Ouderdoms visum

Subforum Het visumgebeuren 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Blog Bot
spacer line

Hi,

Ik zou graag meer informatie hebben over het ouderdoms visa. Wie kan mij helpen? Ik wist niet dat dit ook verandert is.

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

havana45
Gebruiker
spacer line

Hi,

Het is inderdaad iets vreemds,zelfs bij gerenomeerde visabureau's wordt er niet over gesproken en als je al ergens op reageert krijg je geen antwoord. Emoticon: Nooo

jogry
Gebruiker
spacer line

Hi,
Wij gaan naar Bali in July op een social Visa.
Als we daar zijn dan vragen we voor een Retirement Visa
Dit is allemaal geregeld door Bali IDE in Bali, een zeer gerenomeerde advokaten firma. Kost een beetje extra maar zij weten de addertjes in het gras. Ze hebben een website zoek met googles.
Jogry Emoticon: Bye bye

jalofi
Gebruiker
spacer line

voor jogry : ik ben wel heel benieuwd of dat nou wel of niet bestaat, dat retirementvisum ; vorig jaar werd ons op het immigrasikantor in Siantar te verstaan gegeven, dat het niet verstrekt werd en het niets uitmaakt of je boven de 60 bent of niet. bij navraag later bij de ambassade in den haag zeiden ze daar dat ieder immigrasikantoor zelf kan uitmaken welke regels zij willen toepassen en hoe........ en dit ondanks eventuele door het government ingestelde regels ( dus ook o.a. voor retirementsvisa.) laat eens weten of het jullie straks inderdaad lukt en hoe het wordt geregeld , zoals hoe vaak verlengen en voor welke periode de verlengingen steeds gelden en de kosten (leges) enz. bedankt alvast voor eventuele tips Emoticon: Yes!

divodurum
Gebruiker
User icon of divodurum
spacer line

Misschien is het handig voor dit onderwerp ook eens te kijken op de msn group pagina van "vriendenvanbali" via google zit je er zo.
allemaal Balifreaks en deskundigen op dit gebied. Er gaan momenteel twee echtparen naar Bali 'emigreren'. Trouwens op de pagina van de ambassade staat ook alle informatie. Het visum kan altijd ALLEEN buiten Indonesie aangevraagd worden voor zover mij bekend. Wel kun je alle dingen al regelen in Indonesie voor wat betreft de verlengingen. dag,
Dick

Wayang Golek: Petruk

havana45
Gebruiker
spacer line

Al met al weten we nog niets! Emoticon: Cry

jalofi
Gebruiker
spacer line

reactie op post divodurum : op de pagina van de ambassade heb ik niets gezien omtrent een zogeheten retirementsvisum; waar zag jij dat dan staan ? Ben er heel benieuwd naar.
Zelf heb ik nu een socialvisum ; dat geldt dan alleen voor de eerste 60 dagen ( staat op in het paspoort ingeplakte visum dan ook ver-
meld)Ter plekke moet bij het immigratiekantoor verlenging
worden aangevraagd, dat vrij zeker wel wordt gegeven doch steeds voor slechts 30 dagen waarna je opnieuw verlenging moet vragen.
Je bent wel afhankelijk van deze lieden, als zij om wat dan ook een verdere (herhaalde) verlenging weigeren, kun je er niets tegen
doen ( behoudens dan flink afschuiven onder tafel....?? )
Dus we weten wel wat meer (havana45) ,maar nog niet genoeg,
bijvoorbeeld wat zijn de ervaringen bij het aanvragen van een
visum door nederlanders bij een indon.ambassade in een ander
land ( bijv.maleisiŽ, singapore,thailand e.d) in plaats van in den
Haag. Er zijn geluiden dat het wel lukt en er zijn geluiden dat het
niet kan. Wie weet er meer van ? Groet van Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,757,594 pageviews Een website van indahnesia.com