Kleine gasflesjes, grote gasflesjes en maar

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
47 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
paulana
Gebruiker
spacer line

[quote] Op 20-08-2011 14:50 schreef Albert:

[quote verwijderd]

Heb een vraag aan jou [/quote]Aan wie? [/quote]

Aan jou Albert = wel oftopic !!!maar ik wil heel graag die nieuwsbrief ontvangen en meer weten over wat ik net even lezen kon. Ik kan niet inloggen en mijn emailadres wordt niet geaccepteerd.

Sorry Jeroen voor het oftopic

Om Swastiastu

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

[quote] On 20-08-2011 14:58 paulana wrote:

Aan wie? [/quote]

Aan jou Albert = wel oftopic !!!maar ik wil heel graag die nieuwsbrief ontvangen en meer weten over wat ik net even lezen kon. Ik kan niet inloggen en mijn emailadres wordt niet geaccepteerd.

Sorry Jeroen voor het oftopic [/quote]
Ik heb mijn email adres weer zichtbaar gemaakt.
Stuur maar een mailtje. ik heb geen idee waar je het over hebt. Emoticon: Nooo

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

paulana
Gebruiker
spacer line

Lees dan je onderschrift eens door en je homepage. Maar als je geen idee hebt okay laat dan maar. Dank jewel Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Bovendien wordt mijn email-adres niet geaccepteerd, never mind Emoticon: Clown

Om Swastiastu

bambang
Gebruiker
spacer line

Klem voor een groene gasfles.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 20-08-2011 15:24 paulana wrote:
Lees dan je onderschrift eens door en je homepage. Maar als je geen idee hebt okay laat dan maar. Dank jewel Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Bovendien wordt mijn email-adres niet geaccepteerd, never mind Emoticon: Clown

Het is niet mijn web-site maar van een vriend in NL en als je mij een emailtje stuurt krijg je van mij zijn email adres. Welke ik hier niet ga plaatsen zonder zijn toestemming. Emoticon: Bye bye

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.albert; klopt, de link kun je niet plaatsen. Maar zo kan het ook prima natuurlijk.

paulana
Gebruiker
spacer line

Mijn emailadres wordt niet geaccepteerd, heb het al geprobeerd de 1ste keer dat jouw adres zichtbaar was!! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Om Swastiastu

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Aha ik dacht dat je het naar die site had toegestuurd.

Er staat een email adres op de site. heb je die ook al geprobeert?
infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.DELETEue4all.org

paulana
Gebruiker
spacer line

Ja net , maar lukt ook niet. Begrijp er niets van maar blijf proberen. Emoticon: Yes!

Dank jewel Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Delivery status Failure op het bovenstaande email-adres!! Emoticon: Shut up!

Om Swastiastu

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Maak je email address bekent in je profiel dan stuur ik jouw een mailtje.

Heb je ondertussen aan anderen succesvol gemailed?
Nog niet probeer dat dan.
Misschien een stomme vraag maar heb je delete verwijdert infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.DELETEue4all.org

paulana
Gebruiker
spacer line

Nee ik heb DELETE niet verwijdert, en mijn emailadres maak ik echt niet meer bekend.

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2017
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

62,215,913 pageviews Een website van indahnesia.com