|
|
|
|
|
Goedemiddag,
Via mijn studie, commerciële economie aan de Hogeschool Leiden, doe ik onderzoek namens mijn opdrachtgeefster Wieteke van Dort. In dit onderzoek kijken wij naar de mogelijkheid om een nieuw Indonesisch programma op de televisie te brengen.
De mogelijkheid om het programma te realiseren komt voor uit de behoefte. Om aan deze behoeften optimaal te kunnen voldoen is er een kwantitatief onderzoek gestart aan de hand van enquêtes.
Het invullen duurt nog geen 5 minuten en het zou enorm helpen.
De link naar de enquête: http://survey.parantion.nl/?s=(...)cc6a5a5ef91ecb2&a=lF
Namens Wieteke van Dort en mijzelf bij voorbaat hartelijk dank.
|
|
|
|
On 23-05-2011 15:07 Onderzoek wrote: Goedemiddag,
Namens mijzelf bij voorbaat hartelijk dank.
|
En mijzelf heeft ook een naam, adres ??
Staat wel zo beleefd.
|
|
;-), www.peter191064.mijnalbums.nl
|
|
|
|
Mijn excuses, mijn naam is Teun Westerdijk.
|
|
|
|
|
Nou, ook maar weer ingevuld....Het is zeker de tijd van het jaar , kom overal enquetes tegen.
Persoonlijk hoop ik niet dat die Wieteke weer ergens tevoorschijn komt, maar dat is mijn mening.
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
|
nieuw Indonesisch programma op de televisie
|
als in de zin van 'er waren er al in het verleden?' Welke waren dit dan? Denk niet dat er ooit een Indonesisch programma op de Nederlandse tv is geweest namelijk. Indisch? Ja, maar da's geen Indonesisch.
En een onderzoek wordt natuurlijk nog verder 'vervuild' door opdrachtgevers te vermelden. Een beetje 'Wij van wc-eend adviseren wc-eend'.
|
|
|
|
|
|
|
Yerun, wellicht een gat in de markt voor jou?
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
Op 24-05-2011 02:01 schreef Yerun: [quote verwijderd] als in de zin van er waren er al in het verleden? Welke waren dit dan? Denk niet dat er ooit een Indonesisch programma op de Nederlandse tv is geweest namelijk. Indisch? Ja, maar das geen Indonesisch.
En een onderzoek wordt natuurlijk nog verder vervuild door opdrachtgevers te vermelden. Een beetje Wij van wc-eend adviseren wc-eend.
|
Het is een nieuw programma over Indonesië. Geen Indisch programma, daar is er inderdaad nog geen van op de Nederlandse televisie geweest. Verder heeft u inderdaad gelijk met het WC-eend verhaal, die onthoud ik. Maar in ieder geval dank voor de feedback en voor het invullen.
|
|
|
|
|
Weet nog niet precies wat ik bij het programma kan verwachten, kun je daar misschien iets meer over vertellen?
Was overigens binnen 5 minuten al klaar, dat zouden meer mensen (of enquetes) moeten doen!
|
|
|
|
Heb die enquête ook ingevuld
|
Dit programma zal gaan over Indonesië en haar cultuur. De naam van het programma is de 'Atlasvlinder'.
|
Wat is de bedoeling van zo programma over Indonesië.
Heeft het te maken de band met Indonesië te vergroten.
Er zijn al zo veel programma’s over Natuur en Cultuur.
Wat zoekt u eigenlijk en wat kunnen we verwachten als het over Witeke van Dort hebben zal het verleden moeten worden.
Maar het heden heeft zeker in de amusement wereld van Indonesië heel leuke taferelen gezien.
Verstrooiing en amusement is heel belangrijk, want er lopen veel idioten, die de wereld willen verbeteren met religie.
Die krijgen al te veel podium, en worden weinig bekritiseerd.
Kijk eens op YuoTube heel veel filmpjes. http://www.youtube.com/watch?v=QrOFyeMR7MI
Mensen wat hebben wij genoten op de avond van de 7 April in de tent van de Pasar Malam te Den Haag.
Poco-poco is een zeer gewaardeerde dans hier in Nederland.....
Natuur films zijn ook al zo veel, maar ook komen bij mij vragen op.
Of kan je hen een spiegel voor houden, wat er goed en fout gaat.
Of mag dat niet, want dat hebben wij als westerlingen niets mee te maken.
Het mag dan niet te moralistisch worden.
Cultuur is al zo breed te noemen, cultuur van tradities die kan je vinden ook op YuoTube
Allemaal vragen die u alleen zal kunnen beantwoorden.............
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
Als het om een nieuw Indonesisch programma gaat, lijkt me het beste dat het te maken heeft met de huidige Indonesie. Niet met de tempo dulu.
|
|
|
|
|
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
Ik denk dat als student en semi onderzoeker je een adviserende functie hebt naar je opdrachtgever toe? Heb je dan wel wat aan suggesties, tips of hints over wat voor 'n programma het wel/ niet zou moeten zijn?
Het is het toetsen van de behoefte die er toe doet. Als mensen het niets vinden, maakt dat vrij weinig uit. Of heb ik het helemaal mis?
|
|
|
|
Op 24-05-2011 12:45 schreef Kerupuk: Ik denk dat als student en semi onderzoeker je een adviserende functie hebt naar je opdrachtgever toe? Heb je dan wel wat aan suggesties, tips of hints over wat voor n programma het wel/ niet zou moeten zijn?
Het is het toetsen van de behoefte die er toe doet. Als mensen het niets vinden, maakt dat vrij weinig uit. Of heb ik het helemaal mis?
|
Inderdaad, ik heb in het geheel geen hand. Ik schrijf een adviesrapport voor mijn opdrachtgeefster en dat kan positief of negatief zjin. Maar ik dank iedereen hartelijk voor zijn of haar interesse en behulpzaamheid!
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|