Wereldomroep dreigt opgeheven te worden

Subforum In het nieuws 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Op 27 juni houdt het personeel van Radio Nederland Wereldomroep (RNW) een actiedag in Den Haag om te protesteren tegen de bezuinigingen van de regering. Op die dag bespreekt de Tweede Kamer het lot van RNW. Als het aan de PVV ligt mag de Wereldomroep naar de prullenbak. Wat denken de forumleden over de Wereldomroep, vooral ook over de Indonesische redactie? Is de Wereldomroep nog steeds belangrijk voor BV Nederland en voor Indonesie?

simpati
Gebruiker
spacer line

Ik heb nog nooit naar Radio Nederland Wereldomroep geluisterd, het Nederlandse nieuws volg ik op internet en daar bezoek ik af en toe de website van de Wereldomroep.
Als er bezuinigd moet worden mag voor mij RNW verdwijnen.
Groetjes,
Jan

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Van de PVV mag er veel naar de prullenbak. Er zijn veel Nederlanders die zich in het buitenland bevinden. De PVV mag wel denken dat iedere Nederland over ver beschikt over alle communicatie middelen. In 3e wereldlanden is dat meestal niet zo.

En is de RNW een bron van enige informatie.

Terecht dat er actie is.

It's only kinky the first time.

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Simpati, woont u in Nederland of in IndonesiŽ? Kan ik u in mijn uitzending hebben aanstaande maandag 27 juni? Of kan ik u bellen? Mail me graag via bari.muchtarEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.rnw.nl

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 22-06-2011 04:41 simpati wrote: Ik heb nog nooit naar Radio Nederland Wereldomroep geluisterd...Als er bezuinigd moet worden mag voor mij RNW verdwijnen.Jan

Want Janneman maakt er geen gebruik van. Het is weer zijn gebruikelijke egocentrische ongeletterde hufterigheid. Nou Jan, van mij mogen ze alle uitkeringen afschaffen, vooral die in het buitenland worden uitbetaald, want daar maak ik geen gebruik van. Schiet beter opbovendien.

MAD

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Pakkem beet Jan, ze benne voor jou. Schroom niet kontakt op te nemen met barimuchtar.

Kan Pak Pupyes mee, voor den duit in de bekende zak. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 22-06-2011 08:43 oyibo wrote: Kan Pak Pupyes mee,

PP doet niet mee. Overigens is er volgens mij geen sprake van dat de Wereldomroep wordt opgeheven. Er moet worden bezuinigd, en daardoor vervallen de diensten aan de Nederlanders. Da's jammer (ik lees de nieuwsbrief graag), maar voor de meeste landgenoten is die ramp dankzij het Internet nog wel te overzien. Maar de WO doet meer, veel meer, en dat blijft - wellicht in afgeslankte versie - gewoon doordraaien.

MAD

simpati
Gebruiker
spacer line

Beste barimuchtar,
Ik woon in IndonesiŽ en heb geen behoefte om mee te werken aan een uitzending en ik wil al helemaal niet gebeld worden door wie dan ook.
Zouden we elkaar ontmoeten kan ik u haar fijn uitleggen waarom ik niet gebeld wil worden.

Beste Pak Pupkes,
Het topic gaat over Radio Nederland Wereldomroep en niet over uitkeringen, mijn aard is helemaal niet egoistisch en ik kan mij wel voorstellen dat mensen wel naar Radio Nederland Wereldomroep luisteren, net zo goed dat er mensen TV kijken wat ik nooit of hoogst zelden doe.
Jou reactie is precies wat de mannen in Den Haag willen, dat de burger onder elkaar gaan vechten wat wel betaald moet worden en wat niet, want die mannen weten heel goed als het volk mag beslissen waar bezuinigd moet worden het er anders zal uitzien als nu.
De huidige crisis is niet een resultaat dat het gewone volk te veel wou maar door personen die al genoeg krijgen/hebben en nog meer wilden.
Jan

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 22-06-2011 08:55 simpati wrote: mijn aard is helemaal niet egoistisch

Je hoeft niet egoÔstisch te zijn om egocentrisch te zijn. Mag wel, natuurlijk.

MAD

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

K ga helemaal met Jan mee.
De kosten van die omroep loopt de spuigaten uit.
Ook de omroepen krijgen een koek van eigen deeg, omdat ze knoeien met hun uitgaven.
Mooie reisje maken op kosten van de belasting betaler.
Als je ziet: en dat beeld hebben ze een keer laten zien, hoeveel mensen bij die wereldomroep (werken) aanwezig zijn ja dan kan het ook niet anders dat er ingegrepen moet worden.
ZO iets hoort onder de vrijwilligerswerk noemer thuis, en geen groot opgezetten studio's die aan niets ontbreekt zelf de kantine is nog te lux dat had ook eenvoudiger kunnen zijn........ Emoticon: Devil Emoticon: Puh! Emoticon: Talk to the hand

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

simpati
Gebruiker
spacer line

Je hoeft niet egoÔstisch te zijn om egocentrisch te zijn.
ONTOPIC
Er wordt weer op de man gespeeld met zaken die niets van doen hebben met het onderwerp!
Jan

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Beste barimuchtar,
Ik woon in IndonesiŽ en heb geen behoefte om mee te werken aan een uitzending en ik wil al helemaal niet gebeld worden door wie dan ook.
Zouden we elkaar ontmoeten kan ik u haar fijn uitleggen waarom ik niet gebeld wil worden.

Beste Simpati,

Jammer dat u niet aanwezig kan zijn ook niet gebeld wil worden. Maar in ieder geval bedankt. Ook bedankt voor de andere forumleden voor de reacties.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Dag Bari,

Jammer. Ook als mensen er niet altijd evenveel gebruik van het is toch ook een nostalgisch iets. Van onkosten voor de omroep heb ik geen verstand.
Dat het van de PVV in de prullenbak mag is geen verrassing, die willen wel meer dingen in de prullenbak.

Salam dari Madura
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Op 22-06-2011 17:57 schreef Anne Mieke:
Dag Bari,

Jammer. Ook als mensen er niet altijd evenveel gebruik van het is toch ook een nostalgisch iets. Van onkosten voor de omroep heb ik geen verstand.
Dat het van de PVV in de prullenbak mag is geen verrassing, die willen wel meer dingen in de prullenbak.

Salam dari Madura
Anne Mieke

Halo Anne Mieke,

Bedankt voor de steun. Wah jullie in Madura? Zijn ze echt streng Islamitisch daar? Banyak garam, pasti. Emoticon: Yes!

Salam

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Op 22-06-2011 09:29 schreef zieleffe:
K ga helemaal met Jan mee.
De kosten van die omroep loopt de spuigaten uit.
Ook de omroepen krijgen een koek van eigen deeg, omdat ze knoeien met hun uitgaven.
Mooie reisje maken op kosten van de belasting betaler.
Als je ziet: en dat beeld hebben ze een keer laten zien, hoeveel mensen bij die wereldomroep (werken) aanwezig zijn ja dan kan het ook niet anders dat er ingegrepen moet worden.....[/url]

Meneer zieleffe,

Wilt U mijn studiogast zijn aanstaande maandag? Wilt u misschien een email sturen naar: bari.muchtarEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.rnw.nl?

Bari Muchtar

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 22-06-2011 19:37 barimuchtar wrote:

[quote removed]

Halo Anne Mieke,

Bedankt voor de steun. Wah jullie in Madura? Zijn ze echt streng Islamitisch daar? Banyak garam, pasti. Emoticon: Yes!

Salam

Valt wel mee hoor met de strenge islam. In Pamekasaan moesten ze wel het trouwboekje van ons zien. Maar zolang er nog redelijk goed tuak te koop is... Emoticon: Wink ..Inderdaad zout hebben ze hier zat, tabak en stieren ook.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 23-06-2011 06:59 schreef barimuchtar:

[quote verwijderd]

Meneer zieleffe,

Wilt U mijn studiogast zijn aanstaande maandag? Wilt u misschien een email sturen naar: bari.muchtarEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.rnw.nl?

Bari Muchtar

Neen dank u zoals K een hekel aan heb, dat er mensen voor het voetlicht komen die neer gezet worden als onstabiel en niet goed voorbereid hun zegje doen dan pas K voor deze invitatie.
Zoals je vaak ziet op TV hoe mensen belachelijk gemaakt word dan is er geen vertrouwen meer om je eigen te laten gebruiken.
Heb wel door mijn eigen schuld (dat wel) mij hier gepersoneerd, als anti Islam persoon.
Dat brengt vele gevaren met zich mee.
Dus houd mij liever op de achtergrond en in de anoniemietijd.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 23-06-2011 11:51 zieleffe wrote:

[quote removed]

Dus houd mij liever op de achtergrond en in de anoniemietijd.

Je kan Dhr X noemen , donkere bril aan, pruik, snor , en een motorhelm erbij .

bisa dicek of makemyday .

paulana
Gebruiker
spacer line

Tis toch maar voor de radio waarom dan zo moeilijk doen Emoticon: Smile

Om Swastiastu

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 23-06-2011 13:24 zieleffe wrote:
Paulana ook hier weer een domme reactie.
je bent volgens mij blond die arme Ranier.
Of ze niet van je een foto van je kunnen nemen, denk toch eens goed na voordat je iets neer kalkt.

Click to see original image

Volgens mij reageert Paulana op die domme reactie van Surya Atmadja....."je eigen vermommen voor een radio interview".
Ga ik het nog opnemen voor Paulana ook...wie had dat ooit verwacht Emoticon: Smile

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Het ging hier over het mogelijk opheffen van de Wereldomroep. Graag ontopic verder.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Moet tot mijn spijt effe bekennen dat ik niet eens wist dat de wereldomroep nog bestond. Is voor mij een instituut uit een grijs en ouderwets verleden....

.Kan mij trouwens niet meer herrinneren wanneer ik voor het laatst naar een radiouitzending heb geluisterd in deze tijd van internet ,laptops,smartphones,sms,twitter, facebook enzovoort.

Overigens ben ik er vandaag hier in Ho Chi Minh City achter gekomen dat facebook en nog een paar internetdiensten door de regering zijn geblokkeerd Emoticon: Angry > oeps,off topic...excuse me Emoticon: Devil

hati hati, pelan pelan

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 23-06-2011 14:51 schreef SanderBali:

[quote verwijderd]

Volgens mij reageert Paulana op die domme reactie van Surya Atmadja....."je eigen vermommen voor een radio interview".
Ga ik het nog opnemen voor Paulana ook...wie had dat ooit verwacht Emoticon: Smile

Maar je hebt wel gelijk Sander, hoewel ik Ome Sid nou niet echt dom kan vinden, vond die opmerking leuk. Mij mogen ze uitnodigen incl. vliegreis 1ste klas en retour natuurljk Emoticon: Smile

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Jammer van die wereldomroep, die wereldkrant blijft wel komen hoop ik.
Dat is interessante informatie en actueel Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Op 23-06-2011 17:15 schreef paulana:

Jammer van die wereldomroep, die wereldkrant blijft wel komen hoop ik.
Dat is interessante informatie en actueel Emoticon: Yes!

Paulana,

Als de wereldomroep wordt opgedoekt dan verdwijnt de wereldkrant ook, vrees ik.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

69,195,341 pageviews Een website van indahnesia.com