|
|
|
|
|
hallo allemaal,
begin september gaan we weer eindelijk naar bali-lombok.
nu wil ik graag eens logeren in een villa met eigen pool(tje).
ik heb er genoeg gezien,maar €100 a €200 a nacht vind ik te veel.en vaak zijn het dan ook van die strakke moderne hotels.graag logeer ik in wat kleinere,gemoedelijke resorts/BB.
weet iemand een kleinschalig hotel met eigen zwembadje bij je kamer??maak niet uit waar,bali of lombok,ik pas mijn reisschema er graag voor aan.
groetjes zoefje
|
|
|
|
|
Ja weet ik Zoefje Bayu cottages in Amed op Bali.
of in Candidasa een huisje in een park met 3 kamers en kleine keuken ook net als bovenstaande gelijk aan zee.
Voor hoeveel personen is het..
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
Hoi,
Je zou ook eens kunnen kijken bij
www.balivakantieverhuur.nl
en www.balivakantievillas.nl
zeker als je nu boekt is er nog wel wat te regelen.
groejes
Joop
|
|
www.balivakantievillas.nl
|
|
|
|
|
Probeer via de indonesische site zelf leuke en goedkope villa's of hotel te vinden meestal is dan goedkoper dan dat je via een reisbureau in Nederland regeld.
|
|
|
|
|
bedankt voor jullie reacties.
ik zoek alleen geen privevilla,gewoon een leuk resort/guesthouse met kamer en eigen badje!!
groetjes
|
|
|
|
|
Batu Bolong in Senggigi (Lombok), niet te groot, mooie kamers en een zwembad (gebouwd in 2008, was er zelf bij). Ik denk dat de prijs voor de zeezichtkamers nu Rp 400.000 tot Rp 500.000 zal zijn.
gr
AM
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
Wij hebben een aantal keren een deel van onze vakantie doorgebracht in Sanur, Parigata Villa's en resort. Ze hebben 2 hotels, maar ook één accomodatie met 18 villa's met ieder een eigen zwembad. Heerlijk rustig en relaxed. In het midden van de accomodatie een mooie tuin met een groot zwembad.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|