|
|
|
|
|
Goedemorgen Allemaal !!
nog 2 weken werken en dan gaat het voor mij gebeuren ! Ik vlieg via Hong Kong naar Denpasar en verblijf 17 dagen in Sanur ( hotel paradise plaza ) !
Ik heb veel van mijn tripjes en hotels al geregeld enige wat ik vanaf Bali zelf nog zou willen regelen is een tripje naar Gilli of Lombok ( vanaf Sanur ) Hoe kan ik dit het beste regelen en wat zullen de kosten ongeveer zijn ? Ik had bedacht 1 nacht op een van de omliggende eilanden te verblijven om te kunnen duiken etc.
Ik verneem graag jullie ervaringen
|
|
|
|
|
Een retourtje naar de Gili's kost je ca. Rp. 1,000,000,- met de snelle boot vanuit Sanur. Duiken is niet super bijzonder daar en zeker niet specialer of mooier dan op / rond Bali.
Voor het duiken hoef je dus niet per se naar de Gili's te gaan. Je kunt bijv. ook een duik-trip vanuit Sanur naar Nusa Penida maken, bijv. naar Manta-point en misschien zelf een (of meerdere) Mola-mola tegenkomen.
|
|
|
|
|
|
|
bedankt voor je reactie Amed,
het gaat mij ook niet echt alleen om het duiken zou graag de mooie eilanden rondom Bali ook willen zien, Ik twijfel nog of het inderdaad leuk en de moeite waard zal zijn. duiken bij het manta point gaat zeker gebeuren !
Tnx again
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|