Statistische Cijfers Gezondheidszorg

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 03-09-2011 17:02 siebjans wrote:

[quote removed]

Heb ik gedaan!
Toch verschillen wij hier van mening.
Ik heb ook besloten voor mezelf dat ik in deze topic (discussie) niet meer wil deelnemen....

Sieb, je weet waar ik de info vandaan haal. Cijfers zijn cijfers en daar kan geen eigenwijs Bali-gedoe tegen op. Deze cijfers zijn eenvoudig bij de INA na te checken die een redelijk goede database hebben.
Verschil van mening mag, maar verschil van realiteit bestaat niet.
Anyway, laten we zeker maar stoppen.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 03-09-2011 17:14 schreef Yogya-Bali:

[quote verwijderd]
Sieb, je weet waar ik de info vandaan haal. Cijfers zijn cijfers en daar kan geen eigenwijs Bali-gedoe tegen op. Deze cijfers zijn eenvoudig bij de INA na te checken die een redelijk goede database hebben.
Verschil van mening mag, maar verschil van realiteit bestaat niet.
Anyway, laten we zeker maar stoppen.

Theorie en Praktijk EN een commerciele gedachte gang van mij, itu aja..
Mee eens is beter te stoppen met deze discussie..

(off-topic, YB ik probeer je als vriend toe te voegen in Facebook maar dat lukt niet Emoticon: Confused )

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 03-09-2011 17:11 Yogya-Bali wrote:

[quote removed]
Nou ja, de enige ervaringsdeskundige is Carola????!!!!. Het enige dat ze meedeelt dat je geduld moet hebben, de regels moet kennen en niet zo negatief mag doen. Wat een info. Dat weet de becak-rijder voor mijn deur nog wel. Ik vind juist de andere info veel meer bijdragen dan dit hiervoor. Wat heeft het nou in godsnaam voor zin iemand stroop voor de mond te smeren en alleen maar positieve dingen te zeggen?
Ik begrijp hier niets meer van...... Lijkt wel of een ieder een draai van de molenwiek heeft gekregen of een Bali-virus heeft opgelopen.

de enige ervaringsdeskundige is Carola????!!!!. Het enige dat ze meedeelt dat je geduld moet hebben, de regels moet kennen en niet zo negatief mag doen.

Carola 78 schreef ook :
Ja, ik woon in Bogor en ben daar bezig een kliniek op te zetten

Dus voor mij is zij iemand die ook bezig is met een "soortgelijke"project .
Voorlopig heb ik nog geen andere mensen zien melden.
Bij de andere leden weet ik alleen dat ze een lange staat van dienst hebben in Indonesia .Ze zullen ook ervaringen hebben opgedaan mbt aanvraag van diverse surat ijin , verblijf, werkvergunning etc .
De project van Fonzo is iets anders dan de gewone "adviesvraag"over erfrecht, huwelijksgoederen recht en de huis en tuin keuken akkefietjes m.b.t kopen van een grond , Kitas aanvraag etc .
Dat kan je zo plukken uit diverse site .
En er zijn zat ervaringsdeskundigen die hun hoofd hebben gestoten die ook goede adviezen kunnen geven .

bisa dicek of makemyday .

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 03-09-2011 18:44 schreef Surya Atmadja:

[quote verwijderd]

En er zijn zat ervaringsdeskundigen die hun hoofd hebben gestoten die ook goede adviezen kunnen geven .

JUIST diegene die weleens z'n hoofd stoten hebben (als het goed is) ervaring Emoticon: Yes!
Door schade en schande wordt men wijs....................... Emoticon: I love it

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ervaring is de beste leermeester. De meesten zijn hier al eens flink onderuit gegaan. Maar daar leer je van. Prachtig toch dat er forumleden zijn die anderen waarschuwen om niet dezelfde fouten ook te maken en in herhaling te vervallen??!!! Een ezel stoot zich in het gemeen geen 2x aan dezelfde steen. Emoticon: Nooo

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Je laatste zin is goed....Een ezel stoot ziijn kop niet 2x aan dezelfde steen!!!

Ik kan alleen maar opmerken dat wij nu allemaal ezels zijn om tůch maar op deze Bali-lover te antwoorden..... Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Ik reageer er niet meer op !!!

Aduh....ik hťb al zo'n hoofdpijn Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Gr. Kembang Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Party!

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Maar toch heb je nog steeds mensen met kepala batu zoals je ziet!!!

Shalom

bambang
Gebruiker
spacer line

Een ezel stoot niet meer dan 2x aan dezelfde steen. De mens wel vaker hoor. Emoticon: Shiny

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ha,ha,haaaa Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,722,115 pageviews Een website van indahnesia.com