|
|
|
|
|
Mijn naam is Ed Aubri, ik ben een zoon van Albert Raymond Aubri, geboren te Soerakarta op 12 dec 1928. In de 50, jaren is hij met vader (Eduard Carpentier Aubri), moeder, broers en zusters naar Nederland gekomen. Een van zijn zusters is Joyce Aubri die samen met haar man en dochter (George de Fretes en WandA de Fretes) in Nederland voor Hawaian en krontjong muziek zorgde
Ik ben op zoek naar allerlei informatie over mijn familie, wie heeft meer info.
Bij voor wat dank.
Ed Aubri
eaubri  gmail.com
|
|
|
|
|
Hallo,
Waar ik woon, in Almelo wonen ook een Fam.Aubri.
Wat ik weet is dus, dat de man al lang overleden is.
Maar mevr.Aubri heb ik jaren niet meer gezien.
Of zij nog leeft, weet ik natuurlijk ook niet.
|
|
|
|
|
Hallo Ireen,
Bedankt voor jouw reactie, in Almelo wonen een aantal families Aubri welke ik ken.
Het gaat mij meer om informatie over ooms en tantes die in Indonesie achter gebleven zijn en daar ook gestorven zijn of eventueel nog leven.
In Nederland is de generatie van mijn vader overleden, mijn tante die in Almelo woonde is afgelopen juni overleden. In Almelo hebben wij nog één tante wonen die de oude generatie vertegenwoordigd maar zij is wel de laatste in de hele rij die in Nederland woonde.
Alsnog, bedankt voor de informatie..
Ed Aubri
|
|
|
|
|
Informeer eens bij de afd. Oorlogsslachtoffers bij de SVB in Leiden. Velen van de achtergebleven indische nederlanders zijn in het genot van een WUV-uitkering en daarmee genoteerd bij deze SVB afdeling.
|
|
|
|
 YB,
Officele instanties geven geen informatie over hun clienten.
|
|
Shalom
|
|
|
|
|
Deze (beperkt) wel want er is een speciale genealogische sub in het leven geroepen juist voor dit soort zaken (hoewel ze er zeker voorzichtig mee om zullen gaan).
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|