Ajax kampioen

Subforum Andere praat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ik ben geen Ajax fan, maar vandaag is Ajax voor de dertigste keer kampioen van Nederland geworden.
Paulana, jij als Amsterdamse, gefeliciteerd. Malam, jij als Rotterdammer: helaas, deze keer niet Feyenoord.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Jimmy
Gebruiker
spacer line

AJAX KAMPIOEN JELELELELE

3 Sterren eindelijk !!

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Dat ben K weer.
Gezien het spel van FC Twente dan is er iets dat opvalt, veel expres laag niveau gespeeld.
In eigen doel binnen koppen, neen echt, een gekochte kampioenschap

De conclusie is afwegende belangen.................... Emoticon: Wink Emoticon: Shiny

Wat een rotzooitje hebben ze er van gemaakt in Amsterdam.
Kunnen de Tukkers beter feest vieren........ Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 15-05-2011 20:03 schreef BintangJan:
Ik ben geen Ajax fan, maar vandaag is Ajax voor de dertigste keer kampioen van Nederland geworden.
Paulana, jij als Amsterdamse, gefeliciteerd. Malam, jij als Rotterdammer: helaas, deze keer niet Feyenoord.

Hartstikke bedankt Bintang, hoewel ik het de Tukkers ook gunde!! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Om Ziel wat maak je ons nou, een gekocht kampioenschap!! Da's nogal wat.

Tukkers kunnen goed feest vieren, maar voetballen gisteren FC Knudde. Emoticon: Clown Emoticon: Clown Emoticon: Clown

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 15-05-2011 21:10 schreef Jimmy:
AJAX KAMPIOEN JELELELELE

3 Sterren eindelijk !!

Hey Jimmy, je kan zeggen van die Tukkers wat je wil, maar niet dat ze niet gul zijn,
Heb de samenvatting gezien in eigen doel, tsjonge jonge jongens toch, maar Ajax blijft toch me kluppie ook al hadden ze het niet gehaald. Emoticon: Shut up!
Maar 3 sterren Hoeraaa!!! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie!

Jammer dat het weer uit de hand gelopen is op het Museum -plein

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
spacer line

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat moet je daar nu bij verzinnen

Denny Landzaat de geboren Amsterdammer Speler van FC Twente
In eigen doel gekopt.
Wat laten de FC Twente suportes zich eigen toch voor de gek houden.
Dit kamioenschap heeft een smet op alle vreugde die daarna plaats heeft en nog krijg.
Zal mij niet verbazen dat misschien in de volgende seizoen Denny Landzaat bij Ajax speelt.
Neen deze spelers hebben geen binding met hun club,waar ze in voetballen, ze spelen voor hun geld.
En daarom zal mij niet verbazen dat er hier ook geld meegemoeid is........

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Ziel, je kunt het mooi vertellen, maar je gelooft toch niet echt dat Twente zo'n kleine 10 miljoen euro, weggooid door expres te verliezen? Ook al heeft deze club geen rode cijfers in de begroting, zo gek zijn ze echt niet.

hati hati, pelan pelan

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Ha ha Senior goed van vertrouwen wat denk je van fifty fifty.
Er is genoeg voor FC twente om vooruit te kijken het geld stroom toch wel binnen.
Wat denk je van Ajax die verdiend nu een ster mee en is volgend jaar verzekerd van euro voetbal, of hoe mag je dat noemen, dat zijn ook miljoentjes waard.
Maar als de club geen belang hebben, wat denk je van de spelers zelf.
Zal mij niet verbazen dat die Landzaat de volgende compentitie bij Ajax speelt...... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yummie!

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Landzaat bij Ajax? Past helemaal niet in dat elftal, zou dan net zo'n miskoop worden als de Zeeuw en die El Mohammadinges . Is wellicht wel iets voor Feijenoord

hati hati, pelan pelan

paulana
Gebruiker
spacer line

Ja Senior , ben ik het mee eens , (wellicht) iets voorruh ... oh ja dat clubje uit Rotterdam Emoticon: Shiny Emoticon: Laugh out loud .

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Zit een zoon van mij bij................ Emoticon: Worship

paulana
Gebruiker
spacer line

Tuurlijk Om Ziel, je haalt ze er zo uit, treffende gelijkenis, kan niet missen Emoticon: Wink

Om Swastiastu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,553,844 pageviews Een website van indahnesia.com