Nespresso capsules ?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Milani
Gebruiker
spacer line

Wij hebben een Nespresso machine en de vraag is of iemand weet waar/of je in Indonesia de capsules kunt bestellen? Emoticon: Confused

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

vraagje: waarom drink je nespresso, als je de beste koffie van de wereld om de hoek hebt?

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Milani
Gebruiker
spacer line

Nespresso perfecte espresso met een mooie crema voor ons heerlijk na een etentje maar bij het ontbijt kopi Bali hoor. Het is maar waar je van houdt toch?

Larosaurus
Gebruiker
spacer line

In ieder geval heeft Sar Lee (Douwe Egberts) ze ook. Zijn in nl te koop onder merknaam L'or espresso, gewoon bij alle supermarkten inmiddels al. http://lorespresso.de.nl/Pages/index2.html
Wellicht de vraag even aan hun of aan nespresso stellen, nespresso bestel ik in nl ook gewoon altijd via webshop, wellicht verzenden ze ook gewoon naar indonesie.
Is idd een kwestie van smaak, maar ik tref zelden kopjes koffie aan die beter zijn.

Milani
Gebruiker
spacer line

Dank je wel Larosaurus maar verzenden wordt niet gedaan naar Indonesia.
Wij zijn nu in Nederland, maar zijn volgende maand weer terug op Bali en DE is dus ook geen optie.
Wel heeft Nespresso een boutique in Jakarta maar daar nemen ze niet op dus weet niet of wij kunnen bestellen. Heel vervelend dus voorlopig maar eerst 1000 cubs verschepen en maar hopen dat iemand van het forum met een goede tip komt.
Bedankt Larosaurus.

pelaut
Gebruiker
spacer line

Zelf gebruik ik ook al enkele jaren een nespresso machine in Indonesie. Haalde eerst de cups vanuit Nederland (na > jaar smaak nog steeds OK) maar kocht ze laatst in Singapore, Orchard Road, Takashimaya / Nee Ann city (kelder) waar een Nespresso shop zit. Die Douwe Egberts cups schijnen veel minder van smaak te zijn.

Milani
Gebruiker
spacer line

Pelaut weet je of Singapore de Nespresso cups naar Bali wilt versturen? Nerderland gaat echt niet over de grens.

Inderdaad Douwe Egberts vinden wij ook minder dan de originele Nespresso cups.

Op het forum zitten weinig espresso drinkers gelooof ik. Bedankt Pelaut Emoticon: Worship

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 08-07-2011 21:23 pelaut wrote:
Die Douwe Egberts cups schijnen veel minder van smaak te zijn.
Daar ben ik het in elk geval mee eens en het scheelt ook haast niks in prijs. Dus daarvoor hoef je zeker niet voor te doen.
Ik drink zelden gewone koffie in Indonesie. De tubruk bedoel ik. Meestal doen ze er te weinig van in. Af en toe een Nescafe 3 in 1 maar dan met veel minder water. Mja, dat is allemaal niet te vergelijken met Nespresso.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

pelaut
Gebruiker
spacer line

Beste Milani, ik weet niet of ze vanuit Singapore versturen, weet eigenlijk ook niet of het een officiele Nespresso shop is of alleen een verkooppunt in het warenhuis waar ze overigens ook de koffiemachines van Nespresso verkopen. Als je bijvoorbeeld een Singapore stopover hebt is het een optie om daarvandaan een lading mee te nemen want ze wegen weinig en nemen geen ruimte in. Gelukkig zijn de liefhebbers het er wel over eens dat die nespresso cups qua smaak niet te kloppen zijn. Ik begin elke dag lekker rustig met een nespressootje op de veranda, hier in de bergen een heerlijk koele 20 graden en dan genieten van zo'n kleine pittige ristreto of gewone espresso (arpegio) , een goed begin van de dag is het halve werk..... Groeten, Pelaut

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

Waarom wordt je geen lid van de "nespresso club" ?

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Nespresso is ongeveer senseo maar dan iets beter. Nespressomachines daar wordt weinig op verdiend, omdat ze het geld verdienen aan de kuipjes. Die zijn dan ook stervensduur en je bent alleen maar overbodig plastic aan het weggooien, dus erg milieuvriendelijk is het ook al niet. Gebruiksgemak is het belangrijkste verkooppunt, maar een beetje barista vindt het zetten van de perfecte espresso juist een uitdaging!

Koop toch gewoon een goede Saeco ofzo, koop je de bonen in IndonesiŽ en de machine maakt dan heerlijke espresso (juiste machine is belangrijker dan de keuze van de bonen) van lokale koffie... Ik vind sowieso dat als je in IndonesiŽ woont, het wel prettig is om de lokale boeren zoveel mogelijk te ondersteunen.

Je koopt in principe nespresso-kuipjes, waarin koffie zit die van IndonesiŽ of Colombia via Europa naar Singapore is gegaan. Terwijl je de koffiebonen zo van de plantage kunt kopen in IndonesiŽ, gemiste kans dus!

From Dayeuhkolot with love

Marputu
Gebruiker
spacer line

Je mag per keer 500 gram meenemen en dat betekent 8 "rijtjes" nespresso cups
Wij gaan binnenkort met zijn zessen dus hebben we weer 48 rijtjes en dus 480 bakkies
Een andere manier is nog niet gevonden

jstar
Gebruiker
spacer line

Op 20-07-2011 21:03 schreef monyet:
Nespresso .....kuipjes. Die zijn dan ook stervensduur en je bent alleen maar overbodig plastic aan het weggooien, dus erg milieuvriendelijk is het ook al niet.

Die van Douwe Egberts L'Or zijn plastic, die van Nespresso Aluminium. En ze hebben een recyclage programma. Douwe Egberts heeft trouwens een rechtzaak verloren dus het lijkt erop dat ze uit de handel zullen worden genomen.

Vind 34-36 cent per capsule echt niet zo duur als je in Tea Leaf & Coffee Bean / Starbucks / Luwak Kopi / Java Bean / J-Co / etc. makkelijk 2-3 euro betaalt voor een niet eens betere espresso.

Raar genoeg is in ťťn van de top koffieproducenten ter wereld niet eens zoveel goede koffie te vinden in de winkels. In AustraliŽ bijvoorbeeld, heb je veel meer en betere keus. Het beste gaat natuurlijk altijd in de export.

Ik koop de capsules altijd in BE/NL of HK of Spore maar hier zijn ze ook te bestellen, ongeveer 85 cent per stuk toen ik het laatst keek:
http://www.kaskus.co.id/showthread.php?t=13484923

En ook hier:

Jual kapsul kopi Nespresso dan mesin kopi Nespresso http://www.facebook.com/TokoNespresso
Cara order email ke Gunawan di mesinkopiespressoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com , bbm ke 27809FAB atau whatsapp +4917624342781.
Cara pembayaran:
1. Tunai saat ambil barang di Pluit, Jakarta
atau
2. Transfer bank jika dikirimkan dengan kurir JNE/Tiki
Harga kapsul Rp 10.000 atau Rp 100.000 per dus. Satu dus isi 10 kapsul satu rasa.
Terima kasih.

Salam,
Gunawan
Email: mesinkopiespressoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com
BB: 27809FAB
WhatsApp: +4917624342781

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,722,267 pageviews Een website van indahnesia.com