|
|
|
|
|
mannen-nemen-weinig-ondergoed-mee op reis
Herken jullie dit ook.
Als je ziet wat vrouwen allemaal meenemen dan gaat het elke keer, dat de koffers te zwaar zijn.
Dan is het meestal bij betalen, maar ja, ook gaat er te veel aan kaas en kleding mee voor de Familie en klein kinderen.
Terwijl je eigenlijk daar het ook kan kopen, wel van minder kwaliteit.
Wat neem u eigenlijk allemaal mee???
Hebben jullie dat ook?, heb wel drie pakken laten maken in Indonesië en wat gebeurd er na enige tijd, ja u mag het raden, je knopen van je jas er af gaan.
Gelukkig dat er geen knopen op de gulpen van de broeken zijn genaaid, anders zouden vele vogeltjes aan het vliegen zijn geslagen…….
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
Ik kom op mijn reizen wel vaker vrouwen tegen maar ik kan niet zeggen dat die uitsluitend met hutkoffers op stap gaan. Wat er in de media staat klopt dus niet altijd.
Uitzonderingen bevestigen de regel..... Ik neem zelf juist weinig mee in een koffer die zelfs in de cabine zou mogen. Toen Daniel naar Nederland kwam had ie geloof ik 25 shirts en blouses (!) mee.
De vorige keer had ik twee koffers om in te checken waarvan de ene wel helemaal vol oleh2 zat, dus niet voor mezelf. Nu ik naar het oosten ga hoeft dat laatste niet en kan ik light reizen.
Het probleem zit 'm vaak niet in teveel meenemen maar al dan iet slim inpakken. Het ligt er ook aan hoe je reist. Als je je koffer moet inpakken voor 3 weken naar Bali waar je verder niet hoeft te verkassen is toch wat anders dan dat je door het land reist. Dan laat je het wel om de volgende keer weer zo'n hutkoffer mee te nemen...
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
Wij trekken meestal met de rugzak door RI. Aan de onderkant van de rugzak zit een klein compartiment. Daarin gaan ca. 5 onderbroeken. Verder nemen we twee afritsbroeken mee een paar overhemden, twee paar sokken, sandalen, zonnepetje. Soms een klamboe en heel veel middelstjes tegen allerlei kwalen. Okugest, zonnebrandmiddel, paracetamol, iets tegen insectenbeten, enz, enz.
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
On 31-05-2011 14:49 Anne Mieke wrote: . Toen Daniel naar Nederland kwam had ie geloof ik 25 shirts en blouses (!) .
.
|
Herkenbaar.
Op zijn minst neem ik minimaal 5 overhemden, t-shirts , onderbroek , 5 broeken(2 jogging-3 gewone broeken) , scheergerei, 5 sokken etc .Buiten mijn foto apparatur etc.
Deze keer nemen we 2 kleine digtale spul en noodboek .
Wij nemen nu ( met 3-en) 4 koffers (waarvan 2 koffers spullen voor anderen) , 2 trekkoffertjes(cabin) .
We moesten zelf 3 koffers achterlaten in een lokkerruimte in Singapore en in jklt moeten we een bakbeest van een toyota (alfard ? van zilver blue) nemen.
Is nog goedkoper dan 2 taxi te nemen.
Salam dari Padang.
Heb wel problemen om de gratis wifi internetin onze hotelkmr te gebruiken , kennelijk gestoord door een 3 maanden abonneer geval van telkomsel , eergisteren aangeschaft bij Plaza Senayan in jakarta.
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|