Je kunt niet op Bali zijn geweest zonder ........

Subforum Bali, het godeneiland 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Sophie45
Gebruiker
spacer line

Ik ben wel nieuwsgierig naar de aanvulling van deze zin. Misschien dat ik er tips van op doe. Dus Bali deskundigen vul aan Emoticon: Yes!
Groetjes Sophie

pierre
Gebruiker
spacer line

Waarom perse naar Bali?

simpati
Gebruiker
spacer line

Je kunt niet op Bali zijn geweest zonder ........zonder in de file te hebben gestaan.

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Zonder het GWK(garuda wisnu kencana)gezien te hebben.

Shalom

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

je een traditionele massage hebt gehad.

Sophie45
Gebruiker
spacer line

Op 05-07-2011 12:02 schreef pierre:

Waarom perse naar Bali?

Omdat ik naar Bali ga deze zomer Emoticon: Bye bye en ik graag wil weten wat je eigenlijk niet zou moeten missen.

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

op java te zijn geweest

Ga staan waar geen plek is om te staan.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Lastig gevallen te worden door de vele strandverkopers, taxichauffeurs, etc., etc.

De Besakih tempel gezien te hebben.

De zonsopkomst op zee vanaf een prauw gezien te hebben en de Gunung Agung in het eerste ochtendlicht te zien. Moet je wel tussen Bali en Lombok de zee opgaan.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op de Molukken te zijn geweest.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op Papua te zijn geweest.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Om lekker te gaan eten bij ons favoriete eettentje in Lovina, genaamd Barclona. Heeeeeerlijk.

bobberdebob
Gebruiker
User icon of bobberdebob
spacer line

............de Kecak dans gezien te hebben !

Alaaf

paulana
Gebruiker
spacer line

Het oosten te hebben bezocht via Padangbai Candidasa- Amed- Tulamben etc.

En 1 van de dagelijkse Upacara's, koop een sarong als je een tempel wilt bezoeken.
Of anders bedekte armen en knieen. Daar moet een selendang bij een soort sjaal die om het middel gebonden wordt. Dames mogen een paar " de dagen" geen tempel in.

Om Swastiastu

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Om ook eens Nusa Dua te bezoeken en die hele grote hotels te zien.

Naar Jimbaran te zijn geweest en daar een zeer duur vismenu op het strand te bestellen bij het zien van de zonsondergang.

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Eens enkele dagen naar het Noorden te gaan en het zwarte strand van Lovina te zien.

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Tanah Lot bekeken te hebben.

"Bhinneka Tunggal Ika"

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

... op de boot of in het vliegtuig gezeten te hebben?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 05-07-2011 18:32 pak ronald wrote:
op java te zijn geweest
Dat wilde ik dus ook zeggen ongeveer.

... zonder in ieder geval iets van de rest van Indonesie te hebben gezien.

paulana
Gebruiker
spacer line

Een tussenlanding te hebben gemaakt, tenzij je met een bootje komt natuurlijk Emoticon: Wink
Internationale vlucht Emoticon: Red face

Om Swastiastu

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik heb een lijst gekregen van een goede vriend van alle bezienswaardigheden op Bali.
Zelf is hij meerdere keren naar Bali geweest en heeft nu inderdaad Šlles gezien!
Wat ik beslist wil bezoeken is de Goja Gajah de Olifanten grot en waterpaleis Ujung Ujung en voor de rest kijk ik verder wanneer ik op Bali zit.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Kembang,

Waarom wil je Goa Gajah en Ujung beslist zien. Het ligt wel een eindje uit elkaar.

trees
Gebruiker
spacer line

Kembang, misschien kan je dat lijstje op de site zetten?

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik zal proberen om het lijstje hier te tjiplakken.... Emoticon: Smile

BintangJan ik zag het op dat lijstje staan....ik moet zelf ritjes uitzoeken waar ik langs die bezienswaardigheden komt, Ik kan het onmogelijk in 3 weken doen, ik wil ook rust houden in mijn vakantie met de zon en zee toch? Het is vakantie...maar gťťn werkvakantie van maken... Emoticon: Very funny Emoticon: Shiny

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

In drie weken kun je zeker wel alles zien op Bali (hoewel ik het niemand zou aanraden om die 3 weken alleen maar op Bali te verblijven, maar ieder zijn ding)
Vaak zijn de " zijstraten" vele malen interessanter dan de highlights die tot op het bot vergeven zijn van t-shirts, sarongs en houtsnij. Er zijn vele vele tempels die net zo mooi en interessant zijn dan die op de must see lijstjes staan.
In het noordoosten is haast geen toerist te bekennen, tenminste vorige week niet. Op de " A' routes is het druk en stopt het ene busje na het andere. De " B' routes om het noordoosten, de binnenwegen in in de buurt van Pupuan of west van de hoofdeg naar Bedugul en de meren vind je rust en prachtige natuur zonder al die Balisourvenirs en de daarbij behorende drukte.
Maar, ik zou met drie weken toch in elk geval even naar Lombok gaan of naar Oost Java. (maarja, dat was de vraag niet...)

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 08-07-2011 16:10 schreef Kembang:
Ik zal proberen om het lijstje hier te tjiplakken.... Emoticon: Smile

BintangJan ik zag het op dat lijstje staan....ik moet zelf ritjes uitzoeken waar ik langs die bezienswaardigheden komt, Ik kan het onmogelijk in 3 weken doen, ik wil ook rust houden in mijn vakantie met de zon en zee toch? Het is vakantie...maar g� werkvakantie van maken... Emoticon: Very funny Emoticon: Shiny

Wij hebben in al die jaren hier ook lang niet alles gezien, wat Anne Mieke schrijft over de meren en het noordoosten is absoluut waar, en heel leuk om terug te lezen in haar reisverslag. Als je 1 tempel hebt gezien heb je ze allemaal gezien vind ik.De ene wat meer pracht en praal in het noorden, maar voor de rest...De Besakih = moedertempel van Bali kan je beter met een bewoner van Bali bezoeken, er is geen doorkomen aan als tourist Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,988,131 pageviews Een website van indahnesia.com