indonesische feesten in nederland

Subforum Andere praat 
59 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
k-one
Gebruiker
spacer line

zijn er nooit indonesische feesten ergens ?

ik ben zelf half iraans half indo en ben opzoek nr indonesische vriendin maar zo moeilijk te vinden in mijn omgeving daarom is het miss handig als ik naar een paar feesten ga als die er zijn !

Emoticon: Bye bye

k-one
Gebruiker
spacer line

stilte Emoticon: Yawn

bambang
Gebruiker
spacer line

Googlen: pasar malam. Het is over het gehele land.
Indonesische winkels (toko) die flyers (over feesten) op de balie hebben.

paulana
Gebruiker
spacer line

Je kan er ook 1 zelf organiseren, een paar flyers uitdelen en ophangen Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

www.tjampoer.nl

yindee
Gebruiker
spacer line

Tong tong festival?
En laatst was er ook pasar malam van de indonesische ambasade.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Indonesische feesten? Iedere dag joh, maar dan moet je niet in Nederland zijn natuurlijk. Het grote gedeelte van het gebeuren in Nederland heeft meer te maken met 'Indisch' en 3e generatie kinderen met Indisch bloed. Dit is een geheel losstaand cultuurtje dat ze in Indonesie zelf bijvoorbeeld ook niet hebben.

k-one
Gebruiker
spacer line

mm okee thx iedereen voor de info !

eveline
Gebruiker
spacer line

www.indisch3.nl/category/entertainment/pty/

of echt Indonesische feesten te vinden zijn weet ik niet maar misschien wel de moeite waard de site te kijken.

of hier binnenkort:

www.stadgorinchem.nl/page/Nieu(...)-detail/.701497.news

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

spacer line  

hi allemal,..... niemand weet waar de cursussen nederlands in de buurt amersfoort?

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Kijkt maar bij Volksuniversiteit Bian..... Emoticon: Yes!

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Bian,

Kijk hier maar eens.

www.inburgeringscursus.net/inburgeringscursus-amersfoort.html

Even de link kopieren

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Wij hebben wekelijks Indonesische feesten, probleem is dat het allemaal besloten kringetjes zijn. Is wel best makkelijk om binnen zo'n kringetje te komen als je maar een iemand kent in zo'n kring. Indisch ben ikzelf maar we Indische feesten vind ik meestal oubollig. Het Indonesische trekt me veel meer, zoals bijvoorbeeld de jaarlijkse Pesta Rakyat in Wassenaar.

From Dayeuhkolot with love

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,600,839 pageviews Een website van indahnesia.com