Verbeteringen snelheid en toegankelijkheid websites

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Verbeteringen snelheid en toegankelijkheid websites
Gepubliceerd op 20 augustus 2011 05:34
In de afgelopen weken en maanden deden zich steeds frequenter problemen voor met de snelheid en bereikbaarheid van diverse websites ons het netwerk, waaronder onder meer indonesiepagina.nl en ticketindonesia.info. Omdat deze problemen steeds erger werden - doordat de websites steeds drukker bezocht worden - moest hier met spoed een oplossing voor gevonden worden.
Lees verder , klik op de titel

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik had gisterenmorgen nog een langdurige proces voordat ik de site kon openen.
Meestal de laatste tijd ging naar een volgende blad Telefaag en kon dan zien nadat je de gehele blad van de Telekrant gelezen had, er verbinding was van Indahnesia.nl dan hield het draaien van een wieltje op en kon je naar de pagina kijken.
Ja je ergerde er aan dat het zo lang duurde.
Maar nu bij het openen vanmorgen gelijk de pagina binnen kunnen krijgen geen wachttijd dus lekker snel zoals het hoort hier bij Ziggo.http://speedtest.ziggo. Downloadsnelheid 17.1Mbits, Upload snelheid 3,5 mbits. Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ja, het is een heel stuk beter geworden nu. Ik kan nu ook sneller mijn dingen doen.. ook belangrijk natuurlijk. Emoticon: Puh! Emoticon: Puh!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Nou dat is dan mooi wij en jij allemaal blij................. Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Ik mis het toiletpapier Emoticon: Confused

hati hati, pelan pelan

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Hee, dat is wel heel prive zo die foto plaatsen. Emoticon: Angry
On 20-08-2011 13:56 senior wrote:
cebok! Emoticon: Devil

paulana
Gebruiker
spacer line

Het is wel gemakkelijk en comfortabel in het kleinste kamertje,waar is de minibar Emoticon: Confused

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 20-08-2011 13:56 schreef senior:

Zie je Senior die telefoon haak, even onder je poepert plaatsen en schoon is mijn ..... Emoticon: Party!

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Ik vond de oude snelheid veel relaxter ....
Emoticon: Sadley .

"Bhinneka Tunggal Ika"

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 20-08-2011 14:20 paulana wrote:
Het is wel gemakkelijk en comfortabel in het kleinste kamertje,waar is de minibar Emoticon: Confused
die fax is helemaal geen fax, maar dat weet niemand. Emoticon: Wink

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 20-08-2011 14:33 Macan Belanda wrote:
Ik vond de oude snelheid veel relaxter ....
Emoticon: Sadley .
Ja, die oude snelheid was niets mis mee hier in Indonesie. En toch is het nu beter. Emoticon: Very funny

dawoo
Gebruiker
spacer line

Afgelopen dagen was het inderdaad erg traag voor je site kon openen,maar nu gaat het wat sneller.Het is altijd moelijk ok een site goed te laten werken.

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 20-08-2011 14:34 schreef Yerun:

[quote verwijderd]
die fax is helemaal geen fax, maar dat weet niemand. Emoticon: Wink

Ik wist het , ik wist het !! faxen doen we toch niet meer, maar het is wel mini-mini!!
Nou ja 2 liter kan je er in kwijt, welke knop gebruik je .. Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,722,103 pageviews Een website van indahnesia.com