|
|
|
|
|
|
Neem eens contact op met Ibu Ayin (0813 8691 3101) en stel je vragen over het transport van je hond van Bali naar Java en vanuit Jakarta het land uit aan haar.
De KLM zegt wel dat e.e.a. geen probleem is, maar onderschat het niet wat er allemaal moet gebeuren wil je e.e.a. officeel en volgens de regels doen.
Ibu Ayin is geen ambtenaar, is niet gelieerd aan een of andere instantie zodat "er misschien slapende honden wakker gemaakt worden, maar kan je haarfijn vertellen hoe e.e.a. zou moeten gebeuren zonder kans te lopen dat je hond - indien gepakt - alsnog een terminaal spuitje krijgt. Oh, en natuurlijk wat het kost (advies: even gaan zitten voordat je die informatie te horen krijgt)
|
|
|
|
|
|
|
Wat ik niet snap is dat KLM toch ook op Bali vliegt.Waarom moet die hond perse naar Jakarta.
|
|
Shalom
|
|
|
|
Tsjaa Bokito da's een goeie
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
Vliegt de KLM met een KLM toestel naar Bali of doen ze dat met een zogenaamde code-share vlucht met een toestel van een andere maatschappij?
|
|
|
|
|
|
|
KLM vliegt naar Bali met een eigen kist.
|
|
|
|
|
|
On 23-08-2011 01:47 Amed East Bali wrote: KLM vliegt naar Bali met een eigen kist.
|
Dus hoeft die hond niet eerst helemaal naar Jakarta wellicht? Lijkt me handig om dit eerst na te gaan in plaats van allerlei dingen te gaan regelen die achteraf niet nodig blijken te zijn.
|
|
|
|
|
|
|
Ik zou me meer zorgen maken of dat hondje wel toegelaten wordt in Nederland, ondanks de begeleidende papieren van de Indonesische quarantaine dienst.
En dan een hond uit een gebied waar de rabbies voorkwam .
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
On 23-08-2011 11:52 Surya Atmadja wrote:
En dan een hond uit een gebied waar de rabbies voorkwam .
|
een gebied waar rabiës nog altijd voor komt
|
|
NGS stock photos
|
|
|
|
We hebben in mei dit jaar ons Balihondje van Bali naar Jakarta gebracht om door te gaan naar Nederland. Het is te doen, maar het is een heel avontuur.
Als je meer wilt weten mag je me mailen. titikeesvanes  yahoo.com.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|