wie heeft er familie op bali wonen die mij kan helpen ??

Subforum Gezocht & Aangeboden 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
elbaracuda
Gebruiker
spacer line

Emoticon: Bye bye

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Mogen we misschien weten wat?

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

elbaracuda
Gebruiker
spacer line

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 24-06-2011 16:23 elbaracuda wrote:
wie heeft er familie of vrienden op bali wonen die mij kunnen helpen met het opsturen van een product ?? het product is alleen in indonesie te verkrijgen .
help....!! Emoticon: Smile

Susut alami / Sulami van Herbalindo bevat sibutramine, dat middel, sibutramine is in Nederland uit de handel genomen i.v.m hart en vaatklachten.
Dus als je het over veilig hebt dan heb ik zo mijn twijfels.

Wil meer weten google dan even op sibutramine, er is genoeg over te vinden.

Gebruik de search functie maar even dan zie je dat er al eerder naar gevraagd is.
Topic:http://forum.indonesiepagina.nl/topic/10270/0/ik_zoek_met_spoed_susut_sulami_alami.php

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

grote hoeveelheden pillen over de grens krijgen is volgens mij sowieso vragen om moeilijkheden .

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik begrijp dat er vooral veel curcuma in zit en volgens mij is dat het bestanddeel dat het meest werkt en dat wordt in Nederland ook verkocht.
Middelen die in Nederland verboden zijn lijkt me niet zomaar.
Maar goed dat is nog geen antwoord op de vraag, dat ik niet heb overigens.
.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

elbaracuda
Gebruiker
spacer line

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Komposisi:Jati Belanda (GUAZUMA ULMIFOLIA) 100mgMeniran (PHYLLANTHUS NINURI) 50mgKunyit (CURCUMA DOMESTICA) 50mgDelima Putih (PUNICA GRANATUM) 100mgTemulawak (CURCUMA RHIZOMA) 100mgJeruk Nipis (CITRUS AURANTIFOLIA) 50mg

Er zijn verschillende soorten merk "afslankpillen" .

bisa dicek of makemyday .

elbaracuda
Gebruiker
spacer line

elbaracuda
Gebruiker
spacer line

elbaracuda
Gebruiker
spacer line

divodurum
Gebruiker
User icon of divodurum
spacer line

wie gaat het nou opsturen? Emoticon: Smile

Wayang Golek: Petruk

elbaracuda
Gebruiker
spacer line

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Wat mij betreft eerst maar eens een toontje lager zingen. Het is niet zo vreemd dat er een beetje huiverig gedaan wordt over een plan om grote hoeveelheden afslankpillen de grens over te laten brengen. Je zou toch wel helemaal van Lotje getikt zijn als je daar geen kritische vragen over zou stellen. Het feit dat je zo "gebeten" reageert, geeft mij meteen al een nare smaak in mijn mond.

elbaracuda
Gebruiker
spacer line

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Beste elbaracuda, ik ga niet bij iedere vraag die hier wordt gesteld lopen rondneuzen wat (en door wie) er in het verleden al over is gezegd. Jij opent tenslotte een nieuw topic! Maar je hebt vast een hele goede reden om zo tekeer te gaan. Ik zou zeggen: veel plezier met je pillen.

elbaracuda
Gebruiker
spacer line

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

Begint hier nu:

Ergernissen e.a. over Nederlanders!
Positiviteit e.d. over Nederlanders?????

prettig weekend allemaal.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Beste elbaracuda, volgens mij ben jij echt heel hard toe aan een weekendbreak!
Allejezus, wat een agressiviteit.

Elly-01
Gebruiker
User icon of Elly-01
spacer line

13 kilo lichter en je gemoed 13 kilo zwaarder, je wordt zo te zien niet erg gezellig van die pillen.

elbaracuda
Gebruiker
spacer line

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Ik denk dat ik intussen heel wat heb gemist / niet gelezen maar misschien een aantal mensen hart en vaatziekten heb bespaard.

Van dat soort middelen wordt alleen je dompet lichter!
Van mij mag er dus gezwaaid worden met het handje Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 24-06-2011 21:23 Elly-01 wrote:
13 kilo lichter en je gemoed 13 kilo zwaarder, je wordt zo te zien niet erg gezellig van die pillen.
En dat is nog zachtjes uitgedrukt. Gelukkig kunnen we hier de gewijzigde berichten WEL lezen als ze al weg zijn. Emoticon: Puh!

Deze gaat de archieven in.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,643,636 pageviews Een website van indahnesia.com