filtersigaren

Subforum Bali, het godeneiland 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zoefje
Gebruiker
spacer line

hallo,misschien een rare vraag,maar weet iemand of er op bali moods filtersigaartjes te koop zijn??ik vlieg eerst op singapore en daar schijnen ze nogal streng te zijn wb invoer van tabak.ooit heb ik op bali sigaartjes gekocht maar dat waren van die kruidnagel-dingen.
bedankt,zoefje

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

In Singapore schijnen ze niet streng, daar zijn ze streng. Invoer van tabakswaren is VERBODEN. Wat je bij je hebt moet je inleveren als je het land binnen gaat.

Het antwoord op je vraag weet ik echter niet. Sorry.

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Door voeren mag toch wel?
Zolang je koffer de luchthaven maar niet verlaat is er geen controle op de inhoud.

Ga je Singapore echter wel verkennen, dan zijn ze ook tuk op je medicijnen-(zelfs paracetamol!!) aanstekers, kauwgom, enz enz...

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Doorvoer is natuurlijk geen probleem, echter maken er velen een korte stop in Singapore voor een paar uur/een dag of 2, en dan loop je dus tegen een probleem(pje) aan. Mijn stripje paracetamol hebben ze niet gezien vorige week vermoed ik. Emoticon: Smile

zoefje
Gebruiker
spacer line

hallo,
vaak lees ik dat je er dan invoerbelasting over moet betalen.dat is niet zo erg,maar inleveren??op de site van singapore vliegveld kan ik er helemaal niks over vinden.
we blijven 2 dagen in singapore.weet iemand of ze daar op het vliegveld filtersigaren verkopen??
bedankt alvast,
zoefje

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

In de praktijk valt het mee, Zoefke. Ik heb een paar keer bij de SIN-douane gemeld dat sigaretten aan wilde geven, maar dat werd niet op prijs gesteld. Je kunt wel ciggies kopen op het vliegveld - en in de stadstaat - maar de laatste keer waren ze SGD 12 per pakje. Voor Nederlandse begrippen niet eens echt duur, denk ik, IndonesiŽrs krijgen dan ook zonder roken een hartinfarct van de prijs.
Filter sigaren ? Hmmm. Ik kan me van heel vroeger sigaren van Agio herinneren met een plastic filter. Met of zonder filter onrookbaar.
En rook je helemaal en spotgoedkoop te pletter in IndonesiŽ. Doe ik ook. De sigarenfabriek waar ze ook Drum maken staat hier in Yogya om de hoek. Puike sigaren trouwens.

MAD

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 03-08-2011 13:22 Pak Pupyes wrote:
En rook je helemaal en spotgoedkoop te pletter in IndonesiŽ. Doe ik ook. De sigarenfabriek waar ze ook Drum maken staat hier in Yogya om de hoek. Puike sigaren trouwens.

Zware van Nelle wordt daar toch ook gefabriceerd? In die mooie ouderwetse papieren pakjes.....

hati hati, pelan pelan

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 04-08-2011 00:05 senior wrote: Zware van Nelle wordt daar toch ook gefabriceerd? In die mooie ouderwetse papieren pakjes.....

Yep. En Panter. Die fabriek is volgens mij absoluut een bezoekje waard.

MAD

zoefje
Gebruiker
spacer line

dus ik kan er wel vanuit gaan dat ze daar "mijn"sigaartjes verkopen??
in mijn koffer kan ik dus geen doosjes "verstoppen"??ze checken toch niet alle koffers die langskomen??

paulana
Gebruiker
spacer line

Welnee Zoefje, maar de x-ray stralen zien bijna alles, gewoon aangeven en dan heb je geen last en hoef je ook niets te betalen( Maar dat ligt aan de willekeur van de douane)

Onze ervaring hier is wel aangeven, niet alles ,en we konden gewoon door zonder dat koffers moesten worden opengemaakt. Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,721,965 pageviews Een website van indahnesia.com