Trein Jakarta (Gambir) - Yogjakarta

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
90 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Rosalinde
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Wij willen op 18 juli (maandag) de trein pakken van Jakarta (Gambir) naar Yogjakarta. We willen de trein nr 10 pakken (Agro Dwipangga) deze vertrekt om 08.00 uur. Nu hebben wij vernomen van onze chauffeur in Yogjakarta dat je deze treinkaartjes minstens 5 dagen van te voren moet boeken omdat er anders geen plek meer. Klopt dit of kan ik deze kaartje op 17 juli gewoon kopen?

Of kan ik deze kaartjes eventueel via het internet kopen?

Alvast bedankt..

Rosalinde
Gebruiker
spacer line

Dat het extra druk zou zijn, zou te maken hebben met de vakantieperiode.. Ik heb zelf al wat rond gekeken maar ik zelf verwacht geen problemen omdat het buiten de Ramadan valt.. Wat denken jullie? Iemand ervaringen?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Het is inderdaad extra druk in deze periode, want vakantie. Maar er zijn ook al kinderen naar school, dus wordt het wel wat rustiger de komende weken.

Kaartjes via internet kopen kan nog niet. ticketindonesia.info is bezig dit ook aan te bieden, maar doordat het ticketing-systeem van de spoorwegen hier meer kapot is dan draait, is dit nogal problematisch.

Voor de Argo Dwipangga kan ik je in ieder geval mededelen dat .... het systeem op dit moment dus plat ligt. Ik zou je graag willen laten weten hoeveel stoelen er nu nog over zijn namelijk.. maar ja.. Emoticon:

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

285.000 Rupiah kost deze rit met de Argo Dwipangga.. Er zijn nog stoelen, maar ik denk niet dat je de 17e nog kaartjes kunt kopen.

ndemmer
Gebruiker
spacer line

Enig idee of het in september ook zo druk is?
Wij zijn voornemens om de 2e week van september per trein van Yogjakarta naar Jakarta of andersom te reizen met 5 personen.
Zijn eigenlijk van plan om de kaartjes ter plekke te kopen. Levert dat risico's op denken jullie/Yerun?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Vanaf midden september wordt het aanzienlijk rustiger omdat dan de viering van het einde van de ramadan ook afgelopen is, en alle Indonesiers wel weer terug thuis zijn om weer aan het werk te gaan. Moet geen direct probleem zijn lijkt me. Je kunt de kaartjes tot 30 dagen voor vertrek kopen, dus als je in de buurt van een station bent kun je even binnen lopen. Mocht er onverhoopt geen plek zijn kun je altijd nog het vliegtuig pakken dan.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,000,869 pageviews Een website van indahnesia.com