Internet via Ipad

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
gergobbels
Gebruiker
spacer line

Ik wil straks in Indonesie mijn Ipad gebruiken als ik wil internetten en geen wifi ter beschikking heb.
Je hebt daar een speciale kleine kaart voor nodig.
Zijn deze te krijgen en zo ja wat zijn de kosten dan van internetten?
Indien niet verkrijgbaar wat is dan een alternatief?

Alvast dank voor reacties!

mvdbrk
Gebruiker
spacer line

Wat je nodig hebt is een pre paid micro-sim. Te krijgen bij diverse telecomshops. Heb al verschillende keren een sim voor mijn ipad gekocht die ter plekke op maat werd geknipts. Prijzen varieren, de laatste keer had ik 300.000 rps geldig voor 1 maand en dat was ruim genoeg. Maar ook kleinere nominaties zijn beschikbaar. Ik heb de laatste keer 3 gebruikt. Op aanraden van de shop, voor gebruik in Surabaya.

gergobbels
Gebruiker
spacer line

Gebruiker mvdbrk schreef

Wat je nodig hebt is een pre paid micro-sim. Te krijgen bij diverse telecomshops. Heb al verschillende keren een sim voor mijn ipad gekocht die ter plekke op maat werd geknipts. Prijzen varieren, de laatste keer had ik 300.000 rps geldig voor 1 maand en dat was ruim genoeg. Maar ook kleinere nominaties zijn beschikbaar. Ik heb de laatste keer 3 gebruikt. Op aanraden van de shop, voor gebruik in Surabaya.

Ik begrijp uit je reactie dat de kaart maar een maand geldig is voor 300.000 rps. We zijn 6 weken in IndonesiŽ. Dus moet ik er altijd 2 kopen. Best wel prijzig dus voor IndonesiŽ.
Hoelang kun je daarmee internetten

mvdbrk
Gebruiker
spacer line

volgens mijn dagboek was het de laatste keer een kaart van 5 GB, ruim voldoende voor mijn 2,5 week. Je kunt de prepaid kaart ook opladen en zoals ik al schreef, er zijn ook kleinere bedragen mogelijk.

simpati
Gebruiker
spacer line

Kijk eens op: http://www.telkomsel.com/produ(...)Telkomsel-Flash.html
Ik weet niet op zij ook een micro-sim hebben, de snelheid zal tegenvallen omdat je voor het bovenste pakket een contract af moet sluiten en de ander pakketten gaan tot max 512 kbps.
Succes,
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,316,759 pageviews Een website van indahnesia.com