Indonesisch paspoort geldig tot 20-12-2011. Help

Subforum Andere praat 
44 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Michel & Dini
Gebruiker
spacer line

Hoi,

Mijn vrouw, Indonesische, met Indonesisch paspoort vertrekt nu zaterdag, 17 augustus 2011 naar IndonesiŽ.
Nu, bij het maken van de koffers en klaarleggen der documenten komen we er achter dat haar paspoort maar 4 maanden meer geldig is.
Kan dit voor problemen zorgen en zoja, wat kunnen we hieraan doen?

Milani
Gebruiker
spacer line

In IndonesiŽ geen probleem want zij is Indonesische maar in Nederland zou wel kunnen.
Even ambassade bellen denk ik.

rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

In Indonesie een nieuw paspoort aanvragen ?

www.ramahomestay.com

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Goede antwoord en mss direct hulp kan men krijgen bij KBRI Den Haag.
En niet in een forum.

Er is een verschil tussen verlenging en vernieuwen(nieuwe paspoort aanvragen ).
Let ook op de vraagstelling.

Als men zaterdag a.s ( dus niet vandaag 17 Augustus ) vertrekt , dan is hwt beste om morgen, donderdag zelf naar KBRI te gaan .

Hoop dat als ze niet verlengd kan worden( spoedklus-dispensatie) bij de KBRI of ze op Schiphol kan vertrekken , je weet maar nooit of ze daar de regels kennen.
In principe kan ze in Indonesia komen, mits de 1ste hobbel( Bandara Schiphol) overwonnen is.

Ze kan hoogstens boete krijgen of een goed bedoelde advies krijgen van de immigratie man .

In mrt/april 2011 werd ik in Cengkareng geattendeerd door een vriendelijke immigratie man dat mijn Indonesische paspoort nog 4 maanden geldig was .
Dat ik niet vergeet om in Den Haag(KBRI) mijn paspoort moet verlengen , omdat ik in mei/juni terug wil naar Jakarta.

bisa dicek of makemyday .

Michel & Dini
Gebruiker
spacer line

Tja....ze vertrekt idd 20 augustus, alzo, as zaterdag vanop Schiphol en komt terug de 17de september....
Nu, ik ben Belg en mijn vrouw heeft een Belgische verblijfsvergunning daar we in BelgiŽ wonen, dit veranderd de zaak wel'n beetje...
Ben ondertussen bezig met haar geboorteakte terug te krijgen van de rechtbank van eerst aanleg daar deze in ons huwelijksakte zit.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 17-08-2011 10:41 Michel & Dini wrote:
Nu, ik ben Belg en mijn vrouw heeft een Belgische verblijfsvergunning daar we in BelgiŽ wonen, dit veranderd de zaak wel'n beetje...
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt maar een verblijfsvergunning is gťťn reisdocument.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 17-08-2011 10:53 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt maar een verblijfsvergunning is gťťn reisdocument.

gr
Anne Mieke

Dat zij haar paspoort in Brussel moet verlengen .
Haar status is dezelfde als van Ome Sid, ze is een PenDul( Penduduk Luar Negri-Non Resident van Indonesia).

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,475,847 pageviews Een website van indahnesia.com