verzoek om IBAN nr

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pardi
Gebruiker
spacer line

Wie kan mij helpen aan het IBAN code van Bank BNI...
Ik wil geld over maken maar dat gaat niet zonder deze bank code.

bvbd Pardi

latex40
Gebruiker
User icon of latex40
spacer line

Hallo Padi,
Je vraagt de IBAN code van de Bank BNI.
1. je moet de naam van de begunstigde invullen
2. de plaats van de begunstigde
3.rekeningnummer van de ontvanger
4. BIC bank begunstigde (SWIFT)
5. land van de beginstigde
6.kosten delen (SHA)
de Iban code van de BNI heb je niiet nodig.
succes ermee Latex

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Wellicht heb je hier iets aan? : BNINIDJA

Dacht dat je deze code nodig hebt, maar zeker weten doe ik het effe niet.

hati hati, pelan pelan

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Yep klopt Senior.
Volgens mij zijn in Indonesie nog geen IBAN nummers maar kun je uit de voeten met de Swiftcode.
En dat is deze laatste dus: BNINIDJA. Dit staat overigens gewoon op hun website Emoticon: Smile

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

latex40
Gebruiker
User icon of latex40
spacer line

Hallo Senior en Anne Mieke
de code die jullie doorgeven is vals de echte swift code is BMRIIDJA, maar deze heb ik maar een keer ingevuld met interbankieren via mijn bank.
Pardi succes

Tikus
Gebruiker
User icon of Tikus
spacer line

volgens mij is er niks vals aan die code..

BMRIIDJA is volgens mij Bank Mandiri en niet BNI

Bae sonde bae, tanah timor lebe bae

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Ik zou het na moeten zoeken of het vals is(?) Ik maak maandelijks een bedrag over, maar dat gaat automatisch dus ik let niet meer op de codes...

hati hati, pelan pelan

Pardi
Gebruiker
spacer line

Bedankt allemaal voor de snelle reactie.
Ga gelijk geld over maken.
volgens mij heb ik deze code al eens gebruikt.

Salam Pardi

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Nou ik heb effe gezocht, maar BNI is toch echt de eerst genoemde code....tenzij mijn bank het verkeerd heeft staan op de afschriften.....

hati hati, pelan pelan

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Kan ook zijn dat al die Googlehits vals zijn.... Emoticon: Devil of de betreffende websites....

Jack je haalt twee banken door elkaar.

BMRI ID JA (Bank Mandiri)
De eerste 4 is de bankcode
ID Indonesia
JA Jakarta

BNIN ID JA (BNI)
De eerste 4 weer de bankcode
ID Indonesia
JA Jakarta

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

AnitaT
Gebruiker
User icon of AnitaT
spacer line

Heb het ook nog even nagekeken voor de zekerheid maar heb hier als swiftcode voor bank BNI ook BNIN ID JA staan en als ik geld overmaak komt het vooralsnog steeds goed aan Emoticon: Smile

NomeNescio
Gebruiker
spacer line

Tot op de dag van vandaag kent IndonesiŽ inderdaad alleen de swift code (en in bescheiden mate de Da Vinci code, maar dast terzijde). IBAN is hier nog steeds in de ban. Maar met gebruik van de swiftcode komt het geld perfect aan!!! Ik werk al jarenlang en met grote regelmaat enkel en alleen met de swiftcode; is letterlijk tot vandaag - even afkloppen - nooit iets misgegaan. Succes

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,757,686 pageviews Een website van indahnesia.com