Uitkeringen gekort voor autochtone en alochtone nederlanders

Subforum Andere praat 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 11-05-2011 17:50 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

Ik heb lagere school gehad. Ben na de middelbare school gaan studeren en heb die studie afgerond met een diploma. Heb daarna passend werk gevonden en ga volgend jaar na bijna 40 jaar gewerkt te hebben met pensioen. Heb altijd trouw mijn premies, belastingen etc. afgedragen. Dat ik dus meeruif uit de grote hoop snap ik niet. Leg uit Zieleffe. Je gaat me toch niet wijsmaken dat alleen lichamelijke arbeid werk is wel of is het gewoon jouw afkeer voor iedereen die doorgeleerd heeft?

Wat K daarmee voor heb is dat velen soort werken in de gesubsidieerd sector zitten.
Daarmee hebben ze arbeid gecreŽerd wat eigenlijk overbodig is maar gewoon afgedwongen aan de staat, die dat maar moeten betalen.
Of het nodig is maakt dan die ambtenaren uit en niet de politiek.
Die kunnen achteraf zich afvragen, of het nodig is, maar daar zijn ze niet in staat, het is de minste weerstand dat zo iets blijft bestaan.
Door nadelige uit te maken in de 2 kamer kost te veel en daarom word er zo gedoogd in Nederland.
Bekend is nalatigheid en gemakzucht.

Op 11-05-2011 18:04 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

Een Nederlandse regering bestaat altijd uit een coalitie van meerdere partijen. Er zal dus altijd water bij de wijn gedaan moeten worden.

[quote verwijderd]

Ha, een quize. Hoef ik eigenlijk niet over na te denken. Het komt van Zieleffe af dus moet het de A zijn van Arabier of Allochtoon. Kom eens met iets originelers Zieleffe.

Meer wijn dan water bedoel je dat?, je blijft altijd verantwoordelijk, je weet wat je vooraf hebt afgesproken in een accoord
Ja weet er wel een, A, van afvallige van de P.v/d.A CDA en Christenuni,waar meer mensen naar de PVV zijn gegaan en dat deden ze niet voor niets.
Als je goed de politiek volgt is dat een gevolg van niet opkomen voor die mensen, maar voor hen die al niets doen dan de boel frustreren.
Heb veel respect voor hen die wel het goed doen en afkomstig zijn van uit het buitenland.
Dat houd in dat je binnen ons cultuur, je eigen aanpast en niet anders om, wat de P.v/d.A in zijn sterke ideologie heeft, ieder doet mee en niemand uitsluiten maar dan zie je dat ze niet mee willen doen en graag zich apart opstellen.
K heb geen hekel aan buitenlanders, wel die zich nadrukkelijk hun eigen mening op andere leggen.
En geen tegenspraak dulden, het zit gewoon in hun cultuur de manier van levens opvattingen.
Dat kan je hier niet mee komen in een land waar inspraak en mede verantwoordelijkheid gewoon in onze genen zit en in ons cultuur past.
Maar ja u blijft maar goed gelovig aan de mens vast klampen, dan begrijp je nu nog niet op deze leeftijd, als je bijna pensioen gerechtige leeftijd hebt, dat je niet iets hebt meegemaakt waardoor je bent geconfronteerd.
Alles is zeker goed gelopen, in u leven.
Dan heeft dat voor u een echt een gelukkig leven gebracht.
Zal mij niet uiten over wat K persoonlijk meegemaakt hebt, dat gaat niet iedereen aan, maar dat je de mens altijd even moet wantrouwen om geen slachtoffer te worden.
Heb een hekel aan mensen die altijd in een slachtofferrol hun ongenoegen uiten.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
Gebruiker
spacer line

Nee natuurlijk niet OEN, ik zit op Bali en jij ergens in de provincie of zo , BVN is niet altijd acueel Emoticon: Party!

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Om Ziel wat Sapoldi niet heeft ,of heeft meegemaakt kan hem nog behoorlijk opbreken.
Tsjaa ik had hem anders ingeschat, maar dit doet hij bij bepaalde personen.
Niet echt sjiek te noemen , niks van aantrekken kon een tweelingbroer zijn van je weet wie ik bedoel, alleen die tegenstrijdigheden , ja ons kent ons

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 11-05-2011 20:33 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

De CPN is opgegaan in GroenLinks. In 1999 zegde hij zijn lidmaatschap van GroenLinks op, toen die partij akkoord ging met de NAVO-bombardementen op JoegoslaviŽ. Bakker betuigde nooit spijt voor zijn radicale ideeŽn.
En dit heeft niets te maken met het analyseren van jouw reactie, maar gewoon het weergeven van dorre feiten.

Lulkoek Sapoldi en dat weet jijn drommels goed.
Over de CPN en Marcus Bakker kan jij nme niets nieuws vertellen Sapoldi , ook al zou je graag willen zoals ik hieruit kan lezen, Nogmaals het was een hele goede vriend van ons en wij wisten wellicht iets meer van hem persoonlijk.

Maar als dat een reden is om ook mij af te breken op dit forum , zou ik je toch adviseren die gast van Java te nemen, je weet wel, MB was een vriend van mijn ouders, Pa overleden in het jaar 1964 en Ma in 1988 en daar was MB geen lid meer van die CPN, hij is overigens wel op beide begrafenissen geweest en weet je wat : ik ben daar trots op,hij heeft daar ook nog een speech gehouden.
Heb mijn afkomst nooit verloochend, en heb bloed -zweet en tranen gelaten om mijn man voor te stellen : immers Duitser, maar er zijn ook mensen die het caracter zien al is dat sporadisch, als het je interesseert ze konden heel goed met elkaar overweg.

Als je niet weet waar je over schrijft, hou dan gewoon je snavel Emoticon: Shut up!

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

We kennen hem weer als van ouds, de puntjes scherp zetten, maar zijn ongelijk niet erkennen.

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 11-05-2011 20:21 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

Oh ja, leg eens uit dan. Emoticon: Confused Emoticon: Confused
Is dit Omong-omong of ....

[quote verwijderd]

Dat is nu juist de bedoeling van een forum, het ventileren van verschillende opvattingen.

valt me vies tegen van je , zoals de wind waait Emoticon: Shut up! ,waait me jackie

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Dat is het hem juist Om Ziel , zo ken ik Sapoldi niet nav zijn postings, heb gewoon het idee dat hij zo maar wat neer- kalkt alleen om wat te schrijven bij gebrek aan die ander.

Nou hij doet zijn best maar, Zo kan je ook je avond vullen, totaal
geen respect voor een andere mening. En dat MB een huisvriend was dringt niet echt tot hem door.
Door die debatten ben ik zelfs nog korte tijd lid van die partij geweest, MB hield ermee op en ik ook dat was voor de jaren 90. Hij lult uit zijn nek of heeft foute boekjes.

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Sapoldi zou ik willen vragen : waarom ben je zo tegen Om Ziel.
Vaak heeft hij gelijk, en soms niet, wat is daar in godsnaam mis mee.
Maar dat het ongenoegen nu ook naar Bali komt, alleen omdat MB in de jaren 50-60-70 en ook nog nadat mijn vader was overleden.....een vriend was van mijn ouders, nogmaals ik ben er trots op en met dorre info kom ik niet verder. Wat ik over hem weet , weet ik wel van hemzelf en niet van anderen. Okay ze hadden in die tijd een ideaal , waarvoor ze gevochten hebben (1956) opstand in Hongarije, maar het CPN gevoel van die tijd is zeker al meer dan30 jaar weg, en dat is ook goed zo. Voordat je iemand neersabelt op zijn geloof - idealen of hoop ga eerst bij jezelf te rade, krijg sterk het idee dat je in een wanna-be wereld leeft. Tegen YB vond ik het wel zinvol,die loopt nou ja vul zelf in, maar na gewisse tijd krijg je geen antwoord meer van hem. Hoe zou dat komen denk je Sapoldi, krijg ik hierop een eerlijk antwoord.....

Selamat Pagi,
Paulien

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 11-05-2011 23:02 schreef zieleffe:
We kennen hem weer als van ouds, de puntjes scherp zetten, maar zijn ongelijk niet erkennen.

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Om Ziel jij kent hem langer als vandaag, ik alleen van een paar reply,s want zelf wat posten doet Sapoldi zelden of nooit. Ik laat het hierbij lijkt me wel zo wijs., als iemand alleen maar antwoord geeft op postings en dat antwoord wordt uitelkaar getrokken, heeft de persoon in kwestie niet veel te melden Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

De jaren waar je het over hebt is voor mij ook duidelijk geweest dat je die communisten ook niet konden vertrouwen.
Markus Bakker kon het wel goed uitdrukken met zijn speciale stem toen in de tweede kamer.
Zo uit zijn hoofd en voor zijn raap, dat gaf wel indruk, maar ben nooit gescharmeerd geweest van de communisten.

Wat mij zo zeer nu verontrust is
Dat er te veel Arabieren naar Europa komen.
Dus de A van Arabier is echt actueel.
Daar staat een strategie achter.
Dit lijkt een overspoeling van Islamieten die langzaamaan Europa islamitisch moet maken.
Neen die demonstraties in het midden oosten roept een voorzichtigheid voor Europa op.

Denemarken is de grenzen zwaar aan het controleren.
Frankrijk wil ook de grenzen beter gaan beschermen.
Die zogenaamde democratieŽn die de mensen willen is geen echte vrijheid, maar een groot inzet van mensen die roepen steeds Alahhakbar ze willen die vrijheid niet, maar een islamitische staat van maken.
Gevolgen van een derde wereld oorlog, die steeds meer de wereld in die ongerustheid zal brengen.
Straks zullen de markten de economie daarop reageren.
K weet dat het nu niet zo doet, maar over jaren later krijg je pas je gelijk.
Nu steken ze hun hoofden nog in het zand, maar straks is het menens.

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 11-05-2011 22:26 schreef zieleffe:

[quote verwijderd]

Wat K daarmee voor heb is dat velen soort werken in de gesubsidieerd sector zitten.
Daarmee hebben ze arbeid gecreŽerd wat eigenlijk overbodig is maar gewoon afgedwongen aan de staat, die dat maar moeten betalen.
Of het nodig is maakt dan die ambtenaren uit en niet de politiek.
Die kunnen achteraf zich afvragen, of het nodig is, maar daar zijn ze niet in staat, het is de minste weerstand dat zo iets blijft bestaan.
Door nadelige uit te maken in de 2 kamer kost te veel en daarom word er zo gedoogd in Nederland.
Bekend is nalatigheid en gemakzucht.

[quote verwijderd]

Meer wijn dan water bedoel je dat?, je blijft altijd verantwoordelijk, je weet wat je vooraf hebt afgesproken in een accoord
Ja weet er wel een, A, van afvallige van de P.v/d.A CDA en Christenuni,waar meer mensen naar de PVV zijn gegaan en dat deden ze niet voor niets.
Als je goed de politiek volgt is dat een gevolg van niet opkomen voor die mensen, maar voor hen die al niets doen dan de boel frustreren.
Heb veel respect voor hen die wel het goed doen en afkomstig zijn van uit het buitenland.
Dat houd in dat je binnen ons cultuur, je eigen aanpast en niet anders om, wat de P.v/d.A in zijn sterke ideologie heeft, ieder doet mee en niemand uitsluiten maar dan zie je dat ze niet mee willen doen en graag zich apart opstellen.
K heb geen hekel aan buitenlanders, wel die zich nadrukkelijk hun eigen mening op andere leggen.
En geen tegenspraak dulden, het zit gewoon in hun cultuur de manier van levens opvattingen.
Dat kan je hier niet mee komen in een land waar inspraak en mede verantwoordelijkheid gewoon in onze genen zit en in ons cultuur past.
Maar ja u blijft maar goed gelovig aan de mens vast klampen, dan begrijp je nu nog niet op deze leeftijd, als je bijna pensioen gerechtige leeftijd hebt, dat je niet iets hebt meegemaakt waardoor je bent geconfronteerd.
Alles is zeker goed gelopen, in u leven.
Dan heeft dat voor u een echt een gelukkig leven gebracht.
Zal mij niet uiten over wat K persoonlijk meegemaakt hebt, dat gaat niet iedereen aan, maar dat je de mens altijd even moet wantrouwen om geen slachtoffer te worden.
Heb een hekel aan mensen die altijd in een slachtofferrol hun ongenoegen uiten.

middelbare school 40 jaar geleden welke dan...mulo- ulo- hbs houdt niet echt over he

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Om Ziel , ik heb het niet over de Communist MB, maar over de mens Marcus, die tegen ons zei heb je nog een bakkie koffie Paula( m'n moeder) ik moet zo naar circus Drees.
In die tijd midden jaren 60 was ik te jong om alles te begrijpen.
Alleen weet ik wel als het geen goeie kerel was geweest , was hij geen huisvriend geworden, Zelfde verhaal met Maupi Caransa ook een vriend van mijn ouders-vader
Ja die vrienden waren zeer divers en daarom ook interessant

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Dank voor de foto van MB Om Ziel, had ik niet en deze maakt me blij precies zoals hij was, Emoticon: Smile Emoticon: Smile Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 11-05-2011 22:25 paulana wrote:
En tenslotte Marcus Bakker heeft bzijn lidmaatschap van de CPN, dus niet groen links
opgezegt samen met mij en mijn moeder in Felix Meritus in Amsterdam. Na lang overleg en dat was niet eind jaren 90 maar daarvoor, hij was ziek en dat wisten ingewijden, wil je hem nu nog besmeuren ...beetje laat Sapoldi of linkse rakker zoals ze je zo graag noemen.

Waar ben je op uit nu YB niet ter beschikking is neem je mij als OH partner, sorry ik leen me daar niet voor,, zoek een ander...

Een ding wil ik wel kwijt Om Ziel komt wel met bewijzen en jij niet zo, je neemt het meeste over van de andere gebruikers,heb je dan zelf geen inbreng=triest

ē Nee natuurlijk niet OEN , ik zit op Bali en jij ergens in de provincie
ē Om Ziel wat Sapoldi niet heeft ,of heeft meegemaakt kan hem nog behoorlijk opbreken.
ē Als je niet weet waar je over schrijft, hou dan gewoon je snavel
ē valt me vies tegen van je , zoals de wind waait,waait me jackie
ē heb gewoon het idee dat hij zo maar wat neer- kalkt alleen om wat te schrijven bij gebrek aan die ander.
ē Nou hij doet zijn best maar, Zo kan je ook je avond vullen, totaal
geen respect voor een andere mening
ē Hij lult uit zijn nek of heeft foute boekjes.

Zo, als mevrouw uitgescholden is en haar bloeddruk is weer gezakt naar een normaal peil dan moet ze even naar Google gaan, de woorden Marcus Bakker CPN intypen en hoppaÖÖÖ.en daar verschijnen me toch een hele boel links die mijn reactie bevestigen.
Toch frappant dat sommigen altijd moeten schelden als ze in een discussie hun gelijk niet krijgen. En dan heeft ze het ook nog over respect voor een andere mening. Met YB mevrouw Paulana kon je nog discussiŽren met wederzijdse argumenten en werd er niet grof beledigd.
Maar u bent net een klein kind dat haar gelijk niet krijgt en er dan vervolgens alles en nog wat bijsleept om haar zin door te drijven.

middelbare school 40 jaar geleden welke dan...mulo- ulo- hbs houdt niet echt over he

Het was HBS-A mevrouw en ongeveer te vergelijken met het atheneum van tegenwoordig. En dat het in uw ogen minderwaardig is is niet mijn probleem. Heb met dat diploma kunnen doorstuderen en er een leuke, goedbetaalde baan aan overgehouden. En daar doen we het toch voor. Emoticon: Bye bye

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 12-05-2011 00:13 paulana wrote:
Maar dat het ongenoegen nu ook naar Bali komt, alleen omdat MB in de jaren 50-60-70 en ook nog nadat mijn vader was overleden.....een vriend was van mijn ouders, nogmaals ik ben er trots op en met dorre info kom ik niet verder. Voordat je iemand neersabelt op zijn geloof - idealen of hoop ga eerst bij jezelf te rade, krijg sterk het idee dat je in een wanna-be wereld leeft. Hoe zou dat komen denk je Sapoldi, krijg ik hierop een eerlijk antwoord.....

Selamat Pagi,
Paulien

Waar trek je de conclusie uit dat ik MB heb neergesabeld op zijn geloof, idealen of hoop? Op jouw reactie dat Marcus Bakker zijn lidmaatschap van de CPN had opgegeven omdat het niet strookte met zijn opvattingen, heb ik alleen maar geantwoord dat hij 1999 zijn lidmaatschap van GroenLinks (daar was de CPN in opgegaan) had opgezegd, toen die partij akkoord ging met de NAVO-bombardementen op JoegoslaviŽ en dat hij nooit spijt had betuigd voor zijn radicale ideeŽn. Dat is toch gewoon een objectieve benadering? En radicaal hoeft niet altijd perse negatief te zijn. Snap jouw overspannen reactie dus niet, maar weet nu inmiddels wel met wat voor figuur ik van doen heb.

paulana
Gebruiker
spacer line

Voor alle duidelijkheid Sapoldi, Paulana is niet aan het schelden en zeker niet uit op een discussie. Je hebt altijd jij tegen mij geschreven waarom dan nu U...als je niet tegen kritiek kan is dat niet mijn probleem, wat echter wel een probleem is of kan zijn /worden, jij moet Googlen om iets over MB te weten te komen en ik heb het uit zijn mond en de contacten die nog (sporadisch) met zijn familie is. Kijk het gaat over Om Ziel, ik neem het voor hem op omdat ik zijn postings af en toe 2-3 maal lees, deden meer mensen dat zouden ze Ziel ook begrijpen. Ja hij kan doordrammen dat weet ik, maar niet iedereen is zo onderlegt in de taal als jij en ik. Ziel heeft niet altijd ongelijk en dat weet je dondersgoed. Het is niet mijn intentie om grof te worden maar jij Sapoldi bent dat wel als men het niet met je eens is. Waarom niet een normale vraag ipv "net als je weet wel" die hele posting uitelkaar te plukken.Het jammere daarvan is dat ik en misschien ook anderen denken : bij "hem " is hij scherp, is dat niet genoeg.

In jouw ogen mag ik dan een klein kind zijn, maar als jij niet weet waar je over schrijft
en over wie je schrijft ,, heb ik mijn vraagtekens en terecht, jij ook toch
Wij zijn beiden geen fan van...en dat is geen toeval, en nu na 1.5 jaar weet je wat voor een figuur ik ben...beste Sapoldi dat geloof jezelf toch niet. Jammer dat dit niet buiten het forum om kan., ik ben impulsief da's waar, maar als ik het verkeerd heb geef ik dat ook gewoon toe, maar ik heb nu wel genoeg geschreven hoewel het niet echt bevredigend is zo op deze manier en er komt zeker weten weer een ontleding van deze posting,...bah ik haat dat, communiceren en niet weten tegen wie.

Groet Paulien

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Mijn echtgenoot zegt net : zoekt deze man een nieuwe uitlaatklep....

Wil nog even kwijt dat MB NOOIT bij Groenlinks was, wellicht zijn kinderen of andere familie. Tegen ons heeft hij gezegt : ik kan me niet meer vinden in de CPN ,dat was al voor 1988 . Hij heeft zich destijds ook teruggetrokken. Er zijn meer familieleden

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 12-05-2011 02:06 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

Waar trek je de conclusie uit dat ik MB heb neergesabeld op zijn geloof, idealen of hoop? Op jouw reactie dat Marcus Bakker zijn lidmaatschap van de CPN had opgegeven omdat het niet strookte met zijn opvattingen, heb ik alleen maar geantwoord dat hij 1999 zijn lidmaatschap van GroenLinks (daar was de CPN in opgegaan) had opgezegd, toen die partij akkoord ging met de NAVO-bombardementen op JoegoslaviŽ en dat hij nooit spijt had betuigd voor zijn radicale ideeŽn. Dat is toch gewoon een objectieve benadering? En radicaal hoeft niet altijd perse negatief te zijn. Snap jouw overspannen reactie dus niet, maar weet nu inmiddels wel met wat voor figuur ik van doen heb.

Sorry maar dit is niet de waarheid(Het bovenstaande bedoel ik

en ben blij dat je nu weet (eindelijk) wat voor figuur ik ben
is trouwens wederzijds, jij zoekt gewoon, en daar kan ik YB geen ongelijk geven, hij opperde ook al zoiets dergelijks.

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Had nooit gedacht dit ooit nog eens te schrijven Sapoldi, maar ik heb meer respect voor YB, hij zegt tenminste wel waar het op staat ,al is dat niet altijd wat men wil horen,

Daar kan je nog wat van leren = lik op stuk

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Zo ben nu ben ik helemaal klaar met ene Sapoldi

heb het helemaal met hem gehad, neemt niet de moeite een posting te lezen Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn

Om Swastiastu

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 12-05-2011 03:34 paulana wrote:
Mijn echtgenoot zegt net : zoekt deze man een nieuwe uitlaatklep....

Wil nog even kwijt dat MB NOOIT bij Groenlinks was, wellicht zijn kinderen of andere familie. Tegen ons heeft hij gezegt : ik kan me niet meer vinden in de CPN ,dat was al voor 1988 . Hij heeft zich destijds ook teruggetrokken. Er zijn meer familieleden

Zeg nooit nooit Paula.
Emoticon: Bye bye

Misschien ben je in de war met Marco Bakker, die operette zanger. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 12-05-2011 00:47 schreef paulana:
Om Ziel , ik heb het niet over de Communist MB, maar over de mens Marcus, die tegen ons zei heb je nog een bakkie koffie Paula( mn moeder) ik moet zo naar circus Drees.
In die tijd midden jaren 60 was ik te jong om alles te begrijpen.
Alleen weet ik wel als het geen goeie kerel was geweest , was hij geen huisvriend geworden, Zelfde verhaal met Maupi Caransa ook een vriend van mijn ouders-vader
Ja die vrienden waren zeer divers en daarom ook interessant

Ja nu begrijp K het, achter ieder mens zit wel iets in, wat je zo gauw niet ziet.
Maar wel als je ze beter leert kennen.
Dat geld ook voor iedereen hier.
Bedankt voor je verdediging, je bent een mens uit mijn hart, een stuk die weet als vrouw zich op een bijzonder wijze te verdedigen....................... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Wink

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 12-05-2011 09:56 zieleffe wrote:

[quote removed]

...................je bent een mens uit mijn hart, een stuk die weet als vrouw zich op een bijzonder wijze te verdedigen

Zeg dat wel ja, inderdaad heel bijzonder. En zo verstandig en sterk onderbouwd met harde feiten. Heel knap. Gaat een juriste aan verloren. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Bye bye

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Er wordt behoorlijk gekakeld in het kippenhok. ;-)
Feit is dat Kamp de messen heeft geslepen, er gaat gekort worden en dat zullen velen over de hele wereld gaan merken,allochtoon en autochtoon, terecht of onterecht gehandicapt, er wordt eenheidsworst gedraaid. Alle uitkeringsontvangers zijn profiteurs dat is de teneur. Wilders probeert zo de allochtonen te naaien en de vvd /cda pakken de autochtonen. Sociale verworvenheden worden in rap tempo afgebroken.
Voor sommigen gaat de droom in een nachtmerrie veranderen en ook de AOW-ers zijn nog niet safe want doorwerken tot 70 en pensioenkortingen,premieverhoging en niet-indexering staan nog steeds op de agenda. De kosten in de zorg en de eigen bijdrages, persoonlijke verantwoordelijkheid blijven stijgen. Geniet van het leven zolang het nog kan maar stop je nek niet in het zand, meer kan ik niet zeggen. Doorkakelen kan en mag maar dat zal niet veel oplossen of veranderen. Ook de 2e kamer kakelt lekker door maar de helft + een beetje bepalen nu wat er gaat gebeuren. Fantastisch die democratie ;-)
Zo nu eerst weer een bintang ;-)

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Neem er nog een Hik hik hik.............................. Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

70,736,685 pageviews Een website van indahnesia.com