Waar kan ik als studentje het beste naar toe op Bali??

Subforum Bali, het godeneiland 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Weegschaal85
Gebruiker
spacer line

Hoi,

Mijn vriend en ik willen graag in de zomervakantie naar Bali.
Wij weten echter niet waar we naartoe moeten gaan en wat
je het beste kan boeken.
Is het beter om een hotelletje te boeken of een resort?

Kan iemand mij hierover tips geven?
Wij willen niet meer dan 1350 Euro besteden voor onze reis
en verblijf. Is dat haalbaar?

Groeten,
Marianne

klarina
Gebruiker
User icon of klarina
spacer line

volgens mij kunnen jullie het beste gewoon een retourticket kopen.
ook een hotel reserveren is in principe niet nodig denk ik, er is flink wat aanbod, en met een lonely planet ofzo, sta je zo bij een hotel / guesthouse. als jullie nu s' avonds aankomen is het misschien wel makkelijk alvast de eerste nacht een guesthouse geboekt te hebben.
er rijden weinig (of geen?) bussen op bali, je moet je eigen vervoer regelen via mensen van het guesthouse, of via mensen die zich op straat aanbieden als chauffeur. het is heel makkelijk met de chauffeur af te spreken dat hij onderweg bv de mooie 'sightsee' route kiest, dit vinden ze vaak ook leuk om te doen, en jullie dan bij jullie volgende guesthouse afzet.
als jullie je vliegtickets vroeg kopen al zijn de prijzen van de tickets natuurlijk lager, en volgens mij moet het zeker lukken met 1350 euro in totaal.
(misschien is het een leuk idee om ook ergens een weeshuis te bezoeken, en zo de plaatselijke bevolking extra te ondersteunen.)

robbert
Gebruiker
spacer line

Beste Klarina,
Ik kan jouw optimisme niet delen. Studentje gaat in de zomervakantie, dus hoogseizoen, goedkope ticets zijn er dan nauwelijks te krijgen. Je mag blij zijn als je voor E 800,00 pp. weg kan komen( denk aan alle toeslagen !!) en dan is het budget dus al op. Misschien verstandig om Krasreizen in de gaten te houden met hun stuntaanbiedingen.
Suk6 Rob

klarina
Gebruiker
User icon of klarina
spacer line

800 euro vind ik inderdaad een reele prijs voor een ticket pp, maar ik ging er wel vanuit dat die 1350 euro die ze willen besteden PER PERSOON was. maar als ze dit voor 2 personen bedoelen, dan is het natuurlijk niet haalbaar en heb je gelijk robbert.

Schultz
Gebruiker
spacer line

Dag Balikenners,
Ik heb me laten vertellen,dat er in Kuta een hotel is genaamd Jayakarta-hotel.Klopt dat? En zo ja,wat is dat voor een hotel?Klopt het ook dat het hotel vroeger "Grand Bali " Emoticon: Cry of iets dergelijks ) heeft geheten?Wie o wie kan mij aan informatie over dat hotel geven/Bijvoorbaat heel veel dank.

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Hoi beste Schultz,

Het Jayakarta hotel is geopend in 1983, en was destijds een top hotel. Heden ten dagen is het nieuwe er een beetje af en is de luxe van toen vrij standaard voor nu. Voorheen heette het hotel het Kuta Palace hotel.

De ligging van het hotel is ideaal en voor Kuta's begrippen is dit gewoon een goed hotel, met de nodige en redelijke faciliteiten. De kamers zijn van vrij goede kwaliteit, daarentegen vind ik de inrichting vrij "kil"

Dan kijkend naar de room rates kan je wel stellen dat deze belachelijk hoog zijn. Vooral gezien het feit dat namen zoals Hilton, Hardrock en Hyatt soms lager liggen qua prijs.

Desalniettemin, acht ik dit hotel geschikt voor een redelijke vakantie. Of het service level daadwerkelijk hoog is, weet ik niet..

Maurits

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Weegschaal85
Gebruiker
spacer line

Bedankt Rob,
ik zal inderdaad Kras Reizen in de gaten houden.
We zitten al een tijdje te kijken en heb het idee dat je
beter alles in 1 keer kan boeken, dus je reis en hotel samen.

Helaas zijn we er nog steeds niet helemaal uit.

Marianne

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Hallo Marianne,
Is jouw "brievenbus" vol?
Umberto.Mail je me op mijn privť?
sidhi.astu.1Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.planet.nl Emoticon: Yes!

Weegschaal85
Gebruiker
spacer line

Nee mijn "brievenbus" is niet vol hoor.
Emoticon: Smile

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Maar ik kan je echt niet bereiken.
Ik weet waarschijnlijk iets voor je,maar dat zijn veel te veel regels.
Graag mij mailen dan ok??
Ik wacht af.
Umberto Emoticon: Angry NIET OP DIT FORUM

Schultz
Gebruiker
spacer line

Maurits,
Heel hartelijk bedankt voor je vlot antwoord.Ik heb nu een indruk wat voor een hptel Jayakarta is.Nogmaals dank en het beste.

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Voor een student met weinig geld zou ik zeggen ga lekker in poppies zitten in kuta, voor 2 euro per nog zit je op een kamertje. Oke het is gewoon bij mensen in huis of op een aparte kamer, een bed en wc douche ineen, maar als je geld wil besparen is dat een optie. Ik heb er zelf ooit eens gezeten maar mijn standaard is iets verhoogd na 10 jaar.

Sepp

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Hoezo Sep?

Jij gaat toch steeds naar Double Six... Emoticon: Very funny Emoticon: Wink

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

hahahaha,

Maurits ik ga nog altijd naar 66. Maar dat heeft toch niets met student zijn te maken??

Sepp

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Tuurlijk niet, het was maar een grapje hoor beste sepp!

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Maurits,

Ik begrijp het best vandaar de lag en dubbele (6) vraagtekens, hebben wij elkaar ooit al eens ontmoet, wellicht in 66?

Sepp

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Moet je mij nu zien typen lag ik er even naast, jeez het is zaterdag morgen en moet naar bed!! Alhoewel de golven zijn ook wel weer lekker mischien wel naar Dreamland beetje surfen en relaxen aldaar. Wat ik bedoelde was lach!!

Sepp

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Ik weet het niet, het zou goed kunnen! Maar ik begin meestal in DeJa Vu! En dan Double Six, en als ik dan nog echt durf ga ik naar Deejay Cafe, maar dat is eigenlijk een te foute tent!

Iedere indo die dan nog niet plat ligt van drank en drugs is daar te vinden. Fout detail is ook de wanhopige vrouwen aldaar. Weleens geweest Sepp?

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Waar het ook goed is in de Granada Bar ergens in Sanur.
Heb ik gehoord van een Amerikaan.Hij en zijn echtgenote zijn er geweest.Overigens hij werkt voor Philip Morris en ik rook helemaal geen Marlboro alleen Kretek.Dus weet ik niet of het een goed adres is. Emoticon: Nooo

Sepp Buys
Gebruiker
User icon of Sepp Buys
spacer line

Dee Jay,

Ken je Scandal nog niet zeker, die is veel vauter. Een groot zwart vierkant gat, alles zwart en de indoos die zoals je zegt nog een beetje pit hebben. Hebben het daar niet meer zitten op de vloer een beetje met hun hoofd te draaien, dat is cool. En dansen kunnen ze niet dus sta ik daar in mijn witte koloniale outfit een beetje te dansen met blacklight, geweldig. In het zwarte gat een dansende mongool int wit, is een beetje ying yang, hahaha.
Overigens kun je in de vroege morgen juist in Dee Jay of Scandal, beter niet daar naartoe gaan maar een ontbijtje halen bij ZANZIBAR.

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

de Zanzibar naast Dejavu, jaja dat ken ik wel haha... ik heb 6 maanden niets anders gedaan op zondagmorgen haha

ephie
Gebruiker
spacer line

hey ...jullie moeten naar the old bouthy boat toe gaan, vroeger ging ik altijg gratis film kijken lekker goedkoop en niet zo ordinair....
maar niet naar het nieuwe gaan, super slecht....
btw...voor leuk uitgaan moet je echt naar semiyak gaan...of naar goa
best cool.....
over vrouwen gesproken , overal waar je naar toe gaan komt je die vrouwen tegen .......beetje zielig maar tja....ze willen het zelf.....
ik ga toch liever naar jogjakarta toe.....of naar bandung

annekeberkeltje
Gebruiker
spacer line

hey sepp,

hoe zit dat precies met die kamers huren? waar moet je daarvoor zijn? ik ga namelijk met een klasgenoot eind april voor 3 maanden naar bali om af te studeren...
en we wilden eigenlijk een huisje huren, maar dit schiet niet op....
heb jij tips?

groetjes anneke

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Anneke,
Het ligt er aan waar je gaat studeren, is het toevallig in Jimbaran weten wij nog wel leuke kamers.
In Denpasar is dat ook niet moelijk, heel zeker zullen klasgenoten je daar mee helpen, voor ongeveer Ä50 per maand is er best iets leuks te vinden.
Tuti & Jan

annekeberkeltje
Gebruiker
spacer line

wij gaan ons afstudeerproject uitvoeren in Kuta (op the deaf school)
dus het liefst in de buurt van Kuta!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,379,164 pageviews Een website van indahnesia.com