|
|
|
|
|
|
hoi,
ik hoorde van de week een verhaal dat er een surfer is aangevallen door haaien in kuta en het niet overleefd heeft. hij zou zijn ingesloten door 4 haaien.
heb inmiddels wel een verhaal gevonden over een jongen die in zijn arm gebeten is, maar herstellende is... dat andere verhaal kan ik nergens terug vinden.
weten jullie toevallig of het waar is of is het andere verhaal gewoon erg aangedikt?
ben benieuwd.....
|
|
|
|
Dat zou kunnen, maar niet in het water denk ik
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
|
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
bedankt zieleffe,
maar ik bedoel echt iets dat afgelopen week of twee weken gebeurt is.
|
|
|
|
Dat zijn dan geruchten die de mensen zelf maken, ze kunnen daar nog wel eens last van visioenen hebben.
Iets gehoord maar zeker weten doen ze het niet ..............
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
On 13-05-2011 16:30 hosje wrote:
maar ik bedoel echt iets dat afgelopen week of twee weken gebeurt is.
|
Niet in of nabij Kuta. Wel is er in december 2010 en in februari 2011 melding gemaakt van surfers die door haaien werden aangevallen cq verwond. Deze twee incidenten vonden plaats bij Balian/Medewi aan de westkust van het eiland.
|
|
NGS stock photos
|
|
|
|
On 13-05-2011 05:02 oyibo wrote: Dat zou kunnen, maar niet in het water denk ik
|
?????? Yerun niet in het water?
Op het land bedoel je?
Bedoel je soms geldhaaien?
Heb net nog effe op wikipedia zitten zoeken, kon het niet vinden
|
|
|
|
Malam is gehaaid, Oyibo met Jeroen verwisselen, of ze daar blij mee zijn...
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
Op 15-05-2011 13:40 schreef dutchbird: [quote verwijderd]
Niet in of nabij Kuta. Wel is er in december 2010 en in februari 2011 melding gemaakt van surfers die door haaien werden aangevallen cq verwond. Deze twee incidenten vonden plaats bij Balian/Medewi aan de westkust van het eiland.
|
Klopt, ik meen 12 april een tweede aanval in Balian.
|
|
|
|
|
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maar even zonder gekheid, haaien zijn best leuk met duiken, nooit problemen gehad.
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
Weet wel zeker dat er haaien voorkomen in de wateren rond Bali, net als in geheel Indonesie, maar zelf heb ik ze op Bali nog nooit dichtbij gezien. Maar ik zwem of surf dan ook niet >>kan ik allebei niet> in de wateren bij Thailand en de Filipijnen trouwens veel meer dan dat ik ze in Indonesie heb gespot.
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
|
Jazeker het wemelt hier van de haaien. Ook rond Candidasa. Rainer is duiker
|
|
Om Swastiastu
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|