ervaringen met Alotels.com en Otel.com

Subforum Hotels in Indonesië 
106 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Ik vond via Trivago deze sites en zij bieden de goedkoopste hoteltickets aan in Bali.
Maar heeft iemand ervaring met deze organisaties. Is het veilig om te boeken via hen?
Ik ben nogal wantrouwig want er staat geen enkel adres op in de Benelux, alleen in Engeland.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Als je het niet vertrouwd moet je het niet doen. Pak dan gewoon een iets duurdere. Gemoedsrust is ook geld waard denk ik altijd maar. Maar dat een website geen adres in de Benelux heeft is niet echt heel vreemd, dat is maar een zeer klein deel van de wereld.

Kijk anders eens naar Bookings.com en Agoda.com. Misschien niet de goedkoopsten, maar wereldwijd bekend. Daarbij is bookings.com een van oorsprong Nederlands bedrijf of is dat nog steeds.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,811,291 pageviews Een website van indahnesia.com