Hotel PROGO , melati 3 Bandung

Subforum Hotels in Indonesië 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Ik heb 2x gelogeerd , de laatste keer 4 nachten.
Is een Melat i3 klasse hotel.Locatie is in de buurt van Gedung Sate , tussen Ir H .Juanda ( Dagoweg) en Jalan R.E , Martadinata ( Riauweg).
.
Nog in Dago Bawah gebied , dichtbij diverse outlet zoals Heritage ( 5 minuten lopen), dicht bij Bandung Indah Plaza .Je kan met de beca gaan , ik geef 15.000 rup ( zondr tawar) , Yogya Supermarket .
Heb zelfs 1x keertje gelopen van het hotel naar BIP , ongeveer 15 minuten lopen.
Kom je langs Jalan Riau , met veel outlets en restaurants .

Hotel is schoon en goedkoop ( vanaf 240.000 rup ).

Ontbijt is voor onze begrippen karig , maar ya voor die prijs kunnen we niet klagen.
Het gaat mij om de ligging , en hoe schoon het is .
De gasten zijn Indonesiers en Maleisiers en of Singaporezen.
Ze hebben daar ook een familiekamers voor 4 personen voor 480.000 rup ( dacht ik).
Voor mensen die niet te veel willen betalen en redelijk goed willen slapen is Hotel Progo een goede keus.
Hotel Progo Jalan Progo Bandung .

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,698,315 pageviews Een website van indahnesia.com