Subforum Blog @ indonesiepagina.nl

forum.indonesiepagina.nl 
88 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

IndonesiŽ zet in op ontwikkeling geothermische energie
Gepubliceerd op 06 mei 2011 02:22
De Indonesische overheid heeft donderdag aangekondigd prioriteit te willen geven aan het gebruik en de ontwikkeling van geothermische energie, voornamelijk vanwege de grote potentie. Dit meldde het Agentschap Toepassing Technologie BPPT.
Lees verder , klik op de titel

bambang
Gebruiker
spacer line

Dit lijkt me veel beter dan de kerncentrales. De geothermische centrale is goedkoper en veel schoner. Het is te hopen dat er veel van dit soort centrales gebouwd worden.

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

En dan niet te vergeten de zonne energie die overal in kleinschalige units toegepast kunnen worden.

Shalom

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

En de watermolen die we gaan bouwen hier bij mijn volgende reis....benodigd een waterrad...accu....dynamo en omvormer van 12 volt naar 220 die koop ik in Nederland....stromend water zat hier....

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Dan zou ik een windmolen gaan inzetten.

Jou watermolen zou dan aangedreven worden doorof water ( rivier of grote selokan) of door electriciteit .
Bij de laatste heb je geld nodig.

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,672,865 pageviews Een website van indahnesia.com