laptop gebruiken in indonesie.

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
74 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
johan11
Gebruiker
spacer line

Hoe kan ik een laptop die ik in nederland koopt om voor iermand als cadeau te geven in indonesie.Waar moet je opletten daar een kaart/of een pulsa kopen voor het buitenland. Of terplaatse bij Telkomsel aanvragen. Wie heeft hier ervaring mee.Zoudt iemand mij wegwijs willen maken.

Mijn dank

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Lekker niet in Nederland kopen, maar gewoon in Indonesie. Zelfde laptops verkrijgbaar tegen vergelijkbare/lagere prijzen en met Indonesische gebruiksaanwijzing en garantie. Wel zo handig voor als er een probleem mee is.

Als je wil internetten in Indonesie kun je een simkaart/beltegoed kopen van vele verschillende aanbieders. Kijk eerst of er voldoende dekking is waar de ontvanger van de laptop woont en koop dan een passend simkaartje.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,695,725 pageviews Een website van indahnesia.com