Duurste fles wijn verkocht in Londen

Subforum Bali, het godeneiland 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ik denk niet dat er op Bali veel Ketutten rondlopen die die fles willen of kunnen `sippen,' Dekarre. Maar de koper is wereldwijd dť wijnkenner, en het zou me niet verbazen als er genoeg mensen zijn die willen dokken om die fles met hem leeg te drinken, alleen om een paar woorden met hem te wisselen en voor de status natuurlijk. Bovendien was dat flesje weliswaar niet echt goedkoop, maar als je de gratis wereldwijde reclame meetelt, is 't voor nop.

MAD

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Eerst maar eens afwachten of hij de wijn legaal Indonesie binnen / wil / kan krijgen.

Op een luxe-product van Euro 85,000,- moeten er m.i. redelijk wat importheffingen en belastingen betaald worden :(

If you have nothing to loose, you can risk everything

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Als ik hem was zou ik die fles gewoon in een kist met andere importwijnen verstoppen. Kleine kans dat een douanier wijnkenner is Emoticon: Smile

From Dayeuhkolot with love

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Iemand die 85k neerlegt voor een flesje wijn, betaalt waarschijnlijk lachend de heffingen ...

"Bhinneka Tunggal Ika"

SanderBali
Gebruiker
spacer line

Voor die douane ambtenaren die bij de uitgang op het vliegveld van Bali staan is wijn gewoon wijn, die hebber er voor de rest echt geen verstand van.

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Iemand enig idee welk restaurant in Bali dit is?

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Voor restaurant "Sip Wine and Grill" aan de Sunset Road in Seminyak.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,310,344 pageviews Een website van indahnesia.com