Is ner iemand bekend met................?

Subforum Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden 
96 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

Beste mensen,
Begin oktober ga ik voor een paar daagjes naar Lombok. Via Mataram gaat de reis per taxi naar Senggigi.
In Senggigi heb ik geboekt in "The Santosa resort". Hoewel ik via internet al het een en ander over dit hotel gelezen heb, ben ik toch benieuwd of er iemand is die persoonlijk ervaringen heeft met dit hotel?
Ik heb dit hotel geboekt via "Otel.com".
Heeft iemand ervaringen met deze organisatie ??

Tevens ben ik benieuwd of er iemand tips heeft om op dit eiland te gaan bekijken of om te doen ?
Bij voorbaat dank

www.ramahomestay.com

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Raad je aan bij zoeken (Links onderde in of uitloggen) te beginnen typ Lombok in en je kan je hart op halen.
Succes

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

Goede raad is duur Zieleffe.....................maar ik ben volgens mij harstikke blind.........
Ik kan namelijk de zoekfunctie ( die jij bedoeld) niet vinden.
Kun je me het eens uitleggen ??

thx

www.ramahomestay.com

rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

Laat maar...........Heb m al...sorry !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.ramahomestay.com

Elly-01
Gebruiker
User icon of Elly-01
spacer line

Wij zitten 11 jaar lang iedere zomer in het Santosa, vroeger heette het Intan Lombok, het is een prachtig hotel, een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel, mooie kamers en goede service.

rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

Dank je wel Elly...............Blij om te horen dat ik een goede keuze heb kunnen maken.
Het staat allemaal wel leuk beschreven op het internet maar ik hoor toch liever van iemand die persoonlijk ervaringen heeft opgedaan.
Heb je eventueel nog tips voor me ? Het is nl de eerste keer dat ik hier naar toe ga, dus alles is nieuw voor me

www.ramahomestay.com

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,838,477 pageviews Een website van indahnesia.com