Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
51 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Elisabeth26
Gebruiker
spacer line

Op 30 juli 2011 vliegen wij naar Jakarta.behalve een vliegticket hebben we nog niets geboekt. Voor de eerste paar dagen op Java zijn wij op zoek naar een Engels/ Nederlands talige privé chaufeur die ons vanuit Jakarta kan ophalen en ons naar de mooie plekjes van Java kan brengen. Heeft iemand een tip/ telefoonnummer/ mail adres van een chauffeur? Alvast bedankt
Groetjes elisabeth

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

sonny hilda

Goede vriend van ons. Wel onderhandelen op de westerse manier, maar zeker betrouwbaar.
Noem de naam Diki (mijn vrouw) en dan komt het wel goed. Hij komt uit Bogor.
Kijk even op het forum voor de prijzen van auto's en chauffeurs voor een indicatie.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

sonny_hilda2003Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com

Het copy paste ging niet goed.
Heb sonny geinformeerd en gezegd dat jullie onze vrienden zijn (scheelt tawarren)

Elisabeth26
Gebruiker
spacer line

bedankt! Ik zal hem mailen!

Elisabeth26
Gebruiker
spacer line

Ik kan zo even niets vinden over prijzen. Wat is een redelijke prijs per dag?

amiek
Gebruiker
spacer line

Hallo,
je kan ook een mail sturen aan reiner_strevenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com
Zijn naam is Harley en is een goede vriend van ons.
Misschien kan hij je helpen?
Succes

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

auto is ongeveer 300.000 a 350. 000per dag. Afhankelijk van slaapplaatsen in het hotel komt er wat bij.

Elisabeth26
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor je tip. Ik heb hem net gemailt!

joost
Gebruiker
spacer line

Hi Elisabeth,

Indien je nog geen auto met chauffeur heb kan ik je helpen.
Je kunt me mailen

groet Joost

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik zoek een privé chauffeur op Bali, verschillende mensen hebben mij een e-mailadres gegeven van verschillende chauffeurs aldaar....geen één nam de moeite om contact met ons op te nemen. Eentje uit Yogyakarta die deed het wel maar dan moeten we hem de heen én terug reis betalen, en dat doe ik dus niet!!
Dus graag....als jullie betrouwbare chauffeurs kennen geeft dan zijn e-mail door. Ik
heb nu een chauffeur van het hotel gebruikt gemaakt om ons van Denpassar op te halen we landen daar om 20.30 uur en we hebben géén zin na zo'n vermoeiende reis ons druk te maken voor een taxi die ons naar het hotel zou willen brengen....
Gr. Kembang

paulana
Gebruiker
spacer line

Waar moet je heen op Bali

Om Swastiastu

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik moet naar Sanur Paulana....en vanuit dat Hotel/ cottage ga ik proberen om die leuke tripjes vanuit mijn lijstje te bezoeken, maar dan wil ik graag een betrouwbare "vaste" chauffeur hebben....Hoezo...... ken je iemand dan?

paulana
Gebruiker
spacer line

Ja maar die zit in Candidasa, van Safari dat is te ver weg denk ik , hoewel wij rijden in minder dan 1 uur naar Sanur, heb je wel iemand die je van het vliegveld kan afhalen

Om Swastiastu

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Joehoe...Paulana ...als je mijn bovenstaande berichtje goed hebt gelezen, heb ik een chauffeur van het Hotel gehuurd om ons op te halen in Denpassar.....Selamat Tidur, ha.ha.haaaa Emoticon: Smile Emoticon: Smile Hopelijk dat die man daar ook écht staat!!! We zien het wel.
Dus....als je iemand kent die ons hele vakantie terwille wilt zijn, dan graag!!!!

paulana
Gebruiker
spacer line

Ja heb daar overheen gelezen anders had ik je afgehaald

Kijk eens op balirentcar.net zit in Sanur en een Toyota Avanza + driver = Rp. 290.000 voor 10 uur, APV bus idem dito en natuurlijk airco. Hier van Candidasa moet je ook de benzine terug betalen en de tijd dat hij onderweg is.

Wij worden gematst , we huren al 10 jaar een Kyang voor eerst 1.5 juta en sinds vorig jaar 2 juta per maand staat iedere dag voor onze deur,

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Ik heb net gegoogled op Sanur. Rent a car with driver. Emoticon: Party!

Om Swastiastu

simpati
Gebruiker
spacer line

geen één nam de moeite om contact met ons op te nemen.
Dat is eeb normaal gebeuren een emailadres hebben geeft een bepaalde status, geen mens die er aan denkt om die mailbox eens te openen.
Heel vaak hebben Indonesiërs een moderne Handphone waarmee internetten ook mogelijk is, vaak gratis, toch wordt het niet gebruikt, ik zeg vaker email bijt niet , de mensen kijken je dan heel vreemd aan.
Dit is niet alleen met chauffeurs, met hotels is het precies zo.
Dat met email een hoop extra info kan worden verstuurd schijnt niet van belang te zijn, bellen doet de Indonesiërs maar al te graag en neemt daarmee vaak het laatste stukje duidelijkheid meteen weg.
Jan

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Bedankt Paulana dan ga ik ook even googlen....Als je je adres geeft kom ik bij je langs, voor een lekkere cendol Emoticon: Smile Emoticon: Smile
Ik zal kijken wat de prijzen aldaar is.....ik heb begrepen dat Bali de laatste 5 jaren behoorlijk duur is geworden....ik ben 6 jaar geleden voor 4 dagen op Bali geweest ná een uitgebreide tour op Java te hebben gedaan en dat best was vermoeiend geweest. Op Lovina ik geloof hotel Aditya 2 dagen en daarna naar Ubud op Ananda Cottage leuk tussen de kleine rijstveldjes te logeren maar de service was daar super slecht.....
Nu willen wij proberen als het ons lukt in 3 weken mooie bezienswaardigheden te bekijken volgens ons lijstje,,,, vanuit ons hotel in Sanur Emoticon: Party! Maar dan moeten de prijzen van auto + chauffeur redelijk zijn....

paulana
Gebruiker
spacer line

Ja de prijzen zijn duur geworden, alcohol is niet te betalen, een fles wijn uit Singaraja was gisteren bij de Makro over de 300.000 rupiah. Arak Bali van 200.000.- naar 150,000.--rp
over het andere maatr te zwijgen Wodka 700.000,- voor de rest gaat het wel en wij zijn nou niet echt alcohol=drinkers en als, er is een fabriek in Sengkidu vlak bij en een fles zonder etiket en banderolle is betaalbaar en de kwaliteit is hetzelfde. Onze autovehuurder heeft aandelen daar en zijn familie werkt er ook.

Je bent van harte welkom in Nyuhtebel de weg naar Tenganan vlak voor Candidasa aan de rechterkant ca 150m de straat op. Wanneer kom je naar Bali ?

Oh ja we zitten nog midden in een verbouwing als dat niet afschrikt en wat is cendol.

Om Swastiastu

ajh mortel
Gebruiker
spacer line

Hoi Elisabeth26
Als je nog geen chauffeur hebt moet je eens kijken op marktplaats bij boeken reisgidsen indonesie, daar vind je Pardi wij gaan dit jkaar voor de 4de maal met hem op vakantie.
Prijzen moet je gewoon met hem zelf afspreken, het mail adres staan op de advertentie.
Ik ga zelf morgen naar Duitsland dus ik kan je geen informatie meer geven want ik ben niet meer thuis voor begin augustus.

Groetjes
Arjan

ReneV
Gebruiker
spacer line

Wij hebben vorig jaar een rondreis op Java gemaakt met een chauffeur uit Yogja; Pardi
We kunnen hem zeer zeker aanbevelen; een prettige en vooral veilige chauffeur die ons 3 weken de mooiste plekjes van Java heeft laten zien.
Zijn email adres is: kocret71Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 13-07-2011 14:22 paulana wrote:
Ja de prijzen zijn duur geworden, alcohol is niet te betalen, een fles wijn uit Singaraja was gisteren bij de Makro over de 300.000 rupiah. Arak Bali van 200.000.- naar 150,000.--rp
over het andere maatr te zwijgen Wodka 700.000,- voor de rest gaat het wel en wij zijn nou niet echt alcohol=drinkers en als, er is een fabriek in Sengkidu vlak bij en een fles zonder etiket en banderolle is betaalbaar en de kwaliteit is hetzelfde.

Offtopic:

Paulana,
Ik zag een paar weken bij Hardy's in Amlapura dat de alcoholprijzen er veel hoger liggen dan bv Kuta, Ubud of Singaraja. Het zou voor jullie misschien een idee zijn om eens wat verder van huis boodschappen te gaan doen. Die prijzen die jij hierboven noemt herken ik toch echt niet. Het is wel raar dat een en dezelfde Hardy's duurder is dan de andere. Bij Bintang kun je wat dat aangaat ook goed boodschappen doen.
gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

joost
Gebruiker
spacer line

Kembang ik denk dat je auto van het hotel uit veel duurder zal zijn dan een taxi vanaf het vliegveld. Iets wat op ieder vliegveld goed is geregeld dat er een taxicounter is met vaste prijzen. Niks tawarren en binnen 5 min. zit je in je taxi.
Een auto huren op Bali is `veel goedkoper dan een vanuit Java.
De logieskosten voor de chauffeur hoef je dan niet te betalen. (wordt altijd meeberekend hoewel hij of in zijn auto slaapt of een gratis bedje krijgt). Rejeki sopir.
Ferrykosten zijn per auto 114.000 idr momenteel. Dus 2 maal (v.v) en wat dacht je van de benzine vanaf waarook op Java.

Paulana ik zag vorige week op Lovina de Arak Bali voor 198.000, de Arak Beras 186.000 en een ??? naam 168.000.
Gelukkig heb ik ook een super vriendenprijsje
Gezondheid
gr Joost

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 13-07-2011 22:32 schreef Anne Mieke:

[quote verwijderd]

Offtopic:

Paulana,
Ik zag een paar weken bij Hardys in Amlapura dat de alcoholprijzen er veel hoger liggen dan bv Kuta, Ubud of Singaraja. Het zou voor jullie misschien een idee zijn om eens wat verder van huis boodschappen te gaan doen. Die prijzen die jij hierboven noemt herken ik toch echt niet. Het is wel raar dat een en dezelfde Hardys duurder is dan de andere. Bij Bintang kun je wat dat aangaat ook goed boodschappen doen.
gr
Anne Mieke

Anne Mieke

Boodschappen doen we in Denpasar -Makro- Hypermarkt - Carrefour.
In Amlapura bij Hardys kost het voor mij ook teveel (wij drinken nauwelijks) en als we een gekke bui hebben krijgen we de Dewi Sri voor Rp. 30.000.-- van het fabriekje hier.
Maar wij zijn niet echt alcohol-liefhebbers,. Ik heb het wel een keer zelf gemaakt lekker!!
Willem heeft er ook van gedronken en hoe, m.n ketel was leeg na een middagen avond.Hi hi hi

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 14-07-2011 03:22 schreef joost:
Kembang ik denk dat je auto van het hotel uit veel duurder zal zijn dan een taxi vanaf het vliegveld. Iets wat op ieder vliegveld goed is geregeld dat er een taxicounter is met vaste prijzen. Niks tawarren en binnen 5 min. zit je in je taxi.
Een auto huren op Bali is `veel goedkoper dan een vanuit Java.
De logieskosten voor de chauffeur hoef je dan niet te betalen. (wordt altijd meeberekend hoewel hij of in zijn auto slaapt of een gratis bedje krijgt). Rejeki sopir.
Ferrykosten zijn per auto 114.000 idr momenteel. Dus 2 maal (v.v) en wat dacht je van de benzine vanaf waarook op Java.

Paulana ik zag vorige week op Lovina de Arak Bali voor 198.000, de Arak Beras 186.000 en een ??? naam 168.000.
Gelukkig heb ik ook een super vriendenprijsje
Gezondheid
gr Joost

Ja Joost, je moet wat al is het alleen maar voor de talrijke ceremonies hier.
Maar dan wil ik wel weten waar en hoe het gemaakt wordt , teveel ellende gehoord en dat spul in die plastic zakjes nee nee, daar is laatst nog iemand uit ons dorp aan gestorven.

Dit is oftopic zie ik net . Sorry heren van het moderaille-team!! Emoticon: Blush

Glaasje op laat je rijden!

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,721,764 pageviews Een website van indahnesia.com