Gezocht hotel in Jakarta

Subforum Java 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
rob the golfer
Gebruiker
User icon of rob the golfer
spacer line

Voor twee nachten zoek ik een goed hotel in de buurt van Shoppingarea en restautants, wie heeft er aanbevelingen.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Nog voorkeur voor 1 van de 200+ malls of niet?

rob the golfer
Gebruiker
spacer line

Niet te duur, redelijke loopafstand, omgeving waar meer te doen is.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Er zijn in Jakarta voldoende hotels boven/aan/langs winkelcentra, ik denk dat er dan nog 170 malls overblijven die aan je eisen voldoen. Ik weet niet waarvoor je twee dagen in Jakarta bent (gaat me ook niets aan), maar het is wellicht beter een hotel te zoeken in de buurt van waar je moet zijn.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Rob the golfer, ik heb precies wat je zoekt. Harris Kelapa Gading.
Perfect hotel, meteen aan de prachtige mall van Kelapa Gading, dus geen taxi's nodig en restaurants op loopafstand. Iets beters is er eigenlijk niet qua hotels en logistiek.

From Dayeuhkolot with love

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Effe op de valreep.
In Jakarta moet je in Centrum zijn .
Dat is area Gambir/Menteng Jakarta Pusat.
Jalan K.H Wahid Hasyim en omgeving stikt het van 3/4/5 * hotels.
De eetstraat Jalan Sabang is beroemd, de backpacker area Jalan Jaksa is ook bekend maar niet geschikt voor niet backpackers .
Ga niet logeren bij de nieuwe hotel bij Jln Sabang(nieuwe straatnaam weet ik niet meer).
Is relatief duur (400.000 rup excl. ontbijt ) .
Bi de hoek van Jln Jaksa en tegenover Hotel Cipta heb je een nieuwe apartementhotel. ziet er gelikt uit , 750.000 per nacht .
Er zijn 2 grote Malls Grand Indonesia en Plaza Indonesia, plus Sarinah Dept Store ( klassieker maar out of date).
Allemaal op loopafstand .
Hier streetdirectory van de bewuste area. Allemaal op loopafstand of met de taxi ongeveer 1 euro .
Bij Sarinah.
http://www.streetdirectory.com(...)/ind_12568747740288/
Daar rijdt de Trans Jakarta Bus. Van Noord (Cafe Batavia) naar Zuid Jakarta ( Blok M) .
Voor nog niet eens 50 eurie cents .

Voor adressen van hotels gewoon googlen .

bisa dicek of makemyday .

NomeNescio
Gebruiker
spacer line

Smart hotel (nota bene) aan de Jl. Thamrin gelegen, direct bij een halte van de TransJakarta buslijn; pal naast 2 prominente luxueuze malls, naast het Kempenski Hotel Indonesia, Hyatt , htl Nikko, htl Mandarin etc. Méér hartje centyrum vind je niet, en dat voor maar 350,000 Rp / nacht. Ik ga ervan uit dat je de kamer enkel voor overnachten en een beetje relaxen gebruikt. Kamers zijn nieuw, schoon, maar niet enorm groot. De ligging maakt veel / alles goed

Located in the heart of Jakarta, smart hotel is just 300 metres away from the famous boulevard "Bunderan HI" and the prestigious shopping centres Grand Indonesia, Plaza Indonesia, and EX Entertaintment Centre. You will have all you need in just a few minutes walk from your doorstep.
Easily accessible via public transportation and self-owned vehicles from the central business district, guests can as well savour culinary experience from American Grill Steakhouse and Kinotaki Japanese Restaurant that are located just below the hotel.

Gd Sizzler Jl. TG Karang no2 Jakarta
Telp 021.390.3636 - 021.390.3737
Fax 021.390.6633

www.smarthotel.co.id

rob the golfer
Gebruiker
spacer line

Weet nog steeds niet welke area ik moet nemen, wie kan mij helpen?

Mangga Dua?
Thamrin?
Kuningan?

paulana
Gebruiker
spacer line

Het is voor 2 nachten, waarom die van Monyet niet genomen.
Dat hotel heeft alles wat je zoekt, niet moeilijk toch 2 nachten = niet weken Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 19-08-2011 14:51 paulana wrote:

Het is voor 2 nachten, waarom die van Monyet niet genomen.
Dat hotel heeft alles wat je zoekt, niet moeilijk toch 2 nachten = niet weken Emoticon: Party!
Waarom niet? Dat antwoord heb ik al gegeven:

On 11-08-2011 09:54 Yerun wrote:
Er zijn in Jakarta voldoende hotels boven/aan/langs winkelcentra, ik denk dat er dan nog 170 malls overblijven die aan je eisen voldoen. Ik weet niet waarvoor je twee dagen in Jakarta bent (gaat me ook niets aan), maar het is wellicht beter een hotel te zoeken in de buurt van waar je moet zijn.
En omdat daar geen antwoord is gegeven, kan ik hem niet aan een hotel in de buurt helpen.

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

Ome Sid als oud bewoner van Jakarta Pusat zegt:
Thamrin Area .
Hotel Cipta,Rota Hotel zgn budgethotels), Arya Duta (is verder van Bunderan H.I) , Hotel Sari Pan Pacific , Mandarin Oriental .
Alles uit eigen ervaring .
Pokoknya ditanggung memuaskan.

Mangga 2 is ver van Centrum, Kuningan relatief ver.
Hotel kan mooi zijn maar je wil ook jalan2 , dus Thamrin Area.
Die 2 Ibis Hotel in Jln KH Wahid Hasyim is ook relatief goedkoop, ben nog niet geweest.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

en Kelapa Gading is al helemaal ver weg, dat is alleen leuk als je er in de buurt moet zijn, maar anders heb je er niets te zoeken, alleen al vanwege de reistijden. Vanaf het vliegveld is het overigens niet heel ver... maar de file die daar op de wegen kan staan.. oef..

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

Of die Smart Hotel, vanuit de hoogste verdieping van Grand Indonesia Mall kan je er op spugen , en de prijs is zo te zien een democratische prijsvoor Jakarta Pusat. .
Moet toch effe proberen.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ja, dat is een prima hotel zo te zien. Moest het eens proberen, al heb ik geen geldige smoes om een nachtje in Jakarta te verblijven. Emoticon: Puh!

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

Als je alleen gaat .
Of zit je al onder plak Emoticon: Wink

rob the golfer
Gebruiker
spacer line

Ok, bedankt.

Ik denk dat we voor Thamrin gaan.

paulana
Gebruiker
spacer line

Wat nou onder de plak Ome Sid, om in Jakarta een nacht te verblijven" alleen" kan me best voorstellen dat je ff alleen wil zijn,en met vrienden een biertje pakken, al heb je nog zo'n lieve vrouw en een schatje van een kroonprins die misschien nachten lang
aan het blerren is. Gewoon een vergadering die uitgelopen is., hoeft niet eens een leugen of smoes te zijn! Seg Ome Ssid hoe vaak was jij alleen in RI, ik bedoel wel "alleen" en zit jij onder de plak ?? Nee toch Ibu Sid is blij als ze eens alleen is. Emoticon: Yes!

Een nachtje Smart hotel Jakarta op aanbeveling van Ome Sid. Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 19-08-2011 17:52 paulana wrote:

Een nachtje Smart hotel Jakarta op aanbeveling van Ome Sid. Emoticon: Party!

Heb daar nog niet gelogeerd.
Ik geef alleen rekomendasi als ik zelf heb gelogeerd en (redelijk) tevreden ben.

paulana
Gebruiker
spacer line

Ome Sid je schreef over een leuke prijs daarom dacht ik..... Emoticon: Blush
Sorry verkeerd geinterpreteerd!!

Om Swastiastu

NomeNescio
Gebruiker
spacer line

Lotgenoten, SMARThotel....: mijn aanbeveling.
Ik heb twee jaar als long staying guest in hotel Aryaduta, niet ver van Jalan Jaksa gewoond. Maar: ik heb nu drie keer in het SMART htl gelogeerd en lach me de veters uit m'n schoenen over de prijs - kwalitiet verhouding. Je zit 18 mreter af van de Jl. Jend. Sudirman, dé verkeersader van Jakarta...... Htl. Cipta (Cheap-ta) aan de Wahid Hasym: laat me niet lachen..... vergane "glorie" . Ik heb geen aandelen of anderssoortige belangen: check de website en ........ Doe wat je denkt wat je dient te doen.

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 19-08-2011 21:28 NomeNescio wrote:
Lotgenoten, SMARThotel....: mijn aanbeveling.
Ik heb twee jaar als long staying guest in hotel Aryaduta, niet ver van Jalan Jaksa gewoond. Maar: ik heb nu drie keer in het SMART htl gelogeerd en lach me de veters uit m'n schoenen over de prijs - kwalitiet verhouding. Je zit 18 mreter af van de Jl. Jend. Sudirman, dé verkeersader van Jakarta...... Htl. Cipta (Cheap-ta) aan de Wahid Hasym: laat me niet lachen..... vergane "glorie" . Ik heb geen aandelen of anderssoortige belangen: check de website en ........ Doe wat je denkt wat je dient te doen.

Hotel Cipta is naar mijn bescheiden smaak redelijk goed
Is of was een Melati 3 klasse hotel.
Heb in het verleden een paar keren gebivakeerd.
En qua prijs is bijna dezelfde of iets duurder dan Smart hotel .
Zal het 1x proberen, als het murah meriah en goed is , waarom niet.
Aryaduta is ook goed alleen kan ik als arme turis niet te vaak nemen , al is het met korting erbij .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,721,753 pageviews Een website van indahnesia.com