Bezoek Anklung school Bandung

Subforum Java 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Sophie45
Gebruiker
spacer line

Is een bezoek aan de anklung school nu echt de moeite waard? Of spekken we alleen de school zelf? Ik vind 25 dollar wel veel geld voor zo'n excursie. Kunnen we onze tijd (wij hebben maar 1 middag) beter aan iets anders besteden?

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Sophie,

Wij zijn twee keer naar de Angklung School geweest en beide keren hebben we genoten van de voorstelling. Informeer wel even hoe laat er een optreden is.
In ťťn middag kun je toch niks anders doen, dus ga naar die school.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

We zijn daar al diverse keren geweest en elke keer was het vertederend om deze kinderen bezig te zien. Je steunt ook nog eens deze muziekschool.
Ik zou er zeker heen gaan.

AnitaT
Gebruiker
User icon of AnitaT
spacer line

Wij hebben vorig jaar de Angklung school bezocht en hebben er geen spijt van! Het was een geweldige, interactieve, vertederende middag en ik zou er zeker heen gaan als ik de kans kreeg.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,687,182 pageviews Een website van indahnesia.com