|
|
|
|
|
Nieuw vliegveld Lombok open per 1 oktober?
Gepubliceerd op 17 juli 2011 10:59
|
Vice-president Boediono heeft aan het management van PT Angkasa Pura I, beheerder van vliegvelden in Indonesie, om het nieuwe vliegveld van Lombok per 1 oktober 2011 in gebruik te nemen. "Ik wil van PT Angkasa Pura horen dat dit gaat lukken, want het vliegveld zou eigenlijk al begin 2010 geopend moeten worden.
|
Lees verder , klik op de titel
|
|
|
|
|
Nou, voor diegenen die deze vakantie-periode naar het nieuwe vliegveld willen en wilden... volgend jaar weer een kans.. als ze dan al klaar zijn natuurlijk.
Ze hopen nu op 31 september klaar te zijn en willen dan 1 oktober openen? Doen ze niet aan een soft-launch? Dan kan het nog leuk worden daar, als blijkt dat er toch iets niet werkt (denk aan een landingsbaan die scheurt bij een eerste landing of een terminal-gebouw dat instort bij meer dan 10 passagiers binnen...
|
|
|
|
|
|
Een beetje vertrouwen heb ik wel, maar je opent niet daags na het opleveren een vliegveld. Punt.
En die criminelen? Die zitten er al jaren. In de haven van Lembar, op het oude vliegveld, en al helemaal in Bangsal (van/naar de Gili's). Die van Lembar heb ik oog in oog mee gestaan in 2004. Werd er niet bang van, dat geschreeuw, maar de gemiddelde toerist (Indonesisch of niet) zal er wellicht de griebels van krijgen. De Blue Birds stonden toen buiten de poort, en nog een stukje verder.
Maar da's offtopic
|
|
|
|
|
|
|
Tja, criminelen zitten er al lang - ondanks de acties van de Islamitische knokploegen een aantal jaren geleden. De "Petrus"-moorden (zo bekend onder Soeharto in 1983) werden door onze "gelovigen" even zoetjes nagedaan. Maar na de "executies" op vermeende criminelen en afvalligen, heeft het premanisme (= mafia) weer volop de kop opgestoken.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|