snelste manier van lawang toeristische gedeelte van bali

Subforum Java 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
benjamin
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Wij willen van Lawang/Bromo naar het toeristische gedeelte van Bali om daar bij te komen van onze reis door Java. Lukt dat op ťťn dag? Zo ja, kunnen jullie mij vertellen hoe de route van deze reis zou moeten verlopen? Dit is het laatste eindje van de vakantie dat nog ingevuld moet worden. Ik hoop dat jullie ons kunnen informeren.

Groet,
Benjamin

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Vanuit Malang vliegen naar Denpasar is vast de snelste manier, nog geen uur namelijk. Lion Air vliegt dagelijks in de middag met een nieuw propellor-toestel.

Ho Lee Fuk

benjamin
Gebruiker
spacer line

Hey Yerun, hartelijk bedankt voor de snelle info! Ik zal eens kijken of ze ook een site hebben. Zonder tegenbericht ga ik er maar vanuit dat deze maatschappij en hun vliegtuigen betrouwbaar zijn...

mvisscher
Gebruiker
spacer line

Wij hebben het afgelopen zomer met de auto gedaan, direct vanaf de bromo vertrokken om ongeveer half 10 en we waren in totaal tot aan Lovina zo'n 7 a 8 uur kwijt voor deze reis. Inclusief stops om te drinken/lunchen, de boot etc.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 08-08-2011 12:51 benjamin wrote:
Hey Yerun, hartelijk bedankt voor de snelle info! Ik zal eens kijken of ze ook een site hebben. Zonder tegenbericht ga ik er maar vanuit dat deze maatschappij en hun vliegtuigen betrouwbaar zijn...
Lion Air is de grootste maatschappij qua binnenlandse vluchten en ze hebben 178 Boeings gekocht een jaar geleden, waarvan er iedere maand een paar geleverd worden, dus wat dat betreft heb je niet veel te vrezen. Ze hebben alleen wel regelmatig vertragingen, maar ja, andere maatschappijen ook, en vanuit Malang naar Denpasar heb je op dit moment geen keus als je snel wil zijn.

Ho Lee Fuk

benjamin
Gebruiker
spacer line

Geweldig! We weten dat we in IndonesiŽ zitten en dat we vertraging kunnen verwachten. Geen probleem.....als het binnen de perken blijft haha

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

91,693,950 pageviews Een website van indahnesia.com