|
|
|
|
|
|
Ik denk niet dat er op Bali veel Ketutten rondlopen die die fles willen of kunnen `sippen,' Dekarre. Maar de koper is wereldwijd dé wijnkenner, en het zou me niet verbazen als er genoeg mensen zijn die willen dokken om die fles met hem leeg te drinken, alleen om een paar woorden met hem te wisselen en voor de status natuurlijk. Bovendien was dat flesje weliswaar niet echt goedkoop, maar als je de gratis wereldwijde reclame meetelt, is 't voor nop.
|
|
MAD
|
|
|
|
|
Eerst maar eens afwachten of hij de wijn legaal Indonesie binnen / wil / kan krijgen.
Op een luxe-product van Euro 85,000,- moeten er m.i. redelijk wat importheffingen en belastingen betaald worden :(
|
|
|
|
|
|
Als ik hem was zou ik die fles gewoon in een kist met andere importwijnen verstoppen. Kleine kans dat een douanier wijnkenner is
|
|
From Dayeuhkolot with love
|
|
|
|
|
Iemand die 85k neerlegt voor een flesje wijn, betaalt waarschijnlijk lachend de heffingen ...
|
|
"Bhinneka Tunggal Ika"
|
|
|
|
|
Voor die douane ambtenaren die bij de uitgang op het vliegveld van Bali staan is wijn gewoon wijn, die hebber er voor de rest echt geen verstand van.
|
|
|
|
|
Iemand enig idee welk restaurant in Bali dit is?
|
|
|
|
|
|
|
Voor restaurant "Sip Wine and Grill" aan de Sunset Road in Seminyak.
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|