trein Yogyakarta - Malang

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)
05-08-2014 15:29 · [nieuws] IndonesiŽ fel tegen ISIS  (0 reacties)
05-08-2014 13:16 · Jokowi zet overgangsbureau op  (0 reacties)
22-07-2014 16:37 · [nieuws] Joko Widodo wint presidentsverkiezingen IndonesiŽ  (0 reacties)
19-07-2014 21:40 · [nieuws] KPK doorzoekt kantoren ambtenaren in Karawang  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
pleunh
Gebruiker
spacer line

Hoi!
Ik lees op verschillende plaatsen op internet dat je met de trein van Yogya naar Malang zou moeten kunnen (bij voorkeur nachttrein). Echter, als ik dit traject invul op de website van kereta api krijg ik een foutmelding o.i.d.
Weet er iemand of er wel een trein bestaat op dit traject? En waar ik een reisschema/prijzen kan vinden?

We willen vanuit Yogya naar de Bromo. Is reizen met de trein dan beter te doen via Malang of via Surabaya?
Alvast bedankt!

Groeten,
Pleun

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Wat ik me kan herrineren gaat de trein vanuit Yogya zowiezo eerst naar Surabaya en dan naar Malang... (dat was enkele jaren geleden in ieder geval, dus..)

En gewoon overdag is vele malen mooier dan snachts, tis een mooie trip Emoticon: Yes! , tenminste enkele jaren geleden.

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Gajayana eksekutif : vertrekt vanuit Yogya middernacht (ca. 1.30 u) en komt aan in Malang 's ochtends ca. 8.30 u. Zuidroute via Kediri, Tulungagung, Blitar...

pleunh
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor jullie reacties.
Yogya-Bali: gaat die trein op alle dagen op deze tijd? Ik kan er op internet nl niets over vinden. Ook niet vanwaar hij vertrekt bijvoorbeeld. Misschien weet je een website waar ik meer info over kan vinden, of bestaat dat niet.

bedankt alweer.

Groetjes,
Pleun

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Jammer, ik had je al geantwoord maar het is niet doorgekomen. Internet is hier tijdens de vastenmaand alleen nog maar volop bruikbaar tussen 12 uur 's nachts en 9 uur 's ochtends. Daarna staan de Facebook en Games-on-line gnomen op en is het afgelopen met de pret. Dan begint de "onzin-on-line" weer en is het hopeloos op het net.

Anyway, die trein gaat dagelijks. Op de website www.kereta-api.co.id lukt het niet het schema vanaf Yogya te zien want de trein vertrekt vanuit Jakarta.
Maar geloof me maar. Ik was juist van plan zaterdagavond met deze trein te vertrekken. Niet doorgegaan want de prijs was ineens Rp. 510.000 i.p.v. Rp. 200.000 vanwege 10 dagen voor de Lebaran. Dus geen ticket gekocht anders had ik de precieze tijden. Maar de bovengenoemde vertrektijden kloppen aardig met wat ik kan me herinneren.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2014
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

34,277,186 pageviews Een website van indahnesia.com