Keripik Pisang Coklat

Subforum Selamat makan - Smakelijk eten 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bigbangAT
Gebruiker
spacer line

hoi,

ik ben opzoek naar Keripik pisang coklat alleen kan ik het nergens vinden... er zijn genoeg toko's waar keripik pisang (bananen chips) te koop is, alleen niet met chocola.

weet iemand waar ik dat kan kopen of bestellen??

hier alvast een link van hoe het eruit ziet: www.google.nl/search?um=1& Emoticon: Cry ...)l3l0l0l183l353l0.2l2

Alvast bedankt! Emoticon: Wink

bambang
Gebruiker
spacer line

U kunt zelf proberen chocolade vloeibaar te maken en de keripik pisang erin dippen. Het is gewoon experimenteren (in een klein pannetje). Eventueel kunnen andere ingredienten toegevoegd worden: meel (beslag), (vanille)suiker, smaakstoffen, ...

bigbangAT
Gebruiker
spacer line

Op 19-07-2011 15:12 schreef bambang:
U kunt zelf proberen chocolade vloeibaar te maken en de keripik pisang erin dippen. Het is gewoon experimenteren (in een klein pannetje). Eventueel kunnen andere ingredienten toegevoegd worden: meel (beslag), (vanille)suiker, smaakstoffen, ...

ja... ik dacht er al aan om zoiets te doen, maar het liefst koop ik het gewoon in de winkel Emoticon: Shiny

Weet iemand nog goede Indische supermarkten in de buurt van den haag? ik ben al elke toko langs geweest in China Town (den haag), maar geen succes Emoticon: Nooo

pierre
Gebruiker
spacer line

Ben ja al bij exotus geweest?

Op de grens met ypenburg en delft ( bij de mac)

bigbangAT
Gebruiker
spacer line

Op 19-07-2011 23:34 schreef pierre:

Ben ja al bij exotus geweest?

Op de grens met ypenburg en delft ( bij de mac)

nee nog niet, ik was wel van plan daar nog naar toe te gaan (morgen ofzo), maar ik schat de kans klein in dat ze daar "keripik pisang coklat" hebben Emoticon: Nooo , omdat het echt een Indonesisch iets is. maarja, ik kijk wel gewoon en laat het hier nog wel weten Emoticon: Wink

bigbangAT
Gebruiker
spacer line

Op 20-07-2011 03:01 schreef bigbangAT:

[quote verwijderd]

nee nog niet, ik was wel van plan daar nog naar toe te gaan (morgen ofzo), maar ik schat de kans klein in dat ze daar "keripik pisang coklat" hebben Emoticon: Nooo , omdat het echt een Indonesisch iets is. maarja, ik kijk wel gewoon en laat het hier nog wel weten Emoticon: Wink

nope... ze hebben geen Keripik pisang coklat bij xotus Emoticon: Cry

ze hadden wel echt iets van 8 verschillende soorten kripik pisang, en datgene wat er het dichts bij in de buurt kwam was kripik pisang manis, maar is niet echt hetzelfde als coklat... Emoticon:

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,699,559 pageviews Een website van indahnesia.com