Thuisbezorgen van eten in Sanur

Subforum Bali, het godeneiland 
87 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Heeft iemand enige ervaring met thuisbezorging van eten in Sanur?
Ik weet dat Mac Donalds dit doet en je hebt ook wel "delivery services". maar heb er geen ervaring mee. Misschien zijn er hier wel lezers die lange tijd op Bali verblijven en daar goede- of slechte ervaring mee hebben? En ken je eventueel restaurants of diensten in omgeving Sanur die dit aanbieden? Dank

ireen
Gebruiker
spacer line

Hallo,
wat betreft thuisbezorging van restaurants heb ik geen ervaring mee.
Inderdaad Mc.Donald's doet dat wel. Hadden wij ook gedaan.
Een ding wat ze daar niet hebben, is een bekerhoudertje.
Dus kregen wij onze bestelling en het drinken viel om in zijn koffertje. Wij kregen onze eten, zonder frisdranken.Vond ik best wel sneu voor hem. Ik vond het niet erg, ik hoefde ook geen nieuwe. Maar toch kwam hij na 10 min.terug met bekers met frisdranken.
Zo zijn de Indonesiers, lieve mensen, worden ook nooit boos.

Groetjes...

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Veel van de niet fast food restaurants in Sanur en Denpasar bezorgen (goed en snel) ook thuis, zonder meerprijs. Restaurants die wij regelmatig bellen om wat te laten bezorgen zijn om."

Warung Wong Solo, Jl. Merdeka - DPS
Warung Mina, Jl. Gangga - DPS
Restaurant Bumbu Desa, Jl. Raya Puputan - DPS
Warung Kedai 99 - Jl. Tukad Musi III - DPS

If you have nothing to loose, you can risk everything

SanderBali
Gebruiker
spacer line

Ook al bezorgd het restaurant niet dat is er toch altijd wel iemand te vinden die het voor jouw wil gaan halen. Desnoods geef je je eigen pannetje mee als ze geen plasttik voor bungkus hebben. Dat soort dingen zijn allemaal zo makkelijk in IndonesiŽ.

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

Nou vooruit Dekarre, komt ie dan. De gouden tip. Emoticon: Smile
http://www.hallorestaurants.com/
Bezorggebieden varieren nogal, check dat eerst even. Verder werkt het prima is mijn mening. De verdienste voor hallo! zit m in de tax van 10% die ze vragen vermoed ik. En een eventuele kickback later natuurlijk. De prijzen op de site zijn dezelfde als in 'live' restaurant.

matur suksama

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

hallorestaurants is een drama :( heb ze het voordeel van de twijfel gegeven maar ze hebben hun krediet bij ons volledig verspeeld: Te duur, te langzaam en te onbetrouwbaar.

If you have nothing to loose, you can risk everything

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

De site van hallorestaurants.com kende ik wel, maar de meeste van die restaurants zijn in Kuta en omgeving. Het is ook niet de bedoeling dat men van Kuta komt met eten naar Sanur.
Ik vond zelf een site van een restaurant, maar weet niet of het lekker is:
http://www.fortunecookiebali.com/FC/home.html

Milani
Gebruiker
spacer line

Fortunecookiebalie is echt lekker hoor. Chinese keuken.

Wij wonen daar vlak bij.

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Bedankt Milani, zullen dit zeker eens proeven.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,879,070 pageviews Een website van indahnesia.com