Hoe laat donker

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Larosaurus
Gebruiker
spacer line

Ik ben in augustus in java bali lombok, hoe laat wordt het licht, en hoe laat wordt het donker?

paulana
Gebruiker
spacer line

Hallo Larosaurus,

Het wordt hier op Bali om 6 am licht en ca 6pm donker.
In de maanden dec.- april is het s'avonds iets langer licht.

Om Swastiastu

josari
Gebruiker
spacer line

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Dat is wel altijd een nadeel, die korte dagen....

hati hati, pelan pelan

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 25-05-2011 18:31 schreef senior:

Tsjaa dichtbij de evenaar

Om Swastiastu

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op 25-05-2011 18:31 schreef senior:

Senior, des te langer zijn de avonden. Lekker om je stamkroeg in Kalibukbuk te bezoeken.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 25-05-2011 19:51 BintangJan wrote:

[quote removed]

Senior, des te langer zijn de avonden. Lekker om je stamkroeg in Kalibukbuk te bezoeken.

Ook dat, alhoewel het weggetje terug omhoog de bergen in altijd wel heel donker is Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 25-05-2011 20:51 senior wrote:

[quote removed]

Ook dat, alhoewel het weggetje terug omhoog de bergen in altijd wel heel donker is Emoticon: Yes!

6 uur opstaan, 10 uur beginnen met zuipen, tussen 1 en 3 een tukkie op het strand, van 3 tot 6 door zuipen, vervolgens een hap eten, een wip maken met een jong meisje en om 10 uur slapen, dag gevuld, volledig gebruik gemaakt van het daglicht, doen veel AustraliŽrs ook op het godeneiland. Emoticon: Wink

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Hť hoor/lees hem eens stoer doen kan dat kleine ding amper vinden als tie mot pissen..... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Meende dat er in Bromo het daglicht begon rond 4 /5 uur iets eerder dan in de rest van IndonesiŽ ....................... Emoticon: Emoticon: Confused Emoticon: Cry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 25-05-2011 21:46 zieleffe wrote:
Hť hoor/lees hem eens stoer doen kan dat kleine ding amper vinden als tie mot pissen..... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Oei....... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

hati hati, pelan pelan

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik geef aan wat ik om me heen ziet Emoticon: Yes! niet mijn eigen dagelijkse routine Emoticon: Shut up!

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Malam
Oh ja dat is dan duidelijker, ben je van deze soort mensen tegen gekomen .............. Emoticon: Cry Emoticon: Devil

De site was plotseling buitenwerking, kreeg blanco blad ,daarom zo laat reageren...... Emoticon: Shut up! Emoticon: Wink Emoticon: Nice

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 25-05-2011 18:31 senior wrote:
Ik dacht ook altijd dat dit nadelig zou zijn, maar tot op heden - na vijf jaar in dit land - heb ik nog geen overduidelijk nadeel kunnen ontdekken.

In tegenstelling tot Nederland valt hier het leven niet stil als het donker wordt, en begint het ook al ver voordat het licht wordt. Gelukkig maar, anders had ik om zes uur in de morgen geen verse groenten op mijn bordje liggen! En die smaken toch altijd wel weer lekker.

Ho Lee Fuk

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Hallo eet je dan morgens groente?
Wat kan K mij daarvan voorstellen?
K eet morgens altijd uit de diepvries, 2 bolletjes tarwe brood en een krentenbol vaak rozijnen bolletje, die K in de magnetron ontdooid, een met kaas en een met ham en om mijn cholesterol te verhogen, bij ieder bolletje een klodder roomboter er op smeren.

Kan mij voorstellen dat je nasi morgens eet of nasi kuning dat zijn nog al gebruikelijke ontbijten.
Maar daar hoef toch niet zo veel groenten er bij , een of meer schijfjes komkommer, en een schijfje tomaat.
Hoe staat het met de hygiŽne word die groente ook goed gewassen???
Nou net mijn portie gehad nu maar weer reageren en wat antwoorden en vragen stellen.

Komen die kruidenvrouwtjes nog steeds langs??? Emoticon: So funny Emoticon: Smile Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

paulana
Gebruiker
spacer line

Jeroen bedoel je een lekkere verse salade van groenten en fruit , ja dat gaat er vroeg in de morgen wel in -tomaat - komkommer- advocado-manggo,- meloen, grapefruit ,-appel ,-stukjes banaan ,en het bord versieren met groene sla en stukjes wortel-mmmmmmm

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,563,990 pageviews Een website van indahnesia.com