indofood lychee siroop

Subforum Gezocht & Aangeboden 
90 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
davea
Gebruiker
spacer line

BEste allemaal,

Op Bali genoten van de Indofood siropen
als lychee, cocopandan,meloen etc.

De smaken hier in Holland ben ik echt zat, en wil wat tropischer.
In elke toko waar ik ben geweest verkopen ze dit niet. Ik kan hier helaas
geen foto plaatsen, maar ik hoop dat iemand weet wat ik ermee bedoel

paulana
Gebruiker
spacer line

Ik denk dat ik weet wat je bedoeld : gewoon een siroop van lychee of die andere , die je moet aanlengen met ijskoud water= mmmmmmmm of wat anders natuurlijk.
Zal er in Nederland niet zo gauw zijn, afgezien van de tropische toko's daar heb je kans van slagen Emoticon: Shiny .

Kan ook een Surinaamse of Caribien toko zijn, Binnen Bantammerstraat in Amsterdam
zijstraat van de Gelderse Kade ,midden in het red light gebeuren!! Emoticon: Yes!

Of op de markt in de Bijlmermeer, daar kan je die fruchten ook kopen , en in in blender een drankje ervan maken Emoticon: Clown Emoticon: Yummie!

Om Swastiastu

davea
Gebruiker
spacer line

dank voor je bericht
Het is inderdaad gewoon zoals de normale siropen bij ons aan te mengen met water.
Echter zou het toch ergens te krijgen moeten zijn? Ik kan idd wel naar de markt gaan
om vruchten te bledneren, maar dat wil ik nu juist voorkomen met deze flessen.

Elke toko hier heeft het nieteens in het assortiment. Het is toch echt een dood gewoon indonesisch product

paulana
Gebruiker
spacer line

Davea heb je al eens google geprobeert, ik wil met liefde een paket van die siroop naar je toesturen maar of het dan heel aankomt is de vraag en trace & tracking is te duur.
Voor 2 flessen shampoo 300,000,-rp en dat gaat naar gewicht

Om Swastiastu

davea
Gebruiker
spacer line

Dank voor je reply.
Google heb ik al geprobeerd. Maar helaas niets.
Ik ken iemand op bali die ook wilde toezenden, maar het moet toch geowon
In holland te krijgen zijn lijkt mij? Waar een winkelstraatje niet compleet is zonder een toko

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Misschien de grote toko op de Nieuwmarkt in Amsterdam? Heel veel is daar te krijgen.
Schijnen ook een website te hebben, dus evt even googlen.

hati hati, pelan pelan

paulana
Gebruiker
spacer line

Jazeker maar die lychees zijn tropische vruchten , dat wordt gelijk verwerkt en export is er dacht ik niet veel. van vanwege de korte houdbaarheid, of heb jij ze bij de groenteman zien liggen

Er is hier werkelijk niemand die het over gedroogde vruchten heeft!! Dat is een totaal ander process v Er vworden gewoonweg zinnen en woorden in de mond gelegt!!!!
En dat is zeer kwalijk voor voor iemand die allergie heeft.kan dodelijk zijn.
Gaat hier de beheerder eigenaar van deze site niet ietwat onverandwoord om, sjoege van bovengenoemde zaken heeft hij niet of wordt verloochend op deze site
Korte houdbaarheid is: er wordt een schimmelaag gevormd!!

At Your Servive Pak. Jeroen
OPMERKING BEHEERDER

Er wordt helemaal niet gevraagd naar gedroogde vruchten. Graag ontopic blijven!

Geplaatst door Jeroen @ 03-08-2011 01:38

Om Swastiastu

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 02-08-2011 23:33 paulana wrote:

Jazeker maar die lychees zijn tropische vruchten , dat wordt gelijk verwerkt en export is er dacht ik niet veel. van vanwege de korte houdbaarheid, of heb jij ze bij de groenteman zien liggen..

Nope, ik hou er niet van en let er dus ook niet op Emoticon: Bye bye

hati hati, pelan pelan

paulana
Gebruiker
spacer line

Je kunt in Belanda santen droog in een zakje kopen, probeer het eens met gedroogde tropische vruchten, ik zou dan echt de Albert kuyp-Dappermarkt of de markt in de Bijlmer opzoeken, die lui kunnen toch niet zonder siroopv an Lychee mmmm
morgen weer eens inslaan diie handel

Om Swastiastu

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Offtopic geneuzel verwijderd. Topic-starter vraagt naar siroop, niet naar gedroogde vruchten met een beperkte houdbaarheidsdatum, bezemstelen en het Waterlooplein. Emoticon: Angry

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Helaas is het opsturen van dergelijk materiaal ook geen lolletje, want vloeistof en puur gewicht dus duur. 1 zo'n fles weegt een kilo inclusief verpakking, dus je betaald al gauw 12 euro, terwijl zo'n fles een euro of wat kost of zo, in de reclame nu wellicht nog goedkoper?

Ik zou het gewoon eens navragen bij een importeur/afnemer/toko want er worden wel andere producten van IndoFood verkocht, kleine moeite lijkt me om deze flessen te laten overkomen met toekomstige import. Houdbaarheidsdatum is geen probleem, da's vele maanden namelijk.

davea
Gebruiker
spacer line

dank,
ik zal bij de toko nogmaals vragen waar ik naar zoek
nu heb ik op Bali een foto gemaakt van de flessen, dus wellicht begrijpen ze nu
beter wat ik bedoel

dank voor jullie reacties

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik snap hier werkelijk geen pepernoot van, ik ben links en rechts in Rotterdam in een aantal toko's geweest, siroop te kust en te keur.
Tja als je met alle geweld het merk wil vinden wat alleen op Bali te koop is dan ben je verkeerd bezig.
Als ik in Nederland een Bintang biertje wil drinken wordt het zoeken geblazen, dus neem ik een Heineken, doe ik me ogen dicht merk ik het verschil niet, hetzelfde als met siroop dus. Emoticon: Yes!

davea
Gebruiker
spacer line

Het merk doet er opzich niet toe. Andere merken ken ik niet.
Maar je hebt dus limonadesiroop gezien in de toko's met smaak lychee? De toko verkoopt
Wel wat siroopsoorten zoals rozen en amandel, maar dat zoek ik niet. Ik zoek de meloen,lychee,cocopandan etc.

Welke toko was dat?

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Voor sirop spesial gaat Ome Sid of naar Oriental( Bijlmer/Beverwijk) of naar Wah Nam Hong ( Bijlmer t.o Makro) of Gelderskade ( hoek pand) .
Zo niet kijken of bellen naar Toko Makasar en Toko Bandung , ook in Amstelerdam.

Wat lekker is de sirop susu van ABC
http://www.asiangrocerystore.c(...)-delight-lychee.html

bisa dicek of makemyday .

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 03-08-2011 21:32 Surya Atmadja wrote: [ of Gelderskade ( hoek pand) .

dat zeg ik, lijkt me stug dat ze het daar niet hebben, vrijwel alles vindt je daar.

hati hati, pelan pelan

45havana
Gebruiker
spacer line

Probeer het bij Toko Oriental in Duivendrecht.Heel groot en heelveel te koop.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Davea,

Ben gisteren bij Oriental (groothandel) geweest en heb even voor jou nagevraagd. Zij verkopen geen Indofood siropen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

davea
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de moeite
Is lastig te krijgen hier vrees ik. Het is alleen te bestellen
Vanuit het buitenland tegen hogo transportkosten. Tsja...

Wellicht van een ander merk? Marjan boudoin verkochten ze ook in die
Smaken

barnsteen
Gebruiker
spacer line

In 2010 heb ik een fles Lycheesiiroop gekocht bij de LIDL. Het was een tijdelijk product. en ik heb nog spijt dat ik maar 1 fles heb gekocht. Een enkele keer denk ik er nog eens aan, maar helaas.

barnsteen
Gebruiker
spacer line

P.s. ik heb de fles gevonden en deze was van Vitasia. Onder Vitasia kan ik de lychee siroop niet vinden. Wel van een ander merk en die is via de webwinkel te bestellen.

http://www.finefoods-online.co(...)9/Lychee-siroop.html

700 ml voor 11,45 euro

lychee siroop

Le Sirop de Monin biedt vele mogelijkheden en is een bijzondere smaakmaker in fantasierijke cocktails, met of zonder alcohol. Het kan tevens gebruikt worden voor het maken van sauzen, desserts, taarten en om koffie en room te aromatiseren. Monin staat bekend om zijn kwalitatief hoogwaardige producten en het wereldwijd grootste siroop-assortiment. De siropen zijn zeer sterk geconcentreerd waardoor ze een rijkelijke smaak hebben.
Deze siroop smaakt naar lychee

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,769,800 pageviews Een website van indahnesia.com