waarom ? wie heb ik opgelicht ??

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
40 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
meriana
Gebruiker
spacer line

Hoi Jeroen,
Je schrijft,
na vele verzoeken , deel ik je mede dat, jij niet meer welkom op het forum ben. wij hebben paulana ook een ban gegeven. je bent gewoon een mafkeesoplichter jeroen

Hoi Jeroen, wat bedoel je precies? ik ben niet meer welkom is niet erg? maar ik wil graag weten wat ik fout gedaan heb, zodat ik kan reageren! wie heb ik eigenlijk opgelicht??? A.U.B uitleggen!!

Ik gebruik deze site niet zo vaak!

Meriana Siregar

bambang
Gebruiker
spacer line

Het is goed mogelijk dat de ontvangen mail nep is. Forumleden krijgen nepmails om ze op te hitsen. Je kunt de ontvangen mail naar Jeroen mailen.

paulana
Gebruiker
spacer line

Meriana,

Als jij en ik een ban zouden hebben, kunnen we niet inloggen en posten.
Ga er van uit dat er weer" grappenmakers" zich vervelen!!
Ik heb geen "post" daarover gehad.
Kijk goed naar de afzender....

En haal je emailadres weg uit je profiel Meriana!!

Groet Paulana

Om Swastiastu

simpati
Gebruiker
spacer line

En haal je emailadres weg uit je profiel Meriana!!
Ik heb een speciaal emailadres voor dit forum, daar zitten heel wat mails in van dit soort, ik bewaar ze in een aparte map.
Groetjes,
Jan
Malang

paulana
Gebruiker
spacer line

Ga je ze bundelen en tzt uitgeven Jan ?
Wat een rotzooi zal er dan te lezen zijn over mij

Om Swastiastu

simpati
Gebruiker
spacer line

Wat een rotzooi zal er dan te lezen zijn over mij
Jouw naam komt daar inderdaad veelvuldig in voor!
Jammer dat sommige forumleden dit niet weten.

bambang
Gebruiker
spacer line

Meriana heeft een hotelletje. Ze heeft het emailadres nodig. Ze moet de inkomende mails goed schiften. Niet meer meteen van het paard steigeren.

paulana
Gebruiker
spacer line

Jan, dit gaat al maanden zo en dat mijn naam op een nare manier ge-misbruikt wordt ,ik weet het heb dat al vaker gehoord! Mij hebben ze er niet mee ,ik lig er niet wakker van.
Alleen dat andere forumleden daar mee worden belast vind ik te ver gaan, veel te ver.

Ik denk wel te weten waar het vandaan komt en Jeroen ook, maar hoe stop je die ongein ?
Een tijdje is het rustig en dan ja hoor de verveling slaat weer toe bij die gasten.

Ik krijg "jammergenoeg " geen post van dit niveau.

Om Swastiastu

simpati
Gebruiker
spacer line

Ik heb google zijn werk laten doen in die vind in 15 mails jouw naam, of als afzender of als onderwerp!
Vaak is die mail verstuurd met servers als: server44.firstfind.nl maar ook paulanaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hondjes.pu.firstfind.nl

paulana
Gebruiker
spacer line

Jan mag ik je een mail sturen op het adres wat in je profiel staat ?

Om Swastiastu

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Je kunt geen berichten meer plaatsen als je niet meer welkom bent. Je had mij eerst even een email kunnen sturen naar jeroenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.indahnesia.com dan had ik je direct kunnen laten weten.

Je bent dus niet gebanned en voor zover ik weet ben je hier gewoon welkom. Emails zijn hoogstwaarschijnlijk afkomstig van firstfind.nl en anoniemail.nl. Gewoon in de vuilnisbak gooien.

Deze gaat derhalve op slot om onduidelijkheden te voorkomen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

95,515,623 pageviews Een website van indahnesia.com