TIps gevraagd! Ticket (Trein)Brussel Zuid via AMS naar Bali

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
pencet527
Gebruiker
spacer line

We hebben een ticket geboekt vanaf brussel-zuid (met trein)-naar Amsterdam en dan met vliegtuig van Amsterdam naar Denpasar.

-We zouden graag direct naar Amsterdam gaan, maar officeel mag dat niet. Heeft iemand een tip voor ons, hoe dit te omzeilen?

-Of heeft iemand ervaring met inchecken op het station in Brussel Zuid? Moet de hele familie naar Brussel afreizen, of kan ook 1 persoon de tickets halen en laten stempelen? Moet je reizen met de trein op gegeven tijd in het ticket? Hoeveel tijd van te voren kan het treinticket worden opgehaald?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Het hele idee van dat goedkopere ticket is dat er extra voorwaarden aanzitten. Goedkoop is duurkoop in dit geval, want je zult op het beginpunt moeten inchecken. Doe je dat niet, dan krijg je vrijwel zeker te maken met het feit dat je niet ingechecked bent, en in Amsterdam niet mee kunt.

Vragen over je treinticket kun je het beste stellen aan de spoorwegen, ook zullen deze wel op de website staan, of op de reserveringspagina die je ongetwijfeld kunt inzien.

Ho Lee Fuk

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

matur suksama

cabrio
Gebruiker
spacer line

Je (iedere reiziger moet aanwezig zijn!!) MOET vanaf het beginpunt, dus de trein vertrekken, of je gehele ticket komt te vervallen.
Je moet inchecken in Brussel en op Schiphol wordt dit zeer grondig gecontroleerd en meestal wordt bovendien gebeld naar een verantwoordelijke om nog eens extra bevestiging te krijgen dat ze je mogen laten doorgaan op schiphol.

Doe het niet anders, je zult niet de eerste zijn die zonder vliegreis naar huis terug gaat en je ticket/vlucht/centjes zijn integraal verloren !!

Sam Loi
Gebruiker
spacer line

En hoe zit het als je terugvliegt? Je hoort dan door te reizen naar Brussel met de trein. Maar je krijgt je koffers al op Schiphol mee. Dan ga ik echt niet naar Brussel met de trein maar neem ik de taxi naar mijn huisadres in Amsterdam.

Formeel heb ik dan mijn reis afgebroken in Amsterdam. Daar kan niemand zich over beklagen denk ik dan. Of zie ik het verkeerd.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

De terugweg zal wel gemakkelijker zijn, maar een maatschappij heeft natuurlijk wel het recht je een volgende keer te weigeren. Als dat alleen de maatschappij is, hoeft dat geen probleem de zijn. Maar als je bij bijvoorbeeld SkyTeam of StarAlliance niet meer mee mag... dan blijft er weinig goedkoops over vrees ik.

Ieder ticket kent voorwaarden. Betaal je relatief weinig, heb je veel voorwaarden. Mensen moeten het eens leren dat ze niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Zo moeilijk lijkt me dat niet, toch zie ik de meest domme argumenten voorbij komen om iets niet te doen terwijl het wel in de voorwaarden staat. En dan achteraf ook nog het lef hebben om te klagen 'omdat het niet goed was'..

(Overigens wijs ik hier niet naar jou, Sam Loi. Gewoon in het algemeen)

Ho Lee Fuk

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,316,326 pageviews Een website van indahnesia.com