Nibiru ! Wel of toch niet

Subforum Andere praat 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Sorry geen commentaar.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

En dan nog even over jouw stokpaardje de Maya kalender. Het enkele feit dat Maya stellen dat er een God op aarde zou verschijnen is iets anders dan een wereld die getroffen wordt door een komeet. Dat Albert is volslagen iets anders. In het jaar 2000 gilde iederen dat alle computers plat zouden gaan omdat de telling van Bill in zijn Direct Operating System afgelopen zou zijn. Miljoenen, zo niet miljarden werden over de balk gegooid. er gebeurde niets, behalve het feit dat de tijd in het systeem terug ging naar 1970 om vervolgens weer door te gaan tot het jaar 2000. Menselijk fout zo je wil. Nu waren Maya's als volk ook geen goden, erger, gewoon een menselijk ras wat zich goed bewust was van tijd, het spreek woord, niks nieuws onder de zon komt hieruit voort. Precies Albert, niks nieuws onder de zon. Dat Maya stokpaardje kan ook,zo, floep door de plee. Emoticon: Nice

It's only kinky the first time.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Dat antwoord Albert verbaasd me niet. In diezelfde stilte vier je waarschijnlijk nieuwjaar 2012/2013. Zal er speciaal voor jou een topic over maken. Ik vrees dat er dan ook of, geen commentaar komt, of............ Een nieuwe theorie. De zeta's en hun aanhang komen in een depressie. Ben benieuwd welk spectaculair nieuws er dan komt. Voorspelbaar zou zijn dat de Maya kalender verkeerd geinterpreteerd zou zijn. Ik voel hem aankomen.............

" Rent naar kalender"
Emoticon: Laugh out loud

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Je bent vergeten commentaar te geven over het artikel als de pers zwijgt. Doei.

Ik laat jou in jouw ere, laat mij dan ook in mijn ere.
Anders moet ik helaas een klacht indienen bij een moderator. Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Yes!

Waarom ik er niet op door wil gaan is omdat jij niet open staat voor dit soort feiten, wat jouw goed recht is. Tevens vind ik het te vermoeiend (zware energie) om eindeloos te discuseren over dingen die niet goed zijn.

Ik heb het liever over leuke en gezellige dingen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik mijn ogen sluit voor eerder genoemde.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik ook, besteedt mijn energie graag aan het positieve, maar ik ben niet degene geweest die met complot en andere theorien (eigen interpretatie) komt van wat wetenschappelijk niet bewezen is. Jouw actie heeft een reactie. In dit geval de mijne om het simpele feit dat het wetenschappelijke deel niet bewezen is. En eigenlijk kul om het te bespreken. Ik wil graag een goed wetenschappelijk bewijs voor wat je neerzet op het forum als het deze zaken aangaat. Het lijkt me niet meer als normaal overigens als reactie op wat je op het forum plempt. En lijkt het mij beter de meer aardse zaken van het leven als discussie uitgangspunt te nemen. En niet de hersenspinsels van reeds lang achterhaald is.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Die over de Euro schatkist Albert? Ga ik niet eens op in,want......... Het is offtopic en niet een klein beetje ook.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 02-02-2012 11:53 Albert wrote:
Sorry geen commentaar.

www heeft 8000 tot 13.000 hits per dag? Emoticon: Confused

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ja Albert in dit topic volledig offtopic. Het ging hier niet over wat Duitsers ontdekten over wat je in je reply aanhaalde. Hoort in dit topic niet thuis.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Tja, het is en blijft allemaal geneuzel over niet bestaande, cq onbewezen verschijnselen. Ook de link van Albert naar goudenera is leuk: daar kan je leren hoe je van psychische aandoeningen kan worden genezen en hoe je in contact komt met een opperwezen(?)

Ik zeg : aan me hoela, allemaal nep. Leesvoer voor geitenwollen sokken figuren

hati hati, pelan pelan

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Inderdaad Senior. Meer als dat is het niet. Je moet wel behoorlijk verdwaalt zijn om met dit soort kullaria aan te komen. Emoticon: Clown

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

On 01-02-2012 18:09 dangdude03 wrote:
Er zijn inderdaad heel wat sites waar heel wat info vandaan gehaald kan worden. Via satellieten en webcams kan je veel volgen. Toch camoufleert NASA sommige gedeelten van het beeld en dat wekt natuurlijk argwaan.

Mijn natuurlijke voelsprieten volg ik altijd en die film lijkt me inderdaad wel wat.

Ik kan me de actie van NASA wel voorstellen. Ze hebben tenslotte ook een naam hoog te houden.
Het is een film van Lars von Trier dus geduld is nodig maar het is het zeker waard.

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

[quote] On 02-02-2012 10:31 Albert wrote:

[quote removed]
Even een opmerking het is niet de tijd die sneller gaat maar de creatie.
quote]

Ik vond dit wel een interresant stukje Albert. Ik hou me niet zo bezig met die kalender maar ik vond dit wel opmerkelijk.
Als ik naar je reacties krijg ik een beetje verwarrend beeld van je intresses. Verwarrend maar voor vele interressant genoeg om op te reageren en dat is ook weer wat waard.

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

On 02-02-2012 11:53 Albert wrote:
Sorry geen commentaar.

.
Ben je de laatste tijd erg moe? Lijkt het niet uit te maken hoeveel je slaapt? Zo voelen velen van ons zich op dit moment. Sommigen hebben ontdekt wat ons zo moe maakt.

We zijn moe van de lage trilling op Aarde. Het verschil tussen ons verruimende bewustzijn en de fysieke wereld om ons heen wordt zo groot dat het steeds moeilijker wordt om tegelijkertijd vast te blijven houden aan beide werelden.

Wanneer we bezig zijn met creatieve activiteiten maakt de vermoeidheid al snel plaats voor energie. Wanneer we echter aandacht moeten besteden aan onze aardse verantwoordelijkheden, zoals naar het werk gaan, onze rekeningen betalen en het huis schoonmaken, voelen we ons al snel uitgeput.

Creativiteit

Creativiteit betekende vroeger dat we leerden of de mogelijkheid hadden om creatief te zijn en dat uitte zich vervolgens in zingen, schilderen, dansen, enzovoorts. Creativiteit betekent nu dat we leren de schepper te zijn van ons eigen leven. Wanneer we de schepper zijn van ons eigen leven kunnen we alles kiezen wat we maar willen op enkele alledaagse taken na waar we maar niet onderuit lijken te komen.

Vanwege de toenemende frequentie van licht op Aarde en de onvoorwaardelijke liefde die oneindig uit het galactische centrum wordt gezonden zijn we steeds beter in staat schepper van ons eigen leven te worden.

Op 21 december 2012 staat de Aarde voor het galactische centrum. Over 10 maanden stromen de transformatieve energieën die in de profetieën van elke religie of heilige groep staan omschreven door ons persoonlijke en planetaire lichaam. Mensen beginnen te beslissen dat ze zelf de schepper van hun eigen leven willen zijn.

Beste Albert, hier is geen commentaar voor nodig.
.

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

On 01-02-2012 10:04 dangdude03 wrote:
Alsof ik zelf niet kan merken dat het heelal bezig is aan een grote metamorfose.

.
Het is de informatie die ons andere inzichten geeft Dangdude03 eerder dan dat het heelal veranderd omdat het heelal statisch is maar dynamisch overkomt.
.
Dit las ik onlangs en samen met de theorie die ik naar Albert heb als reactie vond ik wel relevant.
De recente ontdekking dat er mogelijk zo’n 10 miljard bewoonbare planeten zijn in de Melkweg betekent dat leven overal in het universum bestaat, aldus de Sri Lankaanse astrobioloog Chandra Wickramasinghe.

Professor Wickramasinghe van de Universiteit van Buckingham schreef in het tijdschrift Journal of Cosmology dat bewijs voor leven overal in ons sterrenstelsel te vinden is.

Astronomische ontdekkingen hebben de afgelopen jaren aangetoond dat complexe organische moleculen die veel gelijkenissen vertonen met de bouwstenen van het leven overal in het universum voorkomen en garant staan voor een derde van alle koolstof in de interstellaire ruimte.

Allemaal buitenaards

“Het is een lange en bittere strijd geweest om geocentrisch denken te transformeren in theorieën die overwegen dat leven een waarlijk kosmisch fenomeen is,” zei Wickramasinghe. “Na 50 jaar discussie ontstaat het beeld dat we in zekere zin allemaal buitenaards zijn.”

“Het bewijs voor bewoonbare planeten in ons sterrenstelsel is onlangs steeds duidelijker geworden,” ging de directeur van het Centrum voor Astrobiologie in Buckingham verder. “De ontdekking van bewoonbare planeten zonder ster werd minder dan een jaar geleden gedaan door Takahiro Sumi en collega’s van de Universiteit van Osaka. Deze planeten werden gevonden met behulp van gravitationele microlensing, een techniek die in 1996 voor het eerst werd toegepast door Rudolph Schild van Harvard. Hij suggereerde dat donkere materie in ons sterrenstelsel onder meer bestaat uit losse planeten.”

Ketting

De recente ontdekking dat zich mogelijk miljarden bewoonbare planeten schuilhouden in ons sterrenstelsel betekent volgens Wickramasinghe dat leven extreem veelvuldig voorkomt in de Melkweg.

“Het bestaan van miljarden aardachtige planeten impliceert leven zoals op Aarde,” besloot hij. “We zijn onderdeel van een ketting die het leven op Aarde verbindt met de meest verafgelegen delen van het heelal.”

Toch vond ik deze informatie minder verhelderend dan die ik als reactie op Albert heb gegeven, omdat dit om een visuele waarneming gaat en ik verwacht/hoop dat de waarneming van de maya nu juist eerder gericht zijn op energie. Energie die niet een materiele reactie teweeg brengt maar een rationele en als je dan groepen met mensen tegenover elkaar krijgt is die energie vernietigend,snap je? Gelukkig melden de maya dat na die vernietigende periode een periode van 1000 jaar vrede aanbreekt. Ik hoop dat dit komt omdat rationaliteit het wint van irationeel.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Welk bewijs en welke bewoonbare planeten? Noem er 1 waarvan bewezen is dat een mens er kan leven? Dat wetenschappers denken dat het mogelijk zou kunnen zegt helemaal niets. Dat is net zo vaag als nibiru en de Maya kalender die gebruikt wordt voor interpretatie waar het niet voor bedoelt is. Een topic als dit hoort thuis op het forum van van der Zwaan. Daar vinden forumgebruikers het meer als prettig in de ruimte te lu.llen. Niet op het indahnesia forum. Dit forum gaat over indonesie. Het topic bevat overigens geen enkele nieuws waarde en zou derhalve alleen daarom al op schroot kunnen.

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 03-02-2012 09:46 oyibo wrote: Welk bewijs

Dat er bewoonbare planeten zijn. Dat ze dan ook inderdaad leven bevatten wordt niet gesteld. Wat die Wickramasinghe stelt, is in ieder geval niet zo maf als wat hier eerder al werd beweerd.

MAD

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

On 03-02-2012 09:46 oyibo wrote:
. Een topic als dit hoort thuis op het forum van van der Zwaan. Daar vinden forumgebruikers het meer als prettig in de ruimte te lullen. Niet op het indahnesia forum.

Gezien de reacties (ook op dit topic) lullen velen die Indonesie een warm hart toedragen ook graag in de ruimte. Ben het echter in zijn geheel met je eens dat dit topic niet thuishoort op dit forum en ik verwacht dat ik het ooit bij gebrek aan beter op dat moment heb geplaatst. Laat je niet tegenhouden om het te verwijderen omdat het inderdaad niets met Indahnesia te maken heeft. Om die reden zal ik er ook niet meer op reageren.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

PP het zou eigenlijk waanzin zijn te denken dat we alleen zijn in dit grote Universum. Dat begrijp ik ook wel. Maar dat er bewoonbare planeten zijn in onze omgeving? Hoe hebben ze dat vastgesteld? Ook dat is met enige waarschijnlijk een veronderstelling. Zolang niemand er is geweest lijkt het me ook weinig zinvol in een discussie, want het is pure speculatie. Bovendien zal het daadwerkelijk aankomen op die planeet niet in handbereik zijn om dat ze te ver afstaan voor onze huidge techniek om ons voort te bewegen. En zolang we nieteens aan de snelheid van licht kunnen komen, grofweg zo'n 300.000 kilometer per seconde bij een temparatuur van 20 graden celcius, is de mens niet eens instaat vast te stellen of het uberhaupt klopt dat er te leven is. ik kan me wel iets bij deze meneer voorstellen.Meer zinvol als van der Zwaan en zijn zeta's, Maya kalender en complot theorien.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Mijn theorie is.
De domme politiek proberen voor de gek te houden, zodat ze hun geld kunnen krijgen in de mom van de wetenschap
Hoeveel geld word daaraan uitgegeven, en die mensen leven er lekker van....................... Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

Ik moet Sapolidi toch ook een voedingsbodem geven dat minder intellectuelen van alles wijs kan maken........... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Talk to the hand

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 03-02-2012 10:46 oyibo wrote:
Zolang niemand er is geweest lijkt het me ook weinig zinvol in een discussie, want het is pure speculatie.
God zijdank dat niet alle ontdekingsreizigers en uitvinders zo denken. Want dan liepen wij nog steeds in ons beerevelletje rond. Emoticon: Frustrated

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Wetenschappers zijn degene die de mens verder brengen, zowel in de ruimte als op onze aardbol zelf. Deze mensen hebben doorgaans jaren aan de universiteit gezeten en vaak nog verbonden aan. Dat zijn mensen die gebaseerd op feiten het mogelijk maken missies in de ruimte te doen. Dat is werkelijk iets anders dan brainfarts als nibiru en zeta's. Emoticon: Laugh out loud

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 03-02-2012 11:20 oyibo wrote:
Wetenschappers zijn degene die de mens verder brengen, zowel in de ruimte als op onze aardbol zelf. Deze mensen hebben doorgaans jaren aan de universiteit gezeten en vaak nog verbonden aan. Dat zijn mensen die gebaseerd op feiten het mogelijk maken missies in de ruimte te doen. Dat is werkelijk iets anders dan brainfarts als nibiru en zeta's. Emoticon: Laugh out loud
Tja een telescope bouwen omdat er misschien leven elders in het heelal is .....

Maar goed, blijf jij maar lekker slapen, ik ben wakker en het worden er dagelijks steeds meer. Wie weet wordt jij als laatste wel wakker. Doei. Het is niet aan mij om jou wakker te maken. Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik ben al wakker Albert. Ik zit niet op een nibiru wolk, ik geloof niet in wat mensen publiceren zoals van der zwaan, nog zeta's en andere lieden die ronduit een hoax op het internet zetten. Er zijn mensen die nog uit hun droom moeten ontwaken. Er is nog een slag erger, degene die er in meegaan. Luchtfietserij Albert. Gebaseerd op helemaal niets. Emoticon: Clown

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Magnetische noordpool verschuift landingsbanen
Geschreven door Tim Kraaijvanger op 10 januari 2011 om 15:40 uurDe aarde heeft niet alleen een geografische noordpool, maar ook een geomagnetische noordpool. De geomagnetische noordpool heeft Canada amper verlaten en bevindt zich nu boven de Arctische Oceaan. De magnetische noordpool is op weg naar Siberië. Door deze verschuiving kiezen twee vliegvelden in Florida ervoor om de landingsbanen opnieuw te nummeren.

Een kompas wijst naar de magnetische noordpool. Wie in Florida een kompas gebruikt, die ziet in vijf jaar tijd de kompas één graad afwijken. De magnetische noordpool verschuift namelijk met een snelheid van 55 kilometer per jaar. Dit heeft grote gevolgen voor het vliegverkeer. Wanneer een vliegtuig de Atlantische oceaan moet oversteken, dan kan een fout van een paar graden ervoor zorgen dat het vliegtuig bij een verkeerd vliegveld arriveert.

WIST U DAT…
…Nederland en België onder water komen te staan als de aarde stopt met draaien?Landingsbanen van vliegvelden houden rekening met de magnetische polen, en dat gaat voorlopig nog niet veranderen. Zo heet de westelijke landingsbaan van Tampa International Airport ’36Left – 18Right’ (kompaspunten: 360 graden, 180 graden). De nieuwe naam luidt ’1Left – 19Right’ (kompaspunten: 10 graden, 190 graden). Over een paar jaar zal er weer een naamsverandering nodig zijn, wanneer het magnetische veld nog verder gereisd is.
Wij verwachten dat de nieuwe naam ’2Left – 20 Right’ wordt.

Toch kan het nog altijd een stapje erger. Zo nu en dan draaien de magnetische polen om. In dat geval wordt de magnetische noordpool de magnetische zuidpool, en andersom. De laatste keer dat dit gebeurde was 780.000 jaar geleden. De grote vraag is: gaat het omdraaien van de magnetische polen zorgen voor problemen met betrekking tot het vliegverkeer? “Wij kunnen dat niet zeggen, aangezien we zoiets nog nooit hebben meegemaakt”, zegt wetenschapper Jeffrey Love van het Amerikaanse Geomagnetische onderzoeksprogramma. “Maar ik verwacht niet dat zo’n gebeurtenis het einde van de wereld is.”

http://www.scientias.nl/magnet(...)-landingsbanen/22776

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Albert, met of zonder je welnemen, dat de polen van plaats wisselen en verschuiven heb ik in mijn posting Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. 31-01-2012 01:20 reeds gemeld. Niets wereldschokkends.

Magnetische noordpool verschuift landingsbanen

Misleidende titel. Omdat de polen verschuiven hebben mensen op een paar vliegvelden kennelijk de landingsbanen van een ander nummertje voorzien. Niets wereldschokkends. Er is geen landingsplaats verplaatst door magnetische krachten.

MAD

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,036,579 pageviews Een website van indahnesia.com