Wandelen in Bali of in de natuur (ideeen)

Subforum Bali, het godeneiland 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Geitman
Gebruiker
spacer line

Hoi , 2 oktober gaan wij naar Bali , wij houden van wandelen in de natuur , wie heeft er leuke ideeen, ze zijn welkom, Emoticon: Stupid

Wij gaan de plaatsen Legian , Ubud en als laatste Sanur.
En misschien zijn er nog mensen die ook die tijd gaan ,lijkt me leuk om daar mee kennis te maken .

Groetjes Geitman Emoticon: Bye bye

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

In en om Ubud is het naar mijn mening heerlijk rondrijden (fiets/motor), ik denk dat lopen ook prima kan als je een beetje tegen de warmte kan en om het half uur stopt om een flinke fles water leeg te drinken.

Legian en Sanur zijn 'verstedelijkt gebied' tegenwoordig. Daar loop je over de gevaarlijke trottoirs en wegen met gaten. Maar aan de andere kant kun je er wel over vele kilometers strand lopen natuurlijk.

Ho Lee Fuk

Leonard
Gebruiker
spacer line

Afgelopen voorjaar was ik in Ubud. Ik maakte een wandeling zoals vermeld in Lonely Planet Bali, onder de beschrijving van Ubud. Was de moeite waard. Ik herinner me dat er nog twee wandelingen instonden. Die heb ik niet gelopen. Gewoon een kopietje maken in de bibliotheek zou ik zeggen.
Zelf heb ik in Ubud een fietstocht gemaakt met een hangjongere uit mijn hotel. Hij vertelde dat hij arm was en absoluut niet aan werk kon komen.
"Als je morgen om 8.00 uur hier bent is er werk " zei ik hem. Zo was hij de dagen erna mijn fietsgids. Een heel bijzondere ervaring.

Veel wandelplezier Geitman in dit mooie stadje.

Leonard.

dutchbird
Gebruiker
spacer line

On 14-08-2011 11:53 Geitman wrote:
wij houden van wandelen in de natuur

Ubud, Campuhan Ridge Walk Emoticon: Yes!

NGS stock photos

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Hallo Geitman

Met deze site kan je wel iets doen denk ik

http://actiefindetropen.nl/indonesia

Rond Ubud is het prachtig wandelen Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

lonkie
Gebruiker
spacer line

Hallo,

ik heb 1 van de wandelingen gedaan van de site actief in de tropen en die wandeling was erg mooi!
Dus zeker de moeite waard om even op die site te kijken....

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Lake Batur! Je kunt daar fantastisch wandelen.
Ga de "alternatieve" weg naar beneden, echt mooi!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

ninadv
Gebruiker
spacer line

Hey! Ik vertrek rond de 5e oktober naar bali en vertrek in november terug, ik zal je andere topic maar kon daar niet meer op reageren!:-) ik heb wel niets vastgelegd voor hotels en toestanden, maar ben altijd bereid beetje sociaal te komen doen :-) groetjes!

printil
Gebruiker
spacer line

Ben 2x in Ubud geweest. Beide keren wandeling gemaakt. Laatste keer zelfs 1 van 5 uur lang! Onderweg kwam je o.a. een basisschool tegen waar we vroegen of we een kijkje mochten nemen. Dat mocht. De directrice sprak geen Engels trouwens.
Bij de route in Ubud zelf (de sawah's die vanaf een straat (walk of fame) te bereiken zijn, kwam ik heel veel vlinders tegen. Die route had ik via een vriendin. Ik heb 'm in word staan dus kan 'm eventueel toemailen.
De routebeschrijvingen verder had ik idd. ook van actief door de tropen.

Ook heb ik 2 fietstochten daarvan gehaald bij Ubud. Die kloppen soms niet helemaal maar de mensen onderweg zijn altijd bereid je te helpen. Vonden het ook leuk als ik wat Behasa met ze sprak.

Verder heb ik 1 x een georganiseerde fietstocht vanuit Ubud gemaakt en 1 bij Candi Dasa.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,553,409 pageviews Een website van indahnesia.com