vraagje voor de ticketindonesia.info

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zoefje
Gebruiker
spacer line

Hallo,ik probeer via air-asia een retourticket te boeken van sing-denp/denp-sing.
de tickets "kaal"kosten ongeveer Ä100,00 pp.na het invullen van de gegevens komt het totaalbedrag voor 2p op ongeveerÄ370,00.nu heb ik vaker met air-asia gevlogen(maleisie)maar toen waren de extra kosten airport tax en optioneel convenience fee,20kg bagage en pick a seat.er komen nu wel heel veel "fee's"bij dit ticket.
nu probeer ik via ticketindonesie.info,een enkel sing-denp is daar Ä81,00 pp.
mijn vraag is komen daar ook nog extra kosten bij buiten de optionele en administratiekosten??
alvast bedankt,
groetjes zoefje

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Zoefje,

De prijzen op de website zijn vrijwel correct voor war AirAsia betreft. Helaas kunnen we eventuele brandstoftoeslagen nog niet weergeven, maar die zijn wel van toepassing op internationale vluchten en zijn inmiddels per vlucht per reiziger ook een tientje of zo,

Als je een reservering gemaakt hebt, kun je op de statuspagina precies zien waar de kosten in zitten, er staat namelijk een uitsplitsing op rubriek als ticketprijs, stoelreservering, bagagereservering, transactiekosten (allen AirAsia) en onze administratiekosten.

Standaard nemen wij 20kg bagage per passagier. Bij meerdere passagiers ook stoelreservatie, zodat je bij elkaar geplaatst wordt in het vliegtuig,

Ho Lee Fuk

zoefje
Gebruiker
spacer line

dus als ik een reservering heb gemaakt zie ik pas het totaalbedrag?zit ik er dan aan vast of niet?
alvast bedankt.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Een reservering is uiteraard vrijblijvend, want een verplichting stellen zonder te weten wat het kost is natuurlijk een beetje vreemd. Emoticon: Puh!

Ho Lee Fuk

zoefje
Gebruiker
spacer line

o.k.,bedankt.dan ga ik zsm een reservering maken!!
groetjes

zoefje
Gebruiker
spacer line

hallo yerun,
ik heb een reservation gemaakt via ticketindonesie.info.
na een mail te hebben ontvangen heb ik ingelogd met de reserveringscode maar er staan nog steeds geen kosten/bedragen bij.
ik weet dus nog niet hoe ik de totaalprijs moet bekijken??
wat doe ik verkeerd???
mvg,zoefje

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Je doet niets verkeerd, het personeel lag ten tijde van je reservering nog te slapen wellicht, dus heb je alleen een automatische bevestiging ontvangen. Zodra je reservering verwerkt wordt, krijg je hiervan een bevestiging. Dan staat ook de prijs vermeld in je reservering.

Als het goed is staat dit ook netjes in die eerste email vermeld. Emoticon: Smile

Ho Lee Fuk

zoefje
Gebruiker
spacer line

hallo Yerun,we hebben inmiddels met succes onze tickets geboekt singa-denp/denp/singa.het stond id in de eerste mail vermeld,weer half gelezen natuurlijk.
het boeken van de tickets ging lekker vlot,en t was goedkoper dan bij air asia zelf.
bedankt en succes verder,
groetjes zoefje Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,331,156 pageviews Een website van indahnesia.com