het gevoel dat Annemieke graag steeds maar wil herhalen waar ze allemaal geweest is.
Misschien een beetje een extreme behoefte om erkend te worden?
Ik weet bijna zeker dat als Annemike in IndonesiŽ zou wonene dat ze op vakantie gaat nar bv Zuid Amerika, ik ken die types, mijn moeder is ook zo. Die heeft ook altijd maar weer die drang om weg te moeten, liefts zover mogelijk, terwijl als je in Nederlad in het vliegtuig stap zit binnen 3 uur ook in een hele mooie en totaal andere omgeving.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Hahaha voel je niet aangevallen, Anne Mieke kan niet steeds herhalen waar ze is geweest Emoticon: Wink
Als ze haar ervaringen hier neer zou moeten zetten dan is er geen plaats meer voor andere gebruikers van dit forum Emoticon: Laugh out loud

Even alle gekheid op een stokje Sander, Anne Mieke weet waar over ze het heeft en ik denk dat ze ruitelijk toe zal geven dat haar ervaringen weldegelijk anders worden als ze in IndonesiŽ zou wonen.

Vandaar haar uitspraak nog niet zo lang geleden dat ze daar haar bedenkingen over heeft, wat blijft is haar kennis van gebieden in IndonesiŽ waar de meesten nog nooit zijn geweest zonder een verbeterend toontje, maar open en eerlijk wat haar waarnemingen waren.
Niet je eigen te snel op je pik getrapt voelen Sander Emoticon: Wink doe er je voordeel mee.

paulana
Gebruiker
spacer line

Als er iemand over Indonesie kan schrijven is het Anne Mieke wel!!
En wel zo of je er zelf bij bent, Zij weet heel veel door de vele reizen , ik geloof 30-32 eilanden en dan niet in luxehotels maar touren en ze spreekt goed Indonesisch.

Ik sta helemaal achter Malam zijn postings , AM weet waar ze over schrijft en ik verheug me nu al op de volgende reisverhalen, ik vind dat smullen Emoticon: Yummie! Emoticon: Yeah right!

En herhalngen van Anne Mieke zal je niet gauw tegenkomen, al is ze wel degeljk meerdere malen op de eilanden geweest. Emoticon: Yes! ze vergelijkt dan met een jaar of 10 geleden.

Voor Anne Mieke is het meer als vakantie.

Ik heb ook voor mjn beurt gesproken, maar het komt een beetje denigrerend over SanderB , en dat heeft niets met haar reizen te maken, ze is geen gewone toeriste.

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 24-08-2011 11:11 schreef SanderBali:
Waar gaat dit over?
Ik probeer duidelijk te maken dat ik er geen behoefte aan heb om voor vakantie naar bv Oost IndonesiŽ te gaan. Ik kan me best voorstellen dat Annemieke het leuk vind om vanuit het luxe Nederland op vakantie te gaan naar wat meer primitievere delen van IndonesiŽ maar dan moet ze ook begrijpen dat ik en Albert daar geen zin in hebben en het juist voor vakantie leuk is om naar een beetje meer westers comfort te gaan.

Sorry hoor, ik krrijg een beetje het gevoel dat Annemieke graag steeds maar wil herhalen waar ze allemaal geweest is.
Ik weet bijna zeker dat als Annemike in IndonesiŽ zou wonene dat ze op vakantie gaat nar bv Zuid Amerika, ik ken die types, mijn moeder is ook zo. Die heeft ook altijd maar weer die drang om weg te moeten, liefts zover mogelijk, terwijl als je in Nederlad in het vliegtuig stap zit binnen 3 uur ook in een hele mooie en totaal andere omgeving.

Sander dit gaat over een vrouw die meer van Indonesie heeft gezien en meegemaakt ,.
dan een gemiddelde Indonesier die hier woont. Wat Malam al zegt niet zo snel op je p.k getrapt zijn Emoticon: Clown

Om Swastiastu

bambang
Gebruiker
spacer line

Hoe zo streng terecht wijzen?
Het is een hemels groot verschil of je in RI woont of alleen op vakantie bent.

Anne Mieke heeft al aangegeven dat ze NIET in RI wil wonen. Dit zeg toch al genoeg over RI?

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Kunnnen we SVP weer on-topic gaan.

Eerst werd het een politiek debat en nu is het een debat over A.M.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 24-08-2011 11:32 Malam wrote:
Hahaha voel je niet aangevallen, Anne Mieke kan niet steeds herhalen waar ze is geweest Emoticon: Wink
Als ze haar ervaringen hier neer zou moeten zetten dan is er geen plaats meer voor andere gebruikers van dit forum Emoticon: Laugh out loud

Even alle gekheid op een stokje Sander, Anne Mieke weet waar over ze het heeft en ik denk dat ze ruitelijk toe zal geven dat haar ervaringen weldegelijk anders worden als ze in IndonesiŽ zou wonen.

Vandaar haar uitspraak nog niet zo lang geleden dat ze daar haar bedenkingen over heeft, wat blijft is haar kennis van gebieden in IndonesiŽ waar de meesten nog nooit zijn geweest zonder een verbeterend toontje, maar open en eerlijk wat haar waarnemingen waren.
Niet je eigen te snel op je pik getrapt voelen Sander Emoticon: Wink doe er je voordeel mee.

Malam, ik ben helemaal niet op mijn pikkie getrapt. Ik reageer gewoon en als ik niet zou reageren dan ben ik weer "fikkie an het stoken en hard weghollen" Emoticon: Wink

Het ging er toch helemaal niet over dat ik twijfel aan de kennis van AM.

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 24-08-2011 12:17 paulana wrote:

[quote removed]

Sander dit gaat over een vrouw die meer van Indonesie heeft gezien en meegemaakt ,.
dan een gemiddelde Indonesier die hier woont. Wat Malam al zegt niet zo snel op je p.k getrapt zijn Emoticon: Clown

God allemachtig, lees nou mijn reacties!
Jullie snappe mij niet en ik jullie niet!

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 24-08-2011 12:22 Albert wrote:

Eerst werd het een politiek debat en nu is het een debat over A.M.

Albert, ik lees net dat jij in december wil gaan. Dan moet je iig niet naar die eilandjes in de Zuid Chinese Zee (oost zijde) want veels te wild ivm de moesson. Ze zijn dan volgens mij ook gesloten sowieso voor toeristen. Aan de westzijde heb je daar weer geen last van in december.
Vanuit Singapore met de trein naar KL is ook leuk.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 24-08-2011 12:45 SanderBali wrote:

[quote removed]

Albert, ik lees net dat jij in december wil gaan. Dan moet je iig niet naar die eilandjes in de Zuid Chinese Zee (oost zijde) want veels te wild ivm de moesson. Ze zijn dan volgens mij ook gesloten sowieso voor toeristen. Aan de westzijde heb je daar weer geen last van in december.
Vanuit Singapore met de trein naar KL is ook leuk.

OK. Dat is een mooie tip. Dat v/d OOstkant wist ik al desalnietemin merci.

Hoe zit dat dan met retour ticket laten zien voor VOA?
Of vraagt men daar niet naar of is een retour trein ticket ook OK?
Enig idee waar ik zo'n site kan vinden en hoelang men erover doet.

Weet je of een VOA tegenwoordig nog steeds 3 maanden geldig is?
Ik neem aan dat je in de trein of bij de grens een VOA kunt krijgen.

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 24-08-2011 12:22 Albert wrote:

Albert , het serieus reizen laat ik aan AM over, maar ik heb een paar jaar geleden een kleine twee weken in KL doorgebracht - onder extreem luxe omstandigheden - en daar hoef ik niet meer naar toe. Dan liever gewoon Singapore. Pineng (Penang) zou wel eens een ander verhaal kunnen zijn. Daar wil ik naar toe omdat er kennissen van me zitten en omdat het een eetparadijs zou zijn. Dat laatste is voor mij het belangrijkste. Bovendien is het een chinezeneiland. Maart volgend jaar (gezien de aanbiedingen op AirAsia).

MAD

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

SB

Ik ben goed geschrokken van de postings en ik wil hier graag wat zaken rechtzetten.

Ik heb het al eens eerder geschreven, je kent me niet maar wilt me blijkbaar ook niet kennen. Dat is prima, maar schrijf geen dingen op die niet waar zijn. AF en toe naar Indonesie? Nou ja, als je drie keer per jaar 1 maand (en soms ook wel 2 maanden) af en toe noemt dan zijn we uitgepraat. Als je luxe zoekt dan is die in Oost Indonesie ook. Je hoeft mijn verhalen niet interessant te vinden. Het zijn overigens geen verhalen maar belevenissen die ook echt gebeuren. Zoals ik destijds al schreef, dan lees je ze gewoon niet. Maar daarmee uit je nu wel commentaar dat kant noch wal raakt.

Dit gaat over MaleisiŽ en dat is in mijn optiek niet alleen over Kuala Lumpur. Ik heb diverse toeristenplekken belicht. En als je het graag wil weten, ik schrijf ze niet eens allemŠŠl op omdat ik het ook overzichtelijk probeer te houden

Ik heb het gevoel dat je vaak schuin over de postings leest en je inderdaad dan afvraagt waar dit over gaat.
Verder: als je me iets te vertellen hebt dan graag rechtstreeks en niet in de 3e persoon praten over mijn hoofd heen praten. Ik vind dat erg onbeleefd.

Dat ik maar steeds wil herhalen waar ik geweest ben? Extreme behoefte om erkend te worden? En jij kent die types? Ik vind dat je je nogal laat gaan nu.
Op dit forum wordt vaak info gevraagd en waarom zou ik die niet geven als ik inderdaad al op veel plekken geweest ben? Waarom krijg ik dan regelmatig privemail over vanalles en nog wat? Dat heeft niets met erkenning te maken hoor.
En jij kent die types? En en passant spreek je ook niet zo respectvol over je moeder.

Ik droom niet meer om in IndonesiŽte kunnen wonen. De enige reden voor mij om op dit moment in IndonesiŽ te wonen is juist om zo dichter bij alle bestemming in AziŽ te zijn, INCLUSIEF Indonesie. Maar als je goed had gelezen heb ik ook geschreven dat ik het besluit heb genomen om juist NIET naar Indonesie te verhuizen juist omdat ik alles goed overdenk/overdacht heb. Zou het een gemakkelijk besluit geweest zijn denk je? Mijn man is IndonesiŽr en woont dus ook in Indonesie. Zo simpel liggen de zaken niet. En moet ik mij nu echt verantwoorden waarom in helemaal naar Zuidoost Azie ga? In het woord ď terwijlĒ zit een veronderstelling die ik je dan meteen tegen moet spreken want ook in andere delen van de wereld heb ik het een en ander gezien.

Ik promoot het hele land of dat nu MaleisiŽ is of Indonesie. (of welk land waar ik over mee kan praten dan ook). En jij weet bijna zeker datÖ.het zegt meer over jou dan over mij en hieruit blijkt nogmaals dat je me helemaal niet kent.

Aan Albert, je hebt een topic geopend over MaleisiŽ en kreeg de indruk dat je daar iets over wilde niet en niet alleen over KL en/of over luxe vakanties.

Dank aan allen die de juiste waarde van mijn postings lezen, zoals ze bedoeld zijn, niets meer en niets minder.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 24-08-2011 12:54 Albert wrote:

[quote removed]

OK. Dat is een mooie tip. Dat v/d OOstkant wist ik al desalnietemin merci.

Hoe zit dat dan met retour ticket laten zien voor VOA?
Of vraagt men daar niet naar of is een retour trein ticket ook OK?
Enig idee waar ik zo'n site kan vinden en hoelang men erover doet.

Weet je of een VOA tegenwoordig nog steeds 3 maanden geldig is?
Ik neem aan dat je in de trein of bij de grens een VOA kunt krijgen.

Ik heb iig nog nooit een retour ticket hoeven laten zien bij aankomst. Ik neem aan dat je een NL paspoort hebt? Krijg je gewoon nogsteeds 90 dagen in je paspoort. Wij hebben toen het treinticket op het station in Singapore gekocht want was toen min of meer een spontane actie om een keer met de trein naar KL te gaan. We hadden toen een luxe nacht trein met privť coupe met bed, douche en toilet. Was ongeveer 7 uurtjes als ik me goed herinner. Ik denk dat je wel online kan boeken, is misschien ook wel beter voor die periode. Tegenwoordig pakken wij altijd Airasia ivm tijd maar als je een maand de tijd hebt dan is de trein misschien wel leuk idee.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 24-08-2011 13:05 [url=http://forum.indahnesia.com/profile/125/]Aan Albert, je hebt een topic geopend over MaleisiŽ en kreeg de indruk dat je daar iets over wilde niet en niet alleen over KL en/of over luxe vakanties.
Mijn reactie over de treinreis zegt ook al iets meer over mijn ideeen.

Dus ik ben voor alles in, meer luxe dan in Indonesie. In Singapore zit ik altijd in een back packers hotel. Lekker babbelen en voldoende luxe meer dan hier en steen goede service.
Zoals de Inncrowd in little india.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.S.B. bedankt voor de tip. Ik ga er even 2 daagjes er tussen uit.

Talk 2 you all later.
Bedankt voor de reacties en nog meer zijn altijd welkom.

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 24-08-2011 13:05 Anne Mieke wrote:
SB

Ik ben goed geschrokken van de postings en ik wil hier graag wat zaken rechtzetten.

Goed geschrokken? Ach mens , neem je jezelf nou niet een beetje te serieus!. Dit is toch gewoon een forum met mensen met verschillende meningen! Ik scheld je toch niet uit, dus waar schrik je nou van?

On 23-08-2011 20:43 Anne Mieke wrote:
Ik zie dat het hier toch voornamelijk over het westen van het schiereiland gaat en ik erger me aan de houding " ik ben er niet geweest, dus is het er niet". Maleisie bestaat uit iets meer dan KL, zo ook dat Indonesie bestaat uit meer dan Bali of Java.
Van mij mag iedereen erom lachen of de kop in het zand steken maar op Taman Negara na is oost Maleisie (het oosten van het schiereiland) wel het mooiste deel en daarbij ook Sabah en Sarawak.
Maar daarnaast OOK streng islamitisch! En als het al niet handig is buiten de vastenmaand dan wil je zeker niet IN de Ramadan daar zijn.

Mijn reactie was gebaseerd op bovenstaande posting van jouw. Waarin je schrijft je te ergeren...
Aan wie dan? Wie heeft die houding? Wie lacht erom? Helemaal niemand, je ziet spoken of idd een chronisch gebrek aan waardering. Nou volgens mij heb je alweer genoeg veren in je reet ontvangen hier vandaag!
OPMERKING BEHEERDER

Beetje meer fatsoen naar anderen toe kan geen kwaad denk ik. Bijvoorbaat mijn dank hiervoor.

Geplaatst door Jeroen @ 25-08-2011 02:47

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 24-08-2011 13:04 Pak Pupyes wrote:

[quote removed]

Albert , omdat het een eetparadijs zou zijn. Dat laatste is voor mij het belangrijkste. Bovendien is het een chinezeneiland. Maart volgend jaar (gezien de aanbiedingen op AirAsia).

Ja eten is een feest daar. In KL heb je Jalan Alor dat na zonsondergang verandert in ťťn groot eetfestijn. Geen luxe maar gewoon op straat met plastic stoelen en tafels.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 24-08-2011 11:11 SanderBali wrote:
Waar gaat dit over?
IK PROBEER duidelijk te maken dat IK er geen behoefte aan heb om voor vakantie naar bv Oost IndonesiŽ te gaan. IK kan me best voorstellen dat Annemieke het leuk vind om vanuit het luxe Nederland op vakantie te gaan naar wat meer primitievere delen van IndonesiŽ maar dan moet ze ook begrijpen dat IK EN ALBERT daar geen zin in hebben en het juist voor vakantie leuk is om naar een beetje meer westers comfort te gaan.

Sorry hoor, IK krrijg een beetje het gevoel dat Annemieke graag steeds maar wil herhalen waar ze allemaal geweest is.
IK weet bijna zeker dat als Annemike in IndonesiŽ zou wonene dat ze op vakantie gaat nar bv Zuid Amerika, IK KEN DIE TYPES MIJN MOEDER IS OOK ZO Die heeft ook altijd maar weer die drang om weg te moeten, liefts zover mogelijk, terwijl als je in Nederlad in het vliegtuig stap zit binnen 3 uur ook in een hele mooie en totaal andere omgeving.

Wel erg veel Ikke, ikke ikke en het lijkt erop dat je een hekel aan je moeder hebt gekregen en dat nu aan het afreageren bent op Anne Mieke.
Moest je soms mee op reis?
Misschien kan je het niet hebben dat er meer spontane reacties komen op de postings van Anne Mieke dan op die van jou.

Blijkbaar is er toch genoeg belangstelling naar haar verhalen dat blijkt wel uit de vraag om haar reisverhalen op te sturen.

Is niet netjes Sander om zo een oordeel over iemand te vellen die je niet eens persoonlijk kent.

Fijne dag verder op Bali Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Er wordt hier informatie gevraagd over maleisie, Sander geeft daarop antwoord met wat eigen ervaringen. Daarop reageert Annemieke met de opmerking dat ze zich ergert aan de houding van" ben er niet geweest, dus het bestaat niet"". je kunt moeilijk belevenissen delen over plekken waar je zelf niet geweest bent. Dat jij, Annemieke, in mooiere delen van RI/Maleisie en waar dan ook bent geweest, neemt niet weg dat iedereen hier natuurlijk gewoon zijn eigen duit in het zakje mag doen.
Ik vond het vanochtend al een erg misplaatste reactie, maar vond het sop de kool nioet waard om te reageren. Dat ik het nu toch doe, komt door het feit dat iedereen nou opeens met een grote arm om iemand heen gaat staan (die volgens mij prima haar eigen boontjes kan doppen). Tot slot: dat velen de reisverhalen prachtig en informatief etc. vinden neemt toch niet weg dat iemand anders ze wat minder vindt. Waarom mag dat niet gezegd worden, kinderachtig. Dat het daarna wat uit de hand loopt, lijkt mij een direct gevolg van die overdreven bescherming.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Ik heb mijn duit in het zakje gedaan en jij hebt jouw duit in het zakje gedaan Elsbeth, neemt niet weg dat Sander ook best zijn eigen boontjes kan doppen.

Het hoeft niet uit de hand te lopen als gevolg van een overdreven bescherming, trouwens wie maakt uit dat het een overdreven bescherming is van een bepaald persoon.

Ik was Off topic en jij ook Elsbeth , ik reageerde heel even van uit mijn gevoel maar
om terug on topic te gaan, misschien heb jij nog iets te vertellen over Malaysia, ik nl. niet ben er niet geweest, weet dus niet of het bestaat.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

paulana
Gebruiker
spacer line

Off topic sorry heren Emoticon: Blush

Helemaal goed Yoke.

Om Swastiastu

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 24-08-2011 19:21 elsbeth wrote:
Er wordt hier informatie gevraagd over maleisie, Sander geeft daarop antwoord met wat eigen ervaringen. Daarop reageert Annemieke met de opmerking dat ze zich ergert aan de houding van" ben er niet geweest, dus het bestaat niet"". je kunt moeilijk belevenissen delen over plekken waar je zelf niet geweest bent. Dat jij, Annemieke, in mooiere delen van RI/Maleisie en waar dan ook bent geweest, neemt niet weg dat iedereen hier natuurlijk gewoon zijn eigen duit in het zakje mag doen.
Ik vond het vanochtend al een erg misplaatste reactie, maar vond het sop de kool nioet waard om te reageren. Dat ik het nu toch doe, komt door het feit dat iedereen nou opeens met een grote arm om iemand heen gaat staan (die volgens mij prima haar eigen boontjes kan doppen). Tot slot: dat velen de reisverhalen prachtig en informatief etc. vinden neemt toch niet weg dat iemand anders ze wat minder vindt. Waarom mag dat niet gezegd worden, kinderachtig. Dat het daarna wat uit de hand loopt, lijkt mij een direct gevolg van die overdreven bescherming.

Dank je Elsbeth voor jouw neutrale commentaar. Zo heb ik het ook begren en gelezen..

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 21-08-2011 20:54 BintangJan wrote:
Albert,
Als ik jouw mailadres zou hebben zou ik jou ons reisverhaal van afgelopen jaar kunnen sturen. Wij zijn na 14 keer RI een keer naar Maleisie geweest en hebben e.e.a. met elkaar kunnen vergelijken. Maleisie is (ik durf het bijna niet te zeggen hier) vele malen moderner als RI. We moesten er wel aan wennen.
Jan,

Tot op heden nog niets mogen ontvangen.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Tijdens het zoeken naar prijzen in Maleisie, kwam ik een site tegen met alles taxi start tarief prijzen in euro's.

Goedkoopste Ahmedabad, India ..........0,14E
Indonesie Jakarta, Indonesia ................0,45E
Maleisie K.L. Kuala Lumpur, Malaysia .0,71E
Nederland Almere, Netherlands ...........7,00E
Duurste Stavanger, Norway .................12,61E

Bron; http://www.numbeo.com/cost-of-(...)rency=EUR&itemId=107 selecteer beneden aan de lijst dat je er 1000 in een keer wilt zien. Je krijgt dan A-Z in een keer op je scherm (437).

Rechts http://www.numbeo.com/cost-of-(...)g/prices_by_city.jsp kun je andere prijzen opvragen misschien intressant een 0,5 liter biertje (domestic).

Echte fanatiek bier liefhebbers dienen dus te verhuizen naar China biertje kost daar 0,20E. Doch wat voor bogt ze daar reserveren?
Jakarta zou volgens de lijst 1,50Euro moeten kosten pakweg 20.000 rp?
http://www.numbeo.com/cost-of-(...)rrency=EUR&itemId=15

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,721,933 pageviews Een website van indahnesia.com