Vlucht Flores, overstaptijd DPS

Subforum Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Nusa Tenggara - De Kleine Sunda Eilanden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jangotravel
Gebruiker
spacer line

Vraag: als we van Jakarta naar Maumere vliegen via DPS met Lion/Wings, welke overstaptijd raad je dan aan?
Ik zie een verbinding met 1 uur overstaptijd, maar dat lijkt me erg krap.
Is 2 uren in principe genoeg? (na bijna 20 jaar reisbureauwerk ben ik altijd een beetje achterdochtig wat overstaptijden betreft).
Wordt de bagage doorgelabeld of moet je in DPS opnieuw inchecken?
Ik zie ook dat Lion 20 kg bagage toestaat, en Wings 15. als ze doorlabelen, welk gewicht telt dan?

Alvast bedankt,

Hanneke

joost
Gebruiker
spacer line

Je hebt een ticket Jakarta - Maumere toch. Je betaald 1 bedrag. Dus het lijkt mij logisch dat je 1 uur in transfer bent.
Dan wordt je bagage heus niet opnieuw gewogen

Elly-01
Gebruiker
User icon of Elly-01
spacer line

Wij hebben verleden jaar met KLM op Jakarta gevlogen, om direct door te vliegen naar Denpasar moest wij wel onze bagage klaren. Wij moesten ook al op Jakarta onze visa regelen, ondanks dat Denpasar onze eindbestemming was. Misschien kan je beter even het navragen bij je maatschappij.

jangotravel
Gebruiker
spacer line

Elly,
je moet meestal door de douane op de eerste luchthaven waar je landt in je land van bestemming, want eigenlijk vlieg je binnenlands door.

Mijn vraag komt vooral omdat mij niet helemaal duidelijk is hoe nauw Lion en Wings samenwerken. Bagage doorlabelen naar je eindbestemming lijkt logisch maar is dat niet altijd.
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Joost, ik betaal inderdaad 1 tarief maar dat maakt geen verschil voor het feit dat het twee vluchten met een overstap blijven. Ik vraag me vooral af hoe het zit met vertragingen en zo.

Intussen kies ik voor een beetje zekerheid en een uurtje extra overstaptijd, in de hoop dat dan ook de kans groter is dat de bagage meekomt. Want het zal niet de eerste keer zijn dat dat fout loopt.....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,935,311 pageviews Een website van indahnesia.com